abonnement Unibet Coolblue
pi_183196554
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 22:13 schreef Molo het volgende:

[..]

LOL, maar is totaal niet hetzelfde toch?
Ene is corticosteroïd, en die andere panthenol en zulks
Ik was ook al verward _O-
Maar hey, als het helpt, dan helpt het! Alleen niet te lang doorsmeren. Wordt velletje niet blijer van.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183196597
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Pasta al dente koken
Neem echt goede pancetta of coppa, snij die en bak het krokant.
Meng geslagen ei met gerapste (😂) Pecorinio en versgemalen zwarte peper.
Als de pasta al dente is, giet het af en meng spekjes en ei/kaas erdoor, eventueel nog wat kookvocht.
Ik hoorde gisteren iemand pasta carbonara zonder kaas(strooisel) erop bestellen.
Verwarring hier. Carbonara hangt toch per definitie aan elkaar van kaas?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183196620
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik hoorde gisteren iemand pasta carbonara zonder kaas(strooisel) erop bestellen.
Verwarring hier. Carbonara hangt toch per definitie aan elkaar van kaas?
In mijn ogen is een carbonara zonder kaas geen carbonara.

Bijzondere dag heb je vandaag overigens 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183196623
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2018 20:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Kreeg eerst 7 maanden contract. Werk er nu 5.


Zit nu bij cafetaria. Honger als een paard. Nmlk mensen waren suf. Niks.drinken of gezellig doen.
Stomme NMLK mensen :(

Ik ga zondag roofvogels voeren en wegslingeren met ze.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183196637
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik hoorde gisteren iemand pasta carbonara zonder kaas(strooisel) erop bestellen.
Verwarring hier. Carbonara hangt toch per definitie aan elkaar van kaas?
Ach ja. Misschien is het net zo'n inconsequente sufneus als m'n broer, die wel kaas in maar niet op z'n eten eet :P
pi_183196663
En wat een belevenissen vandaag inderdaad Cat :o

Mijn uitstapje naar het hoge noorden was juist erg kalm en voorspoedig en voorspelbaar. Trein heen, afspraak, trein terug. In totaal 5.5 uur OV en 1.5 uur afspraak. :')
pi_183196664
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 21:18 schreef minilot het volgende:
Ik voel mij wat ontheemd: een jaar zonder sinterklaassurprises. Twee stuks schoonfamilie zitten in hevige verbouwing, eentje in het ziekenhuis, dus is besloten dat we een jaar overslaan. Men dacht dat J. en ik dat ook wel fijn zouden vinden, zo met een baby in huis, maar we hebben vooral de pest in. }:| :') Naja, volgend jaar weer.

(Voor nieuwelingen in de SC, aan de sinterklaassurprises bij mijn schoonfamilie wordt altijd ziek veel tijd en aandacht besteed: gewoonlijk neemt men er - serieus! - een week vrij voor van werk. *))
:D _O_

Dan is het wel balen als het niet doorgaat. Zeker nu je het nog zo mooi kunt combineren omdat het Günther nog niet boeit.

Hier juist de eerste keer in jaren surprises met Klaas ipv met kerst. Voor het eerst geen gelovigen meer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183196687
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ach ja. Misschien is het net zo'n inconsequente sufneus als m'n broer, die wel kaas in maar niet op z'n eten eet :P
Bestaan die? :D

Al eet ik -als het echtechtecht moet- ook liever kaas in gesmolten vorm dan in vaste vorm.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 16 november 2018 @ 23:32:49 #184
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183196713
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik hoorde gisteren iemand pasta carbonara zonder kaas(strooisel) erop bestellen.
Verwarring hier. Carbonara hangt toch per definitie aan elkaar van kaas?
Ja
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183196718
Ik vroeg me af: weten jullie vrienden/familie dat je hier meeschrijft en lezen ze het wel eens?
Een vriendin van me kwam erachter dat iemand op fok haar blog had gelinkt. Aangezien ze een totaal onbekende blog heeft, kwam dat als een hele verrassing. Nou ben ik bang dat ze rond gaat neuzen en zien dat ik het ben en me gaat vragen wat in 's hemelsnaam ik hier doe :') onzin eigenlijk, want alles wat ik hier schrijf weet ze al wel of mag ze wel weten :')
pi_183196719
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:30 schreef Tele6 het volgende:
En wat een belevenissen vandaag inderdaad Cat :o

Mijn uitstapje naar het hoge noorden was juist erg kalm en voorspoedig en voorspelbaar. Trein heen, afspraak, trein terug. In totaal 5.5 uur OV en 1.5 uur afspraak. :')
Geen vertraging is goede dag ^O^

Wel bizar veel reistijd voor een afspraak. Mag hopen dat het een belangrijke was :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183196744
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Bestaan die? :D

Al eet ik -als het echtechtecht moet- ook liever kaas in gesmolten vorm dan in vaste vorm.
Ik kan het weten, want het is mijn broer :P
Hij is sowieso een ietwat rare eter, met zijn liefde voor krentenbollen :r

Jij houdt niet van kaas? :D
pi_183196762
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Geen vertraging is goede dag ^O^

Wel bizar veel reistijd voor een afspraak. Mag hopen dat het een belangrijke was :P
Dat was het gelukkig :Y
Want het is een afspraak die me 5000 euro plus een stageplek voor 5 maanden oplevert 8-)
pi_183196775
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik vroeg me af: weten jullie vrienden/familie dat je hier meeschrijft en lezen ze het wel eens?
Een vriendin van me kwam erachter dat iemand op fok haar blog had gelinkt. Aangezien ze een totaal onbekende blog heeft, kwam dat als een hele verrassing. Nou ben ik bang dat ze rond gaat neuzen en zien dat ik het ben en me gaat vragen wat in 's hemelsnaam ik hier doe :') onzin eigenlijk, want alles wat ik hier schrijf weet ze al wel of mag ze wel weten :')
Familie weet dat ik op ‘internet’ zit. Vriendinnen hebben in een grijs verleden meegepost.
Dus geen groot geheim. Maar als iemand anders me opeens zou herkennen zou ik het in eerste instantie ook een beetje onaangenaam vinden. Het is toch meer een ‘los’ stukje leven wat dan opeens bij iemand anders belandt. Of zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183196785
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat was het gelukkig :Y
Want het is een afspraak die me 5000 euro plus een stageplek voor 5 maanden oplevert 8-)
Kewl! Wanneer hoor je of je het bent geworden?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183196804
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:34 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik kan het weten, want het is mijn broer :P
Hij is sowieso een ietwat rare eter, met zijn liefde voor krentenbollen :r

Jij houdt niet van kaas? :D
Komtie weer eens: kaas :r

Oftewel: ik heb een psychische lactose intolerantie :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 16 november 2018 @ 23:37:38 #192
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183196811
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik vroeg me af: weten jullie vrienden/familie dat je hier meeschrijft en lezen ze het wel eens?
Een vriendin van me kwam erachter dat iemand op fok haar blog had gelinkt. Aangezien ze een totaal onbekende blog heeft, kwam dat als een hele verrassing. Nou ben ik bang dat ze rond gaat neuzen en zien dat ik het ben en me gaat vragen wat in 's hemelsnaam ik hier doe :') onzin eigenlijk, want alles wat ik hier schrijf weet ze al wel of mag ze wel weten :')
Meeste niet, want snappen mensen buiten Fok doorgaans toch niet >:O
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 16 november 2018 @ 23:38:12 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183196822
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat was het gelukkig :Y
Want het is een afspraak die me 5000 euro plus een stageplek voor 5 maanden oplevert 8-)
Nice!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183196838
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Familie weet dat ik op ‘internet’ zit. Vriendinnen hebben in een grijs verleden meegepost.
Dus geen groot geheim. Maar als iemand anders me opeens zou herkennen zou ik het in eerste instantie ook een beetje onaangenaam vinden. Het is toch meer een ‘los’ stukje leven wat dan opeens bij iemand anders belandt. Of zo.
Ja, ik denk dat het zoiets is. Een beetje alsof het twee werelden zijn, hier en irl. Gek als die zich met elkaar zouden gaan bemoeien. Hoewel in de andere richting (mensen van hier meeten) me nog wel leuk lijkt een keer :D
pi_183196869
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kewl! Wanneer hoor je of je het bent geworden?
Ben ik al *O*
Ik kreeg vorig schooljaar ook al 5000 euro, nu was de "tussentijdse beoordeling" voor de tweede berg geld O+
pi_183196940
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Komtie weer eens: kaas :r

Oftewel: ik heb een psychische lactose intolerantie :+
Tja, is een beetje zoals een vriendin van me die geen chocolade lust, mensen blijven er ongelovig naar vragen :P hoe kún je nou geen káás lusten? :o
Ik heb sinds twee jaar een morele lactoseintolerantie, dus ik doe mee met je kaasloze bestaan :P
  vrijdag 16 november 2018 @ 23:41:57 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183196941
Bij mij lopen sommige stromen door elkaar. Zeker met uitstapjes van dagen en naar buitenland is dat lastiger, of tijdens een Fok meet mijn beste vriendin tegenkomen :+

Nu zijn die Fokkers gewoon 'clubje mensen die ik ken via internet', zonder verdere specificaties

Weleens gehad dat één van mijn vrienden een restaurant zocht en foktopic liet zien met aanbevelingen, waar ik ook in gepost had.
Dat was raar :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 16 november 2018 @ 23:42:30 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183196960
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ben ik al *O*
Ik kreeg vorig schooljaar ook al 5000 euro, nu was de "tussentijdse beoordeling" voor de tweede berg geld O+
Fonds?
En gefeliciteerd!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_183196964
Familie en vrienden weten dat ik op een forum zit maar hebben geen idee welk (volgens mij).
We have far more in common than that which devides us..
pi_183197031
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat was het gelukkig :Y
Want het is een afspraak die me 5000 euro plus een stageplek voor 5 maanden oplevert 8-)
Gefeliciteerd! En waar stage? Kun je blijven wonen waar je nu woont?
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')