Krachten sparen voor volgende week!quote:Op zondag 25 november 2018 15:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat ze nu in de Kuip laten zien tegen een hele matige tegenstander vind ik echt bedroevend.
Vandaag is het wel erg slecht.quote:Op zondag 25 november 2018 15:49 schreef Duveldrinker het volgende:
Zo is ongeveer elke wedstrijd in de kuip dit seizoen. Totaal gebrek aan creativiteit.
Gio had vast pas heel laat door dat Groningen met 4 middenvelders speelde en daar de slag won.quote:Op zondag 25 november 2018 16:26 schreef dopemin het volgende:
Maar zagen jullie die meesterwissel van Gio? Een middenvelder voor een vleugelspeler! Alleen jammer dat de middenvelder zelfs in Jong Feyenoord een bedroevende wedstrijd speelde en nu ook weer 0,0 liet zien.
Berghuis dan? Mijn hemel, die deed bijna alles verkeerd. Publiek was er op een gegeven moment helemaal klaar meequote:Op zondag 25 november 2018 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat dit Jørgensen zijn slechtste wedstrijd voor ons was.
Ik vond Ayoub wel goed invallenquote:Op zondag 25 november 2018 16:26 schreef dopemin het volgende:
Maar zagen jullie die meesterwissel van Gio? Een middenvelder voor een vleugelspeler! Alleen jammer dat de middenvelder zelfs in Jong Feyenoord een bedroevende wedstrijd speelde en nu ook weer 0,0 liet zien.
Vergelijken jullie Van Bronckhorst hier ook vaak met Wenger?quote:'Ik krijg er veel vragen over. Iemand die jaren bij een club blijft, dat hebben we bij Arsène Wenger gezien. Die vergelijking wordt vaak gemaakt, maar ik denk dat dat onmogelijk is in deze tijd.
Alsjeblieft niet. Na dit seizoen is het mooi geweest.quote:Op zondag 25 november 2018 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergelijken jullie Van Bronckhorst hier ook vaak met Wenger?
Die is alles of niets dus die heb ik vaker door deze ondergrens zien zakken. Maar hij was wel triest vandaag.quote:Op zondag 25 november 2018 17:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Berghuis dan? Mijn hemel, die deed bijna alles verkeerd. Publiek was er op een gegeven moment helemaal klaar mee
Bij Nieuwkoop hou ik altijd mijn hart vast als hij weer met zo’n onbesuisde tackle in komt.quote:Op zondag 25 november 2018 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is alles of niets dus die heb ik vaker door deze ondergrens zien zakken. Maar hij was wel triest vandaag.
Nieuwkoop was wel goed!
Je moet ook geen verbetering in het spel willen natuurlijk.quote:Op zondag 25 november 2018 17:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Die valt altijd goed in, maar heeft Gio iets misdaan geloof ik.
Want Ayoub kan dat wel effkes brengen..quote:Op zondag 25 november 2018 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet ook geen verbetering in het spel willen natuurlijk.
Vond ik niet voor zover ik het goed heb kunnen zien.quote:Op zondag 25 november 2018 19:20 schreef Maastoren het volgende:
Was die gele kaart van Malacia terecht?
Vanaf Z leek het een prima tackle op de bal.quote:Op zondag 25 november 2018 19:20 schreef Maastoren het volgende:
neequote:Op zondag 25 november 2018 19:20 schreef Maastoren het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2018 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Vond ik niet voor zover ik het goed heb kunnen zien.
Het leek mij ook geen overtreding. Samenvatting ga ik niet terug kijkenquote:Op zondag 25 november 2018 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanaf Z leek het een prima tackle op de bal.
Zojuist in de samenvatting gezien. Absoluut geen geel.quote:Op zondag 25 november 2018 19:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Het leek mij ook geen overtreding. Samenvatting ga ik niet terug kijken
Iedereen leek dat te zien gezien de reacties. Lekker gefloten Blom!quote:Op zondag 25 november 2018 19:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Zojuist in de samenvatting gezien. Absoluut geen geel.
Ja de sfeer is echt om te janken dit seizoen. Zette vorig jaar al in maar het valt gewoon op.quote:Op zondag 25 november 2018 19:26 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb sfeervollere begrafenissen meegemaakt dan de Kuip laatste jaren (natuurlijk zijn er uitzonderingen). Het voetbal is verschrikkelijk. De toekomst ziet er goed uit.
Ik vind de sfeer al jaren echt heel matig.quote:Op zondag 25 november 2018 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja de sfeer is echt om te janken dit seizoen. Zette vorig jaar al in maar het valt gewoon op.
Iedereen is gewoon al klaar met dit seizoen.quote:Op zondag 25 november 2018 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja de sfeer is echt om te janken dit seizoen. Zette vorig jaar al in maar het valt gewoon op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |