Haha lache, kom je vaker crossen op de berg dan? Reed je vandaag bij de B of de A?quote:
Ja, dat is wel de bedoeling. Heb met de racer er ook veel gefietst. Vind het een hele toffe baan. Ik heb wel geen crosser dus ik doe mee met de mtb. Heb mee gedaan bij de B. Als laatste gestart en als een na laatste geëindigdquote:Op zaterdag 1 december 2018 23:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Haha lache, kom je vaker crossen op de berg dan? Reed je vandaag bij de B of de A?
Right on bro! Beetje bling is leuk.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:22 schreef Gripper het volgende:
Dit setje rij ik nog even op en daarna gaan er een nieuwe cassette en blinkend nieuwe gouden op! Liggen al klaar voor na de winter![]()
Gemeente ambtenaren zijn zulke domme mensen vaak, het is echt ongelofelijk. Ik woonde in een buurt waar ook die mooie oude kopjes lagen in de straat. Heel oud wijkje. De gemeente gaat de straat opknappen en een of andere joker heeft bedacht dat alle bestrating vervangen moet worden door nieuwe roze en gele gebakken stenen. Het zag er niet uit.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:14 schreef ddx het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-in-Alkmaarse-Oudorp
Weinig setback, frame aan de lange kant? Verder wel mooi ding.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:07 schreef jsprbcn het volgende:
Inmiddels is Sinterklaas weer terug in Spanje en heeft de pakjesboot mijn nieuwe fiets meegebracht :-)
Ik moet hier en daar nog wat afstellingen doen en de post-aankoop bikefit voor de finetuning (zadel/stuurbuis).
[ afbeelding ]
Later betere foto's met wat details.
Ik heb iets omgedraaid boven op de zitbuis waardoorhet zadel nu anders staat.quote:Op vrijdag 14 december 2018 11:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Weinig setback, frame aan de lange kant? Verder wel mooi ding.
Castelli Alpha jersey.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:55 schreef the_critic het volgende:
Ik ben op zoek naar een tweede jasje, qua specs lijkend op een castelli perfetto. (Dacht dat de sportful fiandre ultimate zoiets was, maar is toch stukje dunner). Wie heeft er tips?
Stolen Goat Orkaan scheen wel okay te zijn. Er staan trouwens op Engelse sites bergen vergelijkingen voor Gabba-achtigen.quote:Op woensdag 19 december 2018 13:55 schreef the_critic het volgende:
Ik ben op zoek naar een tweede jasje, qua specs lijkend op een castelli perfetto. (Dacht dat de sportful fiandre ultimate zoiets was, maar is toch stukje dunner). Wie heeft er tips?
https://www.salden.nl/sportful-fiandre-light-norain-top.htmlquote:Op woensdag 19 december 2018 13:55 schreef the_critic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |