abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183206944
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus iedere demonstratie waar je het niet mee eens bent is voor jou aanleiding om te gaan rellen. Nee, ok, is meteen duidelijk uit wat voor hout je gesneden bent.
En toch was ik de racist toen ik aangaf dat die 200+ radicalen opgepakt moesten worden toen ze Pegida belaagden bij een moskee. Vond jij het niet gerechtigheid omdat ze aan het provoceren waren?
pi_183206948
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:19 schreef Infection het volgende:

[..]

Snap je dan niet waar die agressie vandaan komt? Die agressie was er nooit tot een paar zielige negertjes met een minderwaardigheidscomplex hun tyfussmoel open moesten trekken.
Maar verder ben ik niet racistisch hoor :'(
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_183206951
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus iedere demonstratie waar je het niet mee eens bent is voor jou aanleiding om te gaan rellen. Nee, ok, is meteen duidelijk uit wat voor hout je gesneden bent.
Begrijpend lezen is ook een vak. Ga nou maar niet doen alsof ik iedereen met een andere mening de mond wil snoeren. Ik zie wel waar je mee bezig bent, zielig mannetje. Zal niet de eerste keer zijn.
pi_183206954
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Hahaha grapjas, hier spat het schuim uit je mondhoeken tegen de plinten zodra ik mijn mening ventileer. :')
Dus een discussie zie jij al als teken van agressie? Dan heb je echt nog minder van de wereld begrepen dan ik al dacht.
  zaterdag 17 november 2018 @ 15:24:26 #155
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_183206959
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:22 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

"Negertjes". Maar we zijn niet racistisch hoor ;)

Het eerste serieuze protest dat enige aandacht kreeg was overigens in 1968 van een roomblanke huisvrouw. Die vervolgens prompt werd bedreigd met geweld en verkrachting.
De agressie was er altijd al. Het vernislaagje is gewoon lekker dun.
Klopt. Als iemand die in de ZP-discussie inmiddels ergens in het midden staat moet ik toegeven dat ik veel meer geschokt ben door het zeer actieve racisme in Nederland, dan door de discussie zelg.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_183206980
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus een discussie zie jij al als teken van agressie? Dan heb je echt nog minder van de wereld begrepen dan ik al dacht.
Discussie? Wanneer hebben wij een discussie? Of is het geven van persoonlijke aanvallen en het onderwerp negeren een discussie? Laatste dagen weer een aantal topics geopend, voorbeelden genoeg.
pi_183206981
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:24 schreef Infection het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is ook een vak. Ga nou maar niet doen alsof ik iedereen met een andere mening de mond wil snoeren. Ik zie wel waar je mee bezig bent, zielig mannetje. Zal niet de eerste keer zijn.
Ehm. Je zegt net dat het een demonstratie is waar veel mensen het niet mee eens zijn. Dat is voor jou al reden om te gaan rellen.

Of ben je zo vergeetachtig dat je nu al niet meer weet wat je 5 seconden geleden dacht?
  zaterdag 17 november 2018 @ 15:25:32 #158
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_183206985
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:24 schreef Infection het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is ook een vak. Ga nou maar niet doen alsof ik iedereen met een andere mening de mond wil snoeren. Ik zie wel waar je mee bezig bent, zielig mannetje. Zal niet de eerste keer zijn.
Aha.. dus dictator Infection kiest zelf welke meningen hij acceptabel vindt en welke de mond gesnoerd dienen te worden.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_183206989
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Discussie? Wanneer hebben wij een discussie? Of is het geven van persoonlijke aanvallen en het onderwerp negeren een discussie?
Ga ergens anders de Calimero uithangen joh.

quote:
Laatste dagen weer een aantal topics geopend, voorbeelden genoeg.
Ik post al een tijdje wat minder op FOK!, fantast. Man man man.
  zaterdag 17 november 2018 @ 15:25:52 #160
8369 speknek
Another day another slay
pi_183206992
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:19 schreef Infection het volgende:

[..]

Snap je dan niet waar die agressie vandaan komt? Die agressie was er nooit tot een paar zielige negertjes met een minderwaardigheidscomplex hun tyfussmoel open moesten trekken.
Laten we nog even memoreren dat ZP=racisme slecht is omdat je niet met zes man demonstreert bij een kinderfeest. Maar voetbalhooligans die mensen bedreigen en een massale knokpartij willen beginnen bij datzelfde feest, kijk, dat zijn helden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_183206997
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:24 schreef Strani het volgende:

[..]

Klopt. Als iemand die in de ZP-discussie inmiddels ergens in het midden staat moet ik toegeven dat ik veel meer geschokt ben door het zeer actieve racisme in Nederland, dan door de discussie zelg.
Ja maar goed dat komt omdat negers niet geleerd wordt om niet racistisch te zijn. Dat is een wit privilege immers.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2018 15:27:51 ]
pi_183207010
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:20 schreef speknek het volgende:
In ieder geval, Ryan3 vroeg in het vorige topic hoe ik sociologisch de huidige discussie zou verklaren.

Mijn proeftrolletje van net, waar ik beargumenteerde waarom ZP volgend jaar helemaal afgeschaft moest zijn, maar iedereen over de onderste zin met iets compleet anders viel, toont wat mij betreft aan dat deze "culture war" verder weinig met het kinderfeest zelf te maken heeft. Nooit echt gehad ook. Laten we wel wezen de gemiddelde poster hier is al twintig jaar geen kind meer (fysiek tenminste), noch hebben ze kinderen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het heeft meer overeen met die andere culture wars, Gamergate, alt-right/Trump (en op Iblardi na zien we ook veel overeenkomsten met de laatste en de users hier). En wat mij betreft is die terug te leiden tot de verstedelijking en de concentrering van geld, jeugd en bovenal kansen (niet eens zozeer de randstad alhoewel die een handige bliksemafleider is).

Ja de "betere mensen" is een troll, overduidelijk lijkt me, dat er zo gretig op gehapt wordt laat een diepgezetelde.. je zou het "economic anxiety" kunnen noemen, een onbehagen over een land dat opgedeeld wordt, waarbij de have's alleen maar sneller willen veranderen, en de vergrijzende gemeentes koste wat het koste de verandering proberen tegen te houden omdat de toekomst er minder mooi uitziet. Dat het een kinderfeest is, versterkt dat gevoel, want hier is een manier om macht over de toekomst uit te oefenen. Een strohalm om te zorgen dat die niet ook wegtrekken en zich bij de geglobaliseerde gemeente voegen. Mijns inziens berokkent deze houding ze alleen maar meer schade toe, maar het is makkelijk roepen vanaf de zijlijn.

In ieder geval, dat is mijn sociologische perceptie. Voel je vrij stoelen te gooien.
Dus in feite zie jij parallellen met de heksenprocessen in Salem, Massachusetts eind 17 de eeuw?

Overigens en hoe verklaar jij dat anti-Pieters niet aan de weg timmeren in Vlaanderen? Hierbij aantekenend dat België zo mogelijk nog een slechtere rep heeft wat bestaand racisme betreft en zeker ook een modderzwart koloniaal verleden heeft. En ook in Vlaanderen komt die economic anxiety voldoende voor.

O, en hoe past dit in het plaatje mbt overwegend witte vrouwen die ook meedoen?
I´m back.
  zaterdag 17 november 2018 @ 15:27:15 #163
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_183207013
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:26 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Ja maar goed dat komt omdat negers niet geleerd wordt om niet racistisch te zijn. Dat is een wit privilege immers.
Dat is weer een hele andere discussie. Niet-blanke mensen kunnen natuurlijk wel degelijk racistisch zijn.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_183207014
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:25 schreef speknek het volgende:

[..]

Laten we nog even memoreren dat ZP=racisme slecht is omdat je niet met zes man demonstreert bij een kinderfeest. Maar voetbalhooligans die mensen bedreigen en een massale knokpartij willen beginnen bij datzelfde feest, kijk, dat zijn helden.
Klopt.
pi_183207017
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:25 schreef speknek het volgende:

[..]

Laten we nog even memoreren dat ZP=racisme slecht is omdat je niet met zes man demonstreert bij een kinderfeest. Maar voetbalhooligans die mensen bedreigen en een massale knokpartij willen beginnen bij datzelfde feest, kijk, dat zijn helden.
Het zit in de aard van links om oorzaak-en-gevolg om te draaien. Geen KOZP, dus respect voor de authentieke cultuur van Nederland is geen gerel door kaalkoppen.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zaterdag 17 november 2018 @ 15:27:41 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183207022
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:25 schreef Infection het volgende:

Ik hoop dat mensen nog veel racistischer worden door deze manier van doen. Racisme was nooit een heel erg groot ding tot een paar mensen met een minderwaardigheidscomplex (lees: psychotische uitkeringstrekkers die nooit wat bereikt hebben) er een groot ding van gingen maken. Ze zetten zichzelf voor schut en vragen juist om een averechtse werking.

Laat het maar lekker dubbel zo hard terug in hun smoel komen.
Gelukkig zet jij je met deze mening niet voor schut.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183207031
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:27 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Het zit in de aard van links om oorzaak-en-gevolg om te draaien. Geen KOZP, dus respect voor de authentieke cultuur van Nederland is geen gerel door kaalkoppen.
Geen doorgesnoven, agressieve tokkies is ook geen gerel door kaalkoppen.
  zaterdag 17 november 2018 @ 15:28:18 #168
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_183207036
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:23 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Maar verder ben ik niet racistisch hoor :'(
Net zo racistisch als de gemiddelde KOZP activist die iedere blanke Nederlander als een racist ziet.

Wat is het verschil?
Zuiger van het FOK!-OMT
  zaterdag 17 november 2018 @ 15:28:27 #169
3542 Gia
User under construction
pi_183207040
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:20 schreef Kassamiep het volgende:

Laten we eerst gaan zeiken over het feit dat hij een katholiek priester is en dat wij kinderen leren dat je daarbij op schoot moet gaan zitten.
Wat is daar mis mee?
Overigens is het maar de vraag of de persoon die Sinterklaas vertolkt überhaupt Katholiek is, in elk geval geen priester.

De bisschop van Myra was inderdaad een Katholieke priester, maar daarom nog niet meteen een pedofiel.
  zaterdag 17 november 2018 @ 15:28:33 #170
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_183207041
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:28 schreef Infection het volgende:

[..]

De argumenten zijn op, dus gaan we weer (zoals verwacht natuurlijk) met het woordje "tokkie" smijten. Echt een comeback hoor.
Vechten is ook een voorbeeld van 'de argumenten zijn op'. Maar da's voor jou natuurlijk prima in orde.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_183207046
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:28 schreef Infection het volgende:

[..]

De argumenten zijn op, dus gaan we weer (zoals verwacht natuurlijk) met het woordje "tokkie" smijten. Echt een comeback hoor.
Iemand die beweert te hopen dat het racisme heel erg toeneemt omdat er een stel figuren tegen Zwarte Piet zijn... Daar valt echt geen fatsoenlijk gesprek meer mee te voeren. Dan ben je gewoon een mongool.
pi_183207052
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Geen doorgesnoven, agressieve tokkies is ook geen gerel door kaalkoppen.
Demonstranten houden zich niet aan regels, tegendemonstranten ook niet.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_183207054
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:27 schreef Pedroso het volgende:

[..]

[..]

Eigenlijk ben jij best een triest persoon. Over minderwaardigheidscomplex gesproken.
Ik maak me niet druk over wat iemand van me vind hoor, in tegenstelling tot die KOZP kneuzen. Een minderwaardigheidscomplex is bij mij dus niet aan de orde.
pi_183207059
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:28 schreef Infection het volgende:

[..]

De argumenten zijn op, dus gaan we weer (zoals verwacht natuurlijk) met het woordje "tokkie" smijten. Echt een comeback hoor.
Lijkt kozp wel die kunnen ook alleen maar "racisten" schreeuwen. En net zoals kozp proberen ze met provoceren en trollen topics gesloten te krijgen of in het geval van kozp intochten verboden.

De tactiek van die hypocriete club is zo doorzichtig.
pi_183207060
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Iemand die beweert te hopen dat het racisme heel erg toeneemt omdat er een stel figuren tegen Zwarte Piet zijn... Daar valt echt geen fatsoenlijk gesprek meer mee te voeren. Dan ben je gewoon een mongool.
Ach, ik weet wie het woord "mongool" in zijn mond neemt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')