Jij hebt al heel wat puntjons gescoord deze nacht. Rupsje.quote:Op donderdag 15 november 2018 04:06 schreef KillemWieft het volgende:
Zegt meneer de misgunnert himself!
hoe ist Homijnquote:
Ben niet zo gek, dat was die ander.quote:Op donderdag 15 november 2018 04:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar ben jij de hele nacht wakker gebleven voor puntjons?
Ga slapen dan.quote:Op donderdag 15 november 2018 04:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben niet zo gek, dat was die ander.
Tis hier een puinhoop en overal ligt kattenstront.quote:
Ja. Maar dat wil niet lukken dus zoek ik troost in fok.quote:
Harder proberen, wij zijn alleen maar heel gemeen.quote:Op donderdag 15 november 2018 04:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja. Maar dat wil niet lukken dus zoek ik troost in fok.
Jij wel ja!quote:Op donderdag 15 november 2018 04:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Harder proberen, wij zijn alleen maar heel gemeen.
Jij hoort te slapen.quote:Op donderdag 15 november 2018 04:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Katten horen binnen in hun mand te liggen rond deze tijd.
dat kan het weer zijn als jij lief bentquote:Op donderdag 15 november 2018 04:36 schreef Nattekat het volgende:
Het was hier heel vredig voor jij kwam.
probeer ik toch. Lukt niet.quote:Op donderdag 15 november 2018 04:37 schreef Nattekat het volgende:
Of als je weer netjes gaat slapen.
gaat niet zomaar vanzelf.quote:Op donderdag 15 november 2018 04:37 schreef Nattekat het volgende:
Of als je weer netjes gaat slapen.
Ga lekker slapen joh. Met alleen mij had je al niet meer gescoord, nu al helemaal niet meer.quote:
Jij hebt ook wel veel coke gesnoven vroegah.quote:
Derde studielening ingestopt natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |