Och, vanaf nu mag Pavard hem best krijgen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:14 schreef KingRoland het volgende:
kut waarom pavard
ik wil een andere speler die geel krijgt
Dat heet cellulitisquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:14 schreef Doublepain het volgende:
Oh nu wel geel
[..]
Die chick rechts heeft rare benen
KingRoland, Davy en ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:17 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben echt enorm fan van bergwijn en dumfries
De Gruet hequote:Op vrijdag 16 november 2018 22:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Die commentator is vreselijk aanwezig
of rood pakken ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:18 schreef Zorro het volgende:
Kan die Lloris niet gewoon even zijn gebruikelijke blundertje maken?
Daarom dat witte tenuequote:Op vrijdag 16 november 2018 22:18 schreef Gehrman het volgende:
Nederland walst over de Fransen heen zoals de Duitsers in 1940
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:17 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben echt enorm fan van bergwijn en dumfries
quote:Op vrijdag 16 november 2018 22:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Het zijn nou ook niet bepaald wonderreddingen die Lloris moet verrichten.
Lozano balt nietquote:
Ik zou het bijna hopen. Als je kijkt naar de naïviteit en de grootheidswaanzin hier en op tv dan verdienen ze het even een toontje lager te zingen.quote:
Afronding is niet groots vandaag nee, maar het is ook niet dat ie ze allemaal letterlijk op zich af geschoten krijgtquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Het zijn nou ook niet bepaald wonderreddingen die Lloris moet verrichten.
Gewoon een kutkeeperquote:Op vrijdag 16 november 2018 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die keeper pakt ook alles. Kon al 4-0 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |