Heet jouw vrouw Kim? En jij Dennis?quote:Op vrijdag 16 november 2018 17:26 schreef BlackMolly77 het volgende:
Lang verhaal kort: ze accepteren mijn vrouw en zoon niet, ik leerde haar kennen in een club waar ze seks werker was, ik werd verliefd, zij ook op mij, nu getrouwd, een jaar en zoon later bleven ze toch moeilijk doen over hoe ik haar ontmoet heb, mijn schoonzusjes moeten haar niet, omdat we onze zoon zelf willen opvoeden moeten ze hem ook niet. Kortom, een breuk was onvermijdelijk.
Van ze houden snap ik ook wel, ze zullen ongetwijfeld in het verleden goed voor je zijn geweest.quote:Op vrijdag 16 november 2018 17:36 schreef BlackMolly77 het volgende:
Maar ik hield wel van ze, ik mis ze heel erg, maar dat vind ik niet eerlijk tegenover mijn gezin.
Zo inconsequent dat ze de werker niet accepteren maar de klant sluiten ze niet perse uit hun hart.quote:Op vrijdag 16 november 2018 17:26 schreef BlackMolly77 het volgende:
ik leerde haar kennen in een club waar ze seks werker was,
Waren ze ook, maar ik vind haar belangrijker en mijn zoon het belangrijkste nu. Van mijn dochter weet ik dat ik doodgezwegen wordt, mijn zoon ook en dat neem ik ze erg kwalijk, ik ben zelfs verhuisd naar een nette mensen dorp, vooral om onze zoon een betere start te geven, hij wordt nu bijna 1, is mijn oogappeltje samen met mijn dochter. Ze vinden op onze o.a dat ik de moeder van mijn dochter verraad door dit huwelijk en mijn jongen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 17:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Van ze houden snap ik ook wel, ze zullen ongetwijfeld in het verleden goed voor je zijn geweest.
Maar dat hebben ze teniet gedaan door hun huidige gedrag en dat is waar je je beslissing op hebt gebaseerd.
Persoonlijk vind ik het goed van je dat je voor je gezin hebt gekozen.
Hoe moeilijk het ook is: Probeer je niks aan te trekken van hun commentaar.quote:Op vrijdag 16 november 2018 17:49 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Waren ze ook, maar ik vind haar belangrijker en mijn zoon het belangrijkste nu. Van mijn dochter weet ik dat ik doodgezwegen wordt, mijn zoon ook en dat neem ik ze erg kwalijk, ik ben zelfs verhuisd naar een nette mensen dorp, vooral om onze zoon een betere start te geven, hij wordt nu bijna 1, is mijn oogappeltje samen met mijn dochter. Ze vinden op onze o.a dat ik de moeder van mijn dochter verraad door dit huwelijk en mijn jongen.
Zo waar dit, dankjewelquote:Op vrijdag 16 november 2018 17:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoe moeilijk het ook is: Probeer je niks aan te trekken van hun commentaar.
Jij hebt de juiste beslissing genomen door voor je gezin te kiezen.
"Kampers" zijn nou eenmaal heel erg familiegericht en denken alleen maar zwart/wit is mijn ervaring.
Maar dat wil niet zeggen dat die manier van denken de juiste is.
Komt je partner uit het buitenland? Ik heb een allochtone schoon(….), en dat lag destijds ook wat moeilijker.quote:Op vrijdag 16 november 2018 17:26 schreef BlackMolly77 het volgende:
Lang verhaal kort: ze accepteren mijn vrouw en zoon niet, ik leerde haar kennen in een club waar ze seks werker was, ik werd verliefd, zij ook op mij, nu getrouwd, een jaar en zoon later bleven ze toch moeilijk doen over hoe ik haar ontmoet heb, mijn schoonzusjes moeten haar niet, omdat we onze zoon zelf willen opvoeden moeten ze hem ook niet. Kortom, een breuk was onvermijdelijk.
Dit begrijp ik niet helemaal; je kan toch aangeven dat ze zich daar niet mee hebben te bemoeien?quote:Op vrijdag 16 november 2018 17:26 schreef BlackMolly77 het volgende:
omdat we onze zoon zelf willen opvoeden moeten ze hem ook niet. Kortom, een breuk was onvermijdelijk.
Begrijp ik hieruit dat jij meer contact hebt met je schoonfamilie dan je partner? Lijkt me een lastige situatie die heel pijnlijk uit kan zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2018 09:26 schreef blomke het volgende:
[..]
Komt je partner uit het buitenland? Ik heb een allochtone schoon(….), en dat lag destijds ook wat moeilijker.
Mijn schoonfamilie heeft deels met mij (en volledig met mijn partner) gebroken. Erg….ach niet heel erg wel jammer, we hebben wel contact met kinderen van hen, dat vinden we leuk.
Kan zijn ja. Maar mijn partner vindt het tot op zekere hoogte wel oké en het contact dat ik heb is beperkt tot de zwagers en dus voetbal- en borrelpraat. De "zussen" liggen overhoop en daar sta ik min of meer buiten.quote:Op zaterdag 17 november 2018 09:31 schreef qajariaq het volgende:
Begrijp ik hieruit dat jij meer contact hebt met je schoonfamilie dan je partner? Lijkt me een lastige situatie die heel pijnlijk uit kan zijn.
Ja natuurlijk heb ik daar iets van gezegd maar ze vonden dat ik niet zo flauw moest doen dus ja.quote:Op zaterdag 17 november 2018 09:27 schreef blomke het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet helemaal; je kan toch aangeven dat ze zich daar niet mee hebben te bemoeien?
uiteraard. Dat was in het vorige topic met deze nick al duidelijkquote:Op vrijdag 16 november 2018 17:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heet jouw vrouw Kim? En jij Dennis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |