Alleen leken die nog in te zetten op verder onderhandelen. Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:
quote:Op donderdag 15 november 2018 12:03 schreef Nintex het volgende:
Zit live met een griepje SkyNews te kijken.
May houdt goed stand in het parlement, maar ze krijgt de wind van voren. Ik denk niet dat ze het gaat halen.
Blackford verwees May verontwaardigd terug naar Brussel, inderdaad.quote:Op donderdag 15 november 2018 12:06 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Alleen leken die nog in te zetten op verder onderhandelen. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Brits gebied op Cyprus: https://en.wikipedia.org/wiki/Akrotiri_and_Dhekeliaquote:Op donderdag 15 november 2018 12:16 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie dat zowel het eiland van man als cyprus zijn genoemd in het akkoord, waarom?
Man is een brits kroondomein maar geen lid van het vk en zou dus weinig last moeten hebben van de brexit en cyprus is gedeeltelijk onafhankelijk.
dat zei ik in het vorige topic ook.. lijkt me een reeele optie..quote:Op donderdag 15 november 2018 11:47 schreef SeLang het volgende:
Die speech van May.
Voting down the agreement risks a "no deal" scenario or..... no Brexit at all (*wink wink*)
Was dit haar plan van het begin af aan?
Hoeveel procent zullen liever een harde brexit zien en geven weinig om ireland?quote:Op donderdag 15 november 2018 12:31 schreef Nintex het volgende:
Labour MP somt alle mensen en partijen op die tegen zijn in het house of commons.
Minimaal 75% is tegen als je dat zo hoort.
Ligt eraan wat jij graag ziet....quote:Op donderdag 15 november 2018 12:34 schreef Falco het volgende:
84 van de 314 Conservatieven gaan tegen stemmen volgens The Guardian. Dit gaat echt niet goed...
Mjah het house of commons stuurt aan op 'no deal'. Ze vragen vooral om de voorbereidingen daarvoor. Er lijkt geen meerderheid voor 'no brexit'.quote:Op donderdag 15 november 2018 12:34 schreef Peter het volgende:
[..]
dat zei ik in het vorige topic ook.. lijkt me een reeele optie..
bij het verder voorbereiden zal meer en meer schade duidelijk worden. De No-Brexit moet op het laatste moment gebeuren.quote:Op donderdag 15 november 2018 12:36 schreef Nintex het volgende:
[..]
Mjah het house of commons stuurt aan op 'no deal'. Ze vragen vooral om de voorbereidingen daarvoor. Er lijkt geen meerderheid voor 'no brexit'.
Het hogerhuis/house of lords ja.quote:Op donderdag 15 november 2018 12:52 schreef TjjWester het volgende:
Moet dit ook nog door het senaat?
In elk land met een tweepartijenstelstel.quote:Op donderdag 15 november 2018 12:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Wel mooi om te zien: Een premier die zwaar onder vuur ligt van haar eigen collega ministers, van haar eigen partij en van andere coalitie-partijen. Waar kom je dat nog tegen? Niet in Nederland iig.
Waarom zouden ze een motie van wantrouwen doen.quote:Op donderdag 15 november 2018 13:21 schreef CANARIS het volgende:
Zit nu BBC te kijken
Opvallend is dat de conservative bench bijna leeg is. Brexiteers die op de gang de motie van wantrouwen voorbereiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |