abonnement Unibet Coolblue
pi_183155887
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:13 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Nog niet over nagedacht lieve jongen. Stefan en Lisette is wel een zekerheidje.
Ik stem overigens met zekerheid op The Marcus King Band. Mooie band :{.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  woensdag 14 november 2018 @ 23:14:04 #282
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_183155893
Blijft gek met die Cross. Kwam ineens op voor het wk en gooide geweldig, op het wk ook briljant. Maar daarna eigenlijk weinig meer van hem gezien. Enkele goede wedstrijd? Of heeft ie nog wel een groot toernooi gepakt in de tussentijd?
  woensdag 14 november 2018 @ 23:14:30 #283
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183155905
Suljo-Dimitri dus als kwartfinale, netjes. Dimitri overlegt goede statistieken tegen Suljo, met de recente 4-0 winst op het WK nog vers in het geheugen. Dimitri kan echt gaan scoren! :)
Makkelijk tweede.
pi_183155919
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:14 schreef GwaiLow het volgende:
Blijft gek met die Cross. Kwam ineens op voor het wk en gooide geweldig, op het wk ook briljant. Maar daarna eigenlijk weinig meer van hem gezien. Enkele goede wedstrijd? Of heeft ie nog wel een groot toernooi gepakt in de tussentijd?
Hij gooit degelijk maar dat is tegenwoordig niet genoeg. Het is niet dat hij week na week door de ondergrens zakt.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  woensdag 14 november 2018 @ 23:15:14 #285
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_183155922
Raymond van Barneveld maakt een moeilijke tijd door. Sportief zit hij niet in zijn beste tijd van zijn loopbaan en ook mentaal kreeg hij dit jaar enkele tikken te verwerken. Tegenover het blad 'Helden' geeft hij aan al jarenlang last te hebben van een depressie.

"Je kunt wel spreken van een depressie waar ik al een jaar of vier in zit. Het lichaam sputtert steeds meer tegen en ik heb geen zin om een keer neer te vallen", zegt hij. "Mensen hebben het over een burn-out, die hebben ze in het ziekenhuis bij me vastgesteld. Maar wat moet ik doen? Als ik een half jaar stop om bij te komen, dan lig ik eruit en mag ik opnieuw beginnen. Het is anders dan niet naar je baas gaan. Ik ben mijn eigen baas."

"Ik ben al drie jaar aan het nadenken. Ik zoek in mezelf antwoord op de vraag: waarom nog? Ik ben al jarenlang amper thuis. Dat valt me steeds zwaarder, zeker doordat ik al een tijd geen grote prijzen meer win,” zegt Van Barneveld, die in 2014 met de Premier League zijn laatste grote trofee won. "Telkens krijg ik weer die bokshandschoen op mijn kin, elke keer moet ik die nederlaag weer verwerken. Telkens weer die pijn, dat ben ik zat."

Toch gaat de Nederlander door. "De kick om dat podium op te gaan is er nog. Reizen naar de andere kant van de wereld en daar aanbeden worden went nooit. Maar uiteindelijk moet je van binnen happy zijn. Neem de avonden waarop we voor de Premier League in Ahoy spelen, dan ben ik een gelukkig mens."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183155933
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Suljo-Dimitri dus als kwartfinale, netjes. Dimitri overlegt goede statistieken tegen Suljo, met de recente 4-0 winst op het WK nog vers in het geheugen. Dimitri kan echt gaan scoren! :)
Suljovic won wel de finale van hem bij het toernooi voor 20.000 man in de Veltins Arena.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183155943
Ik sta volledig achter Whitlock.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  woensdag 14 november 2018 @ 23:16:28 #288
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_183155955
Dranklok.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 14 november 2018 @ 23:16:36 #289
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_183155959
Hup hoerenloper
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_183155975
Maar volgens mij is Van den Bergh goede vrienden met Suljovic dus daar heeft Menzoer veel moeite mee.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183156023
Whitlock moet Wade voor zien te blijven in de komende twee weken qua gunstigheid van de WK-seeding.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  woensdag 14 november 2018 @ 23:19:51 #292
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183156032
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:17 schreef Masterminded het volgende:
Maar volgens mij is Van den Bergh goede vrienden met Suljovic dus daar heeft Menzoer veel moeite mee.
Wilde het net zeggen, ze hebben inderdaad een goede vriendschap dus dat geeft best veel extra lading. Denk overigens wel dat het format in het voordeel is van Suljo.
Makkelijk tweede.
pi_183156039
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:19 schreef Masterminded het volgende:
Whitlock moet Wade voor zien te blijven in de komende twee weken qua gunstigheid van de WK-seeding.
Whitlock heeft altijd pech.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_183156050
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Wilde het net zeggen, ze hebben inderdaad een goede vriendschap dus dat geeft best veel extra lading. Denk overigens wel dat het format in het voordeel is van Suljo.
Klopt. Mensur doet het ook standaard goed op de WMP.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  woensdag 14 november 2018 @ 23:22:13 #295
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_183156080
Ik ben zo gaar als Sylvia van Barneveld
Beetje tempo aub Whitlock
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_183156100
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:20 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Whitlock heeft altijd pech.
Als Whitlock Wade voorblijft, komt hij in het deel van Wright/Cross et cetera. Als Whitlock Wade niet voorblijft, treft hij Van Gerwen in de kwartfinale en waarschijnlijk Smiss in de achtste finale (lol).
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183156207
(Stiekem heeft Wright gewoon een matig jaar maar daar heeft niemand het over want Cross)
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183156357
Brian Woods toch?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183156370
Rapid Ricky ook toch?
pi_183156422
D'n Pis kent Woods uiteraard niet :').
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  woensdag 14 november 2018 @ 23:40:52 #301
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_183156439
Helaas.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')