Dat weer niet ;p zit nog bij mijn ouders dus zit met de hond die er uit moetquote:
Och jaquote:Op zaterdag 17 november 2018 23:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat weer niet ;p zit nog bij mijn ouders dus zit met de hond die er uit moetLaatste nacht gelukkig.
Hahah inderdaadquote:Op zondag 18 november 2018 09:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Och ja
Ga je van poezensitter naar hondensitter, heb je nog geen vrij
Het is idd superlekker weerquote:Op zondag 18 november 2018 13:04 schreef Sarabi het volgende:
Net door de kleine dierentuin in het dorp gewandeldheerlijk weer voor
Samequote:
Daredevilquote:Op zondag 18 november 2018 15:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat kijk je?
Net een dutje gedaan, nu lezen.
Lekker!quote:Op zondag 18 november 2018 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daredevil. Vanmorgen heel cosy Good witch gekeken
.
Wat leuk!!quote:Op zondag 18 november 2018 15:59 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
De cadeau's voor mijn ontvanger. Ik wacht nog op een cadeautje dat nog bezorgd moet worden en het laaste cadeau is zelfgemaakt en bijna af
.
Dan de doos met eten nog verder vullen en klaar is Klara.
Die sneeuwvlokken zijn kerstornamenten, dus de ontvanger kan die ook nog ophangen in de kerstboom, of weet ik t waarquote:
Wowquote:Op zondag 18 november 2018 15:59 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
De cadeau's voor mijn ontvanger. Ik wacht nog op een cadeautje dat nog bezorgd moet worden en het laaste cadeau is zelfgemaakt en bijna af
.
Dan de doos met eten nog verder vullen en klaar is Klara.
Ja ik hoop echt dat die persoon er blij mee isquote:
Dit!quote:Op zondag 18 november 2018 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Tuurlijk gaat die persoon dit geweldig vinden, dat kan niet anders
Jah, laatste dagen natuurlijk niet veel aandacht gehad dus nu ff extra verwennenquote:
Oops!!quote:Op zondag 18 november 2018 17:29 schreef Samzz het volgende:
Dus, net m'n gootsteen in de hens gestoken.
Ik was m'n aansteker aan het bijvullen zodat ik de kaarsen aan kon steken. Er is wat vulvloeistof in de gootsteen terecht gekomen en toen ik de aansteker ging testen had ik opeens een enorme vlam. Welke snel doofde en lekker warm was.
Leermomentje voor de volgende keer.
En nu?quote:Op zondag 18 november 2018 17:29 schreef Samzz het volgende:
Dus, net m'n gootsteen in de hens gestoken.
Ik was m'n aansteker aan het bijvullen zodat ik de kaarsen aan kon steken. Er is wat vulvloeistof in de gootsteen terecht gekomen en toen ik de aansteker ging testen had ik opeens een enorme vlam. Welke snel doofde en lekker warm was.
Leermomentje voor de volgende keer.
Dit is de eerste keer dat t gebeurde, normaal gaat t gewoon goed.quote:Op zondag 18 november 2018 20:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gelukkig!
Vind het altijd maar enge dingen
Goedemorgenquote:Op maandag 19 november 2018 07:11 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen! Nog een weekje werken en dan heb ik vakantie.
quote:Op maandag 19 november 2018 07:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Lekker hoor, iets om naar uit te kijken! Twee weken dit keer toch?
Ik zou op vakantie gaan, maar toen ging mijn auto kapotquote:Op maandag 19 november 2018 07:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb je al wat leuks gepland komende tijd, of zie je het nog wel?
quote:Op maandag 19 november 2018 08:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou op vakantie gaan, maar toen ging mijn auto kapot.
Een vriend van me komt langs. En verder lekker chillen, beetje zoeken naar ander werk, opruimen en werken aan t kerstpakket.
Ik heb geen ander vervoer. Ik mag de auto van een vriend wel lenen, maar daar passen de honden niet in.quote:Op maandag 19 november 2018 09:29 schreef Poes. het volgende:
[..]En er is geen ander vervoer mogelijk? Of is dit een geldkwestie..
![]()
Wat een &$^$ situatie zeg.
Nou zegquote:Op maandag 19 november 2018 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen ander vervoer. Ik mag de auto van een vriend wel lenen, maar daar passen de honden niet in.
Dus het houdt voor dit jaar helaas op.
Jammer.quote:Op maandag 19 november 2018 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen ander vervoer. Ik mag de auto van een vriend wel lenen, maar daar passen de honden niet in.
Dus het houdt voor dit jaar helaas op.
Ja daarom. Heb al wat dingetjes gepland. Iig lekker uiteten, de zeehondjes bezoeken en een middagje Brugge.quote:Op maandag 19 november 2018 09:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jammer.
Maar thuis kan je ook relaxen en leuke dingen doen.
Hahaha zo klinkt het wel hčquote:Op maandag 19 november 2018 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
ben je nou bezoek aan het hosselen voor de verjaardag van je kint?
Ja preciesquote:Op maandag 19 november 2018 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Fijne vakantie, Samzz! Balen dat het anders loopt, maar deze tijd van het jaar is ook ideaal voor lekkere dagjes weg
Kerstmarkten struinen
Bruggequote:Op maandag 19 november 2018 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja daarom. Heb al wat dingetjes gepland. Iig lekker uiteten, de zeehondjes bezoeken en een middagje Brugge.
Is maar een half uurtje van m'n huis, maar ik kom er bijna nooitquote:
dat heb ik ook met Venlo!quote:Op maandag 19 november 2018 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is maar een half uurtje van m'n huis, maar ik kom er bijna nooit.
Dagje Helmondquote:Op maandag 19 november 2018 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat heb ik ook met Venlo!
Oh wacht...
helmond heeft nog best een aardig kasteeltje!quote:
Nooit geweestquote:Op maandag 19 november 2018 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
helmond heeft nog best een aardig kasteeltje!
Venlo heeft alleen depressieve bejaarden en destructieve hangjeugd
Das stom ja.. hopelijk komen ze gewoon allebei!quote:Op maandag 19 november 2018 10:33 schreef Sarabi het volgende:
Wachten op de krabpaal....hopelijk komt ie in zijn geheel vandaag en niet nog 1 deel morgen
Het zijn 2 pakketten en zie er maar eentje aangemeld bij postnl
da's een halve dag rijden voor jouquote:Op maandag 19 november 2018 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik rij wel eens heel hard lángs Venlo, telt dat?
Tsja, ik moet af en toe in Duitsland zijn, dus bij Venlo de grens over.quote:Op maandag 19 november 2018 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's een halve dag rijden voor jou
Heb jij nog tips om minder wankel/brak te zijn na de tijd?quote:
Heftig, knap dat je het dan wel doet.quote:Op maandag 19 november 2018 11:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb jij nog tips om minder wankel/brak te zijn na de tijd?
Ik moet altijd twee dagen bijkomen, loop er bij als een vaatdoekje.
Dit is het enige wat ik terug kan doenquote:Op maandag 19 november 2018 12:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heftig, knap dat je het dan wel doet.
Ik had er nooit last van.
Daar heb je ook wel gelijk inquote:Op maandag 19 november 2018 12:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dit is het enige wat ik terug kan doenDie paar dagen op een jaar is verwaarloosbaar. Maar het blijft ruk natuurlijk, misschien heeft iemand de gouden tip
Dat is stom zeg.. Hier de hele maandag, van 8 tot 8 en de vrijdagochtend.quote:Op maandag 19 november 2018 12:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in
Ik ben helaas gestopt omdat ik nog maar op 1 avond mocht komenen dat kreeg ik steeds niet voor elkaar
'Vroeger' kon het om de hoek bij de universiteit en dan kon ik 2 weken lang elk moment komen doneren.
Ja dat doe ik al, zorg altijd dat ik goed vol zit met goed voedsel, veel water drinken etc. Maar het gevoel blijft, elke keer weer.quote:Op maandag 19 november 2018 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Vooraf goed ijzerrijk voedsel eten?
Niet dat ik er veel ervaring mee heb, de laatste keer dat ik bij de vampiers langs ben geweest, is 100 jaar terug.
Niet echt. Heb er nooit last van.quote:Op maandag 19 november 2018 11:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb jij nog tips om minder wankel/brak te zijn na de tijd?
Ik moet altijd twee dagen bijkomen, loop er bij als een vaatdoekje.
quote:Op maandag 19 november 2018 14:11 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, waar ik van t weekend echt supergoed in m'n vel zat, is daar nu niks van over.
Auto definitief kwijt, denk dat t daar ook wel door komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |