quote:Waar bemoei je je mee?
Op donderdag 20 februari 2003 20:00 schreef Eightball het volgende:[..]
En nu sta je zomaar ineens op 1 in de mod ranking!
Gefeliciteerd!
quote:Openbaar forum ofzo..
Op donderdag 20 februari 2003 20:01 schreef SCH het volgende:
Waar bemoei je je mee?
quote:Dat zeg je nu alleen om dat zo'n autoriteit als ik dat zeg.
Op donderdag 20 februari 2003 19:57 schreef SCH het volgende:[..]
Ik ... ben al zeker niet anti-autoritair.
quote:Als echter blijkt dat personen die bekend staan om hun kritische blik (zoals bijvoorbeeld CMT en Digger) het ook niet terecht vinden zegt dat echter weer wat meer...
Op donderdag 20 februari 2003 19:57 schreef SCH het volgende:[..]
Dat jij de kritiek niet terecht vindt, zegt niet zoveel.
quote:Je kan het niet zonder anderen af? Ik ken hen niet, zij mij niet. Als ik iets met hen te bespreken heb doe ik dat met hen.
Op donderdag 20 februari 2003 20:04 schreef Doc het volgende:[..]
Dat zeg je nu alleen om dat zo'n autoriteit als ik dat zeg.
Typisch anti-autoritair gedrag
[..]Als echter blijkt dat personen die bekend staan om hun kritische blik (zoals bijvoorbeeld CMT en Digger) het ook niet terecht vinden zegt dat echter weer wat meer...
Ik kan je verzekeren dat ik geen moeite heb met autoriteiten. Maar dat zul je wel niet geloven. Ik kan alleen niet tegen ondoorzichtigheid - tegen onrechtvaardigheid - en tegen moedwillige kleinering. En ik vind dat jij vooral van dat laatste nogal eens een handje hebt.
(is gewoon kritiek hoor, geen anti-autoritaire opstelling)
quote:Wat is er ondoorzichtig ?
Op donderdag 20 februari 2003 20:13 schreef SCH het volgende:Ik kan alleen niet tegen ondoorzichtigheid - tegen onrechtvaardigheid - en tegen moedwillige kleinering.
Ze behandelen je onrechtvaardig en kleineren je.
Dat is toch voor iedereen zichtbaar ?
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 20:13 schreef SCH het volgende:Je kan het niet zonder anderen af? Ik ken hen niet, zij mij niet. Als ik iets met hen te bespreken heb doe ik dat met hen.
Eerst zeg je dat het niet veel zegt wat ik vind, ga ik het echter onderbouwen is het ook niet goed.
quote:Alsof het voor jou iets uitmaakt...
Op donderdag 20 februari 2003 20:13 schreef SCH het volgende:Ik kan je verzekeren dat ik geen moeite heb met autoriteiten. Maar dat zul je wel niet geloven.
quote:Het moderatie-beleid is behoorlijk doorzichtig en rechtvaardig hoor, maar dat wil jij weer niet geloven.
Op donderdag 20 februari 2003 20:13 schreef SCH het volgende:Ik kan alleen niet tegen ondoorzichtigheid - tegen onrechtvaardigheid - en tegen moedwillige kleinering. En ik vind dat jij vooral van dat laatste nogal eens een handje hebt.
Als je vervolgens niet onderbouwd mijn integriteit in twijfel trekt aangaande het modereren, onder het mom van je jacht op onrechtvaardigheid, maar uiteindelijk gewoon je eigen ongenoegen van de dag op ons probeert bot te vieren (zoals je nu al via de mail vier weken geleden en twee weken geleden hebt toegegeven) dan heb ik daar nu, weer twee weken later een beetje genoeg van. Verwacht je nu dat ik iedere twee weken jouw buien -die je blijkbaar zelf telkens weer als een strijd tegen het onrecht ziet- ga kalmeren en lief en begripvoel doe? Jammer, maar dan ben je bij de verkeerde persoon. Probeer het eens bij R&P, daar zijn ze liever...
quote:Dan ken jij shmoopy niet.
Op donderdag 20 februari 2003 21:00 schreef Doc het volgende:Probeer het eens bij R&P, daar zijn ze liever...
quote:Kleineert zij ook al moedwillig arme users?
Op donderdag 20 februari 2003 21:09 schreef tong80 het volgende:[..]
Dan ken jij shmoopy niet.
quote:Heel subtiel.
Op donderdag 20 februari 2003 21:12 schreef Doc het volgende:[..]
Kleineert zij ook al moedwillig arme users?
quote:Voor Ajaxfans wel ja
Op donderdag 20 februari 2003 21:00 schreef Doc het volgende:Het moderatie-beleid is behoorlijk doorzichtig en rechtvaardig hoor, maar dat wil jij weer niet geloven.
quote:Oepsie wat een valse oprisping. Je lijkt wel een nicht man
Op donderdag 20 februari 2003 21:00 schreef Doc het volgende:Als je vervolgens niet onderbouwd mijn integriteit in twijfel trekt aangaande het modereren, onder het mom van je jacht op onrechtvaardigheid, maar uiteindelijk gewoon je eigen ongenoegen van de dag op ons probeert bot te vieren (zoals je nu al via de mail vier weken geleden en twee weken geleden hebt toegegeven) dan heb ik daar nu, weer twee weken later een beetje genoeg van. Verwacht je nu dat ik iedere twee weken jouw buien -die je blijkbaar zelf telkens weer als een strijd tegen het onrecht ziet- ga kalmeren en lief en begripvoel doe? Jammer, maar dan ben je bij de verkeerde persoon. Probeer het eens bij R&P, daar zijn ze liever...
De kritiek die ik geef, heeft niks te maken met buien - zal wel reflectie zijn. Ik reageer op hele concrete punten en verwacht daar gewoon concreet antwoord op. Die mails gingen over hele andere zaken - je legt het wel weer erg op je eigen wijze uit
What's new :/
Maar goed - we gaan vrolijk verder. Het verbaast me telkens opnieuw hoe jij je laat kennen zeg
quote:Who says ?
Op donderdag 20 februari 2003 21:17 schreef SCH het volgende:Het verbaast me telkens opnieuw hoe jij je laat kennen zeg
quote:Voor FCDB-fans ook hoor. Hoor in ieder geval Elbutre, Terabyte, Reanimatie, DutchGooner en ook mijn eigen persoontje nooit echt klagen hier over Doc of Golfer.
Op donderdag 20 februari 2003 21:17 schreef SCH het volgende:[..]
Voor Ajaxfans wel ja
[..]
quote:Sinds wanneer is de harde waarheid vals?
Op donderdag 20 februari 2003 21:17 schreef SCH het volgende:Oepsie wat een valse oprisping.
quote:Tja dan noem je ook een club - die gedogen ze nog wel.
Op donderdag 20 februari 2003 21:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Voor FCDB-fans ook hoor. Hoor in ieder geval Elbutre, Terabyte, Reanimatie, DutchGooner en ook mijn eigen persoontje nooit echt klagen hier over Doc of Golfer.
quote:Sinds modjes hebben hem inslikken, erop kauwen en vies en verteerd weer op het forum zetten.
Op donderdag 20 februari 2003 21:24 schreef Doc het volgende:
Sinds wanneer is de harde waarheid vals?
quote:De liefde tussen FCDB en Ajax is nooit al te groot geweest.
Op donderdag 20 februari 2003 21:37 schreef SCH het volgende:[..]
Tja dan noem je ook een club - die gedogen ze nog wel.
[..]
quote:Ik dacht dat we iets tegen 'kleine' clubs hadden; dat we dit forum alleen voor 'grote' clubs hadden. Althans dat beweerde je eerder in dit topic nog.
Op donderdag 20 februari 2003 21:37 schreef SCH het volgende:Tja dan noem je ook een club - die gedogen ze nog wel.
quote:In tegenstelling tot jou slik ik de waarheid niet in, maar weet die te onderbouwen. Je vergeet blijkbaar telkens wat je schrijft: Mails plaatsen we hier niet op het forum, maar een quoteje na weer een dagje "kritsch strijden" van SCH:
Op donderdag 20 februari 2003 21:37 schreef SCH het volgende:
Sinds modjes hebben hem inslikken, erop kauwen en vies en verteerd weer op het forum zetten.
quote:Dat jij die waarheid als "vies" ziet, is omdat-ie je pijn doet...
Op donderdag 6 februari 2003 21:40 schreef SCH het volgende:[..]
*Opgelucht ademhaal
Okay dank voor je antwoord.
Ik weet niet waarom - heb weer zo'n dag.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 20-02-2003 21:48]
In welk topic moet ik nou kijken voor echte feedback, want deze kan zo richting het onzin-forum.
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:46 schreef golfer het volgende:
Jeetje, is dat geneuzel nou nog steeds bezig?
quote:Die is er in dit topic al niet meer geweest sinds eind januari geloof ik
Op donderdag 20 februari 2003 21:46 schreef golfer het volgende:
In welk topic moet ik nou kijken voor echte feedback
quote:En overigens iets waar Frenkie gelijk in heeft. Hij had de beste reactie in het hele gesloten topic.
Op donderdag 20 februari 2003 00:10 schreef Frenkie het volgende:[..]
behalve je spelfout (alhoewel Utrechtenaar weer mag, overigens) ben ik wel on topic geweest. Alleen vond ik de insteek kolder. Verder ben ik netjes met de discussie meegelopen. Je kan moeilijk beweren dat ik me niet aan de stelling heb gehouden, want die was er niet
Gatverdamme, wat *aardig*
[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 20-02-2003 22:45]
quote:Tjeesis, wat ben jij een kortzichtige boerenkloot zeg!
Op donderdag 20 februari 2003 22:01 schreef SCH het volgende:
Je bent echt een gore klootzak Doc - om hier een stuk uit een persoonlijke mail te plaatsen![]()
Gatverdamme, wat sneu.
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen!
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:01 schreef SCH het volgende:
Je bent echt een gore klootzak Doc - om hier een stuk uit een persoonlijke mail te plaatsen![]()
Gatverdamme, wat sneu.
Ik heb GEEN ENKEL stuk persoonlijk mail gepost don quiSCHot. Zoals ik al zei, dat doen we hier NIET.
Wat ik quote was POST van je in DIT topic
(zoek die datum en tijd -6 februari 2003 21:40- maar maar op, en je vind 'm zo).
Je weet echt niet meer wat je schrijft geloof ik...
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 20-02-2003 22:44]
quote:Sinds wanneer mag je geen posts meer quoten?
Op donderdag 20 februari 2003 22:39 schreef SCH het volgende:
Doc - haal je het even weg?
Sinds het jou niet uit komt of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |