Kan ook niet. Ze heeft vast wel eens pik op.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:36 schreef marcodej het volgende:
Je hele leven vegatarisch zijn, daar geloof ik niks van.
Ik ook niet, ze is toch echt van vlees en bloed.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:36 schreef marcodej het volgende:
Je hele leven vegatarisch zijn, daar geloof ik niks van.
quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Oh deze 2 uit Groningen vind ik ook wel leuk bij elkaar passen.
Ja, jammer dat ze op beroep gematcht worden, en niet op persoonlijkheid of levensfilosofie ofzo. Nu zit je direct weer oppervlakkig over werk te vertellen.quote:
gevvedemmequote:Op vrijdag 16 november 2018 19:50 schreef shifto het volgende:
Hij bedoelde die "afzuigkop" uitproberen.
En toch was dat wel een onderwerp waar de connectie tussen hun kwamquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Op je eerste date over afzuigen beginnen
Horecamensen zijn vaak ook leukquote:
Ergens naast de ijzerboer en de afvalverwerker.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:54 schreef Postbus100 het volgende:
Waar staat dit restaurant eigenlijk?
Ze kijken vaak naar helikopter pikken van dichtbij.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:55 schreef RickoKun het volgende:
Waarom zijn de homo’s in dit programma altijd zo leip met hun ogen aan het rollen?
Komt door de gratis NPO buttplug.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:55 schreef RickoKun het volgende:
Waarom zijn de homo’s in dit programma altijd zo leip met hun ogen aan het rollen?
tijd om mee te doen voor mijquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:56 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Komt door de gratis NPO buttplug.
bah. Sletquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:01 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Puck wil de rest van Groningen nog afzuigen, die blijven 'vrienden'.
Kom maar doorquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:01 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Puck wil de rest van Groningen nog afzuigen, die blijven 'vrienden'.
Tik em aan!quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:01 schreef J.Caesar het volgende:
Ik denk dat een man voor papa beter is.
nou, ja, inderdaad, maar wel meerdere kinderen. Hij kan er dus wel overheen.quote:
Godverquote:
vind hem ook een passieve lulquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zoals zij dr naar vraagt niet nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |