Pfff het is zķ koudquote:Op dinsdag 20 november 2018 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Als de wind zo blijft (lijkt er wel op), ben ik supersnel thuis vanmiddag.
quote:Op dinsdag 20 november 2018 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Als de wind zo blijft (lijkt er wel op), ben ik supersnel thuis vanmiddag.
Op de heenweg had ik het binnen no time warm.quote:
Daar is het ook altijd net wat kouderquote:Op dinsdag 20 november 2018 12:31 schreef Samzz het volgende:
Ik was vanmorgen naar t strand, dat was wel koud.
Goeie handschoenen helpen ook. En met de wind was ik erg blij met mijn oorwarmende hoofdband.quote:Op dinsdag 20 november 2018 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga lekker even stampen hoor! Tempo tussen de 5,5 en 6 km/u en je bent zķ warm![]()
Heb vandaag wel een jeans en vest aan, want gisteren heb ik de hele dag geklappertand. Dan mis ik mn vetjes wel.
Niet met deze windquote:Op dinsdag 20 november 2018 12:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar is het ook altijd net wat kouder
Wel lekker om uit te waaien
De autist in mij is dan weer bang de bel niet te horenquote:Op dinsdag 20 november 2018 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Tuurlijk mag je klagenhet is FOK. Ik zou alleen niet gaan zitten wachten op zoiets. Plenty dingen te doen om de tijd door te komen toch?
en dan? Dan zetten ze het bij de buren. Of ze komen morgen.quote:Op dinsdag 20 november 2018 13:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De autist in mij is dan weer bang de bel niet te horenga zelfs meestal niet naar het toilet in die tijd
Maar goed, hij is geweest dus ik ga hardlopen
En juist omdat ik de tijd heb, vind ik het mijn taak ofzo.quote:Op dinsdag 20 november 2018 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan? Dan zetten ze het bij de buren. Of ze komen morgen.
Maar misschien komt dat wel omdat ik echt geen tijd heb om halve dagen op pakjesbezorgers te gaan zitten wachten, dat ik dat lastig te begrijpen vind
Anyway, ren ze!
Dit pakketje was 35kilo en behoorlijk grootquote:Op dinsdag 20 november 2018 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Pakketjes op het werk laten afleveren.![]()
Tenzij het zo enorm is dat het niet in de Ka of Josti geprakt kan, dan is het wat meer plannen.
Oh, dat gewicht lukt wel. Ik kan hier m'n auto ook ín het magazijn zetten, dus droog en uit de wind inladen kan gewoon.quote:Op dinsdag 20 november 2018 14:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit pakketje was 35kilo en behoorlijk groot
Chillquote:Op dinsdag 20 november 2018 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat gewicht lukt wel. Ik kan hier m'n auto ook ín het magazijn zetten, dus droog en uit de wind inladen kan gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |