Zeker, vorige week nog een nieuw elening gestart!quote:Op maandag 1 april 2024 17:08 schreef AnneX het volgende:
Kreeg vandaag weer mail met 100% terugbetaald.
En heb er weer twee uitgezet.
Het topic was ik weer eens kwijt.
Zijn er nog meer mensen actief?
Nou, wel actief ja, maar moet toegeven dat ik tegenwoordig maar een of twee keer per jaar erin kijk. E-mails staan bij mij sowieso uit, dus die triggeren bij mij niet.quote:Op maandag 1 april 2024 17:08 schreef AnneX het volgende:
Ja hoor, ik heb vorige week ofzo nog weer mijn weer ontvangen geld uitgezetquote:Op maandag 1 april 2024 17:08 schreef AnneX het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zeker, vorige week nog een nieuw elening gestart!
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:04 schreef Essebes het volgende:
[..]
Nou, wel actief ja, maar moet toegeven dat ik tegenwoordig maar een of twee keer per jaar erin kijk. E-mails staan bij mij sowieso uit, dus die triggeren bij mij niet.
Ik ga dit weekend weer eens inloggen.
Het was niet om op te scheppen hoor!quote:Op woensdag 3 april 2024 08:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb vorige week ofzo nog weer mijn weer ontvangen geld uitgezet
Dat ja, of 'industriėn' waar ik nog niets aan uitgeleend hebquote:Op woensdag 3 april 2024 12:17 schreef Troel het volgende:
Het lijkt inderdaad vooral ingewikkeld. Ik heb er nu voor gekozen om alleen nog maar uit te lenen aan landen waar ik nog niets aan uitgeleend hebGelukkig nog ruim voldoende keuze
quote:Op woensdag 3 april 2024 19:15 schreef suijkerbuijk het volgende:
Hier ga ik even over na denken.
Ziet dat het inderdaad vruchten werpt en niet een nutteloze project is.
Ben niet zo van goede doelen omdat het vaak niet naar de persoon toe gaat die het nodig heeft .
Zal er van het weekend eens naar kijken, vind dit wel een mooi concept ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:40 schreef svann het volgende:
In 2019 hebben we als Fok!team $22.875 uitgeleend!
Dat is ruim $1500 meer dan het jaar daar voor.
Maar het is vooral mooi dat weer een groot aantal mensen een kans kregen om vooruit te komen.
Goed bezig, mensen!
En tegen de lurker: kom eens met $25 meedoen!
Alles gaat heel eenvoudig, via PayPal bijvoorbeeld.
Gewoon meteen even een account aanmaken en FOK als team instellen!quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Zal er van het weekend eens naar kijken, vind dit wel een mooi concept ja.
Probeer het eens met je eerste $25, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:15 schreef suijkerbuijk het volgende:
Hier ga ik even over na denken.
Ziet dat het inderdaad vruchten werpt en niet een nutteloze project is.
Ben niet zo van goede doelen omdat het vaak niet naar de persoon toe gaat die het nodig heeft .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |