Sinds ik dat zegquote:Op donderdag 15 november 2018 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds wanneer rekenen we oude spelling goed, mongool.
46 stemmen vóór het moderatorschap, en dan nog recalcitrant. Misschien kan Elan beter gewoon uitloggen voor vandaag en het morgen opnieuw proberen.quote:
Uit je bek ruftenquote:Op donderdag 15 november 2018 16:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu brood met salami(halal)
Hij heeft gewoon onder verschillende IP-adressen zelf lopen stemmen. Die gozer zit niet voor niks in de IT.quote:Op donderdag 15 november 2018 16:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
46 stemmen vóór het moderatorschap, en dan nog recalcitrant. Misschien kan Elan beter gewoon uitloggen voor vandaag en het morgen opnieuw proberen.
Jongens in de gewichtsklasse van JanCees en ik lopen niet veel, dus stemmen eerder zittend.quote:Op donderdag 15 november 2018 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon onder verschillende IP-adressen zelf lopen stemmen. Die gozer zit niet voor niks in de IT.
Salami hoort van varkensvleesquote:Op donderdag 15 november 2018 16:06 schreef KingRoland het volgende:
Sujuk?quote:Op donderdag 15 november 2018 16:06 schreef KingRoland het volgende:
van kalkoen ofzo?quote:Op donderdag 15 november 2018 16:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik moest 'm even twee keer lezen, maar hij is leukquote:Op donderdag 15 november 2018 16:08 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat GGMM en ik nog voor het weekend blauw zullen zijn
En nee, we gaan niet zuipen. (Voor de grappenmakers onder ons)
Dit zal ik niet ontkennen makker.quote:
Als dat zo is, staan jullie voor altijd op mijn shitlist. Vooral GGMM.quote:Op donderdag 15 november 2018 16:08 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat GGMM en ik nog voor het weekend blauw zullen zijn
En nee, we gaan niet zuipen. (Voor de grappenmakers onder ons)
Het zal een zegen voor VBL zijn.quote:Op donderdag 15 november 2018 16:12 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik moest 'm even twee keer lezen, maar hij is leuk.
(Maar moderator worden jullie niet.)
Nou ja, hij niet idd.quote:Op donderdag 15 november 2018 16:12 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik moest 'm even twee keer lezen, maar hij is leuk.
(Maar moderator worden jullie niet.)
Was jij niet juist extreem weinig aanwezig gedurende je modschap, of was dat typisch?quote:Op donderdag 15 november 2018 16:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal een zegen voor VBL zijn.
• Orde tijdens livewedstrijden.
• Moderators aanwezig vóór 12.00 uur
• Sluiten van de SC
• Meer structuur en duiding
• Mods die wel langer dan 1 uur aan één stuk aanwezig zullen zijn.
Ze kunnen niet om ons heen
Spelfouten is menselijkquote:Op donderdag 15 november 2018 16:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit zal ik niet ontkennen makker.
Gelukkig valt het compleet in het niets bij de idioterie die jij er hier met dagelijkse regelmaat uitbraakt. En dan hebben we het voor de vorm nog maar even niet over de meest eenvoudige spelfouten en de grammaticale miskleunen.
Daarom post ik hier ook zo graag.
Jullie zijn allebei al mod geweest en wat een drama was dat zegquote:Op donderdag 15 november 2018 16:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal een zegen voor VBL zijn.
• Orde tijdens livewedstrijden.
• Moderators aanwezig vóór 12.00 uur
• Sluiten van de SC
• Meer structuur en duiding
• Mods die wel langer dan 1 uur aan één stuk aanwezig zullen zijn.
Ze kunnen niet om ons heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |