quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
dat is de rode draad door dit programmaquote:Op donderdag 15 november 2018 19:46 schreef marcodej het volgende:
Marlieke is zo'n tiep die hem totaal niet leuk vindt, maar wel vrienden wil blijven.
Hahaquote:Op donderdag 15 november 2018 19:47 schreef itchycoo het volgende:
Die Danny doet me denken aan die huurmoordenaar uit het laatste seizoen van Fargo
quote:
quote:
GGZ en geil blondje hebben we ook.quote:
nieuw west wssquote:Op donderdag 15 november 2018 19:54 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Natuurlijk komt hij uit Amsterdam West.
Of uit de provincie.... De enige twee opties voor een Amsterdammerquote:Op donderdag 15 november 2018 19:54 schreef marcodej het volgende:
Kom je uit de buurt, Amsterdam?
Typisch weer.
Buiten de ring is wel trickyquote:Op donderdag 15 november 2018 19:54 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Of uit de provincie.... De enige twee opties voor een Amsterdammer
Iddquote:Op donderdag 15 november 2018 19:59 schreef Wereldgozer het volgende:
De slechtste cabaratiers van Nederland opnoemen
Aw jeezquote:Op donderdag 15 november 2018 19:59 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Hij eindigt de date alleen.... pam pam
op je 60e nog naar jochem myjer nog leuk vinden iddquote:Op donderdag 15 november 2018 19:59 schreef Wereldgozer het volgende:
De slechtste cabaretiers van Nederland opnoemen
Ik kan me 1 herinneren dat een kerel een mooie vrouw afwees (toen was ik verbaasd), voor de rest nog 1 of 2 keer?quote:Op donderdag 15 november 2018 20:00 schreef Hi_flyer het volgende:
Is het eigenlijk al een keer gebeurd dat de vrouw wel wil en de man niet?
Nopequote:Op donderdag 15 november 2018 20:00 schreef Hi_flyer het volgende:
Is het eigenlijk al een keer gebeurd dat de vrouw wel wil en de man niet?
Beleefdheid jeweettoch.quote:Op donderdag 15 november 2018 20:00 schreef over_hedge het volgende:
Hoe de fuck noemen ze dit een leuke avond?
Het komt op landelijke TV he. Daarom zeg je ook ".... tja... niet echt mijn type"quote:Op donderdag 15 november 2018 20:00 schreef over_hedge het volgende:
Hoe de fuck noemen ze dit een leuke avond?
vorige week maandagquote:Op donderdag 15 november 2018 20:01 schreef xcachet het volgende:
Welke aflevering was met die Lisa? Dat kut wijf?
Vorige week maandag of dinsdag.quote:Op donderdag 15 november 2018 20:01 schreef xcachet het volgende:
Welke aflevering was met die Lisa? Dat kut wijf?
18quote:Op donderdag 15 november 2018 20:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hoe oud? Dan weet ik of ik m'n broek op de enkels doe
wel mooi gezicht iddquote:
quote:Op donderdag 15 november 2018 20:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
afstuderenuitkering halen bij het UWV
quote:
Dat die meiden dat nou niet zelf inzien.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2018 20:07 schreef KennyPowers het volgende:
Als dit niks wordt dan kijk ik niet meer
verneukt wel de kans op een bingoquote:Op donderdag 15 november 2018 20:07 schreef KennyPowers het volgende:
Als dit niks wordt dan kijk ik niet meer
Loopt bijna doorquote:Op donderdag 15 november 2018 20:08 schreef Schuimpjes het volgende:
Er lijkt een soort van gradient tussen die wenkbrauwen te zitten
quote:Op donderdag 15 november 2018 20:11 schreef Dagger87 het volgende:
Geen grote eters, maar pussies lusten ze altijd.
naissquote:
Ja maar dan krijgt ze zo een afschuwelijke pixie kop, da's weer het andere extreme.quote:Op donderdag 15 november 2018 20:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die lelijke dreads eraf knippen ja.
Dolenthousiastquote:Op donderdag 15 november 2018 20:14 schreef itchycoo het volgende:
Ik wil prima nog een keer een drankje met je doen
Weet ik, bewust. :pquote:Op donderdag 15 november 2018 20:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die “alle dates mislukken” staat op een onmogelijke plek
Goed gedaan
Ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2018 15:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Vond die Rotterdammers wel super leuk samen.
Ik kijk dit programma voor het eerst.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:34 schreef Postbus100 het volgende:
Vroeger was dit programma toch leuker. Personeel stelde zich wat bescheidener op en liet het wat meer over aan de stellen.
En de locatie is helemaal ruk.
Tsja, niet elke verandering is een verbeteringquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:34 schreef Postbus100 het volgende:
Vroeger was dit programma toch leuker. Personeel stelde zich wat bescheidener op en liet het wat meer over aan de stellen.
En de locatie is helemaal ruk.
Kan ook niet. Ze heeft vast wel eens pik op.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:36 schreef marcodej het volgende:
Je hele leven vegatarisch zijn, daar geloof ik niks van.
Ik ook niet, ze is toch echt van vlees en bloed.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:36 schreef marcodej het volgende:
Je hele leven vegatarisch zijn, daar geloof ik niks van.
quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Oh deze 2 uit Groningen vind ik ook wel leuk bij elkaar passen.
Ja, jammer dat ze op beroep gematcht worden, en niet op persoonlijkheid of levensfilosofie ofzo. Nu zit je direct weer oppervlakkig over werk te vertellen.quote:
gevvedemmequote:Op vrijdag 16 november 2018 19:50 schreef shifto het volgende:
Hij bedoelde die "afzuigkop" uitproberen.
En toch was dat wel een onderwerp waar de connectie tussen hun kwamquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Op je eerste date over afzuigen beginnen
Horecamensen zijn vaak ook leukquote:
Ergens naast de ijzerboer en de afvalverwerker.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:54 schreef Postbus100 het volgende:
Waar staat dit restaurant eigenlijk?
Ze kijken vaak naar helikopter pikken van dichtbij.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:55 schreef RickoKun het volgende:
Waarom zijn de homo’s in dit programma altijd zo leip met hun ogen aan het rollen?
Komt door de gratis NPO buttplug.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:55 schreef RickoKun het volgende:
Waarom zijn de homo’s in dit programma altijd zo leip met hun ogen aan het rollen?
tijd om mee te doen voor mijquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:56 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Komt door de gratis NPO buttplug.
bah. Sletquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:01 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Puck wil de rest van Groningen nog afzuigen, die blijven 'vrienden'.
Kom maar doorquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:01 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Puck wil de rest van Groningen nog afzuigen, die blijven 'vrienden'.
Tik em aan!quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:01 schreef J.Caesar het volgende:
Ik denk dat een man voor papa beter is.
nou, ja, inderdaad, maar wel meerdere kinderen. Hij kan er dus wel overheen.quote:
Godverquote:
vind hem ook een passieve lulquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zoals zij dr naar vraagt niet nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |