abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183205027
Tis dan eind juni.
Ik knal er wel op de motor er naar toe. Lekker overal kunnen parkeren en ik rijd daarna mooi iedereen voorbij.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_183207400
Ik heb geen haat, ik prefereer simpelweg een stadion of zaal boven een grasveld. Gelredome -logistiek ook kut- had ik gedaan. Arena -logistiek de hemel- weer niet.
  zaterdag 17 november 2018 @ 20:32:39 #53
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_183211620
Vraagje voor de mensen die haten op Goffertpark: waar hadden jullie ze dan willen hebben? Arena is een afschuwelijke galmbak en heel veel meer opties heb je eigenlijk niet :P
pi_183211695
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:32 schreef JochemP het volgende:
Vraagje voor de mensen die haten op Goffertpark: waar hadden jullie ze dan willen hebben? Arena is een afschuwelijke galmbak en heel veel meer opties heb je eigenlijk niet :P
Ziggodome!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zaterdag 17 november 2018 @ 20:36:19 #55
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_183211709
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:35 schreef CoExist het volgende:

[..]

Ziggodome!
Dat kan niet want het is een stadiontour geen zalentour :-)
pi_183211796
Gelredome, De Kuip
  zaterdag 17 november 2018 @ 21:17:18 #57
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_183212557
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:36 schreef JochemP het volgende:

[..]

Dat kan niet want het is een stadiontour geen zalentour :-)
ze doen ook arena’s aan, bijv Boedapest. Malieveld zou wat mij betreft zelfs beter zijn geweest.
pi_183219631
Gelredome, zonder twijfel. Keertje Roger Waters daar gezien en dat beviel me uitstekend. Gelredome is veel meer een concertzaal dan een voetbalstadion.
pi_183219640
quote:
7s.gif Op zondag 18 november 2018 11:13 schreef Stofje het volgende:
Gelredome, zonder twijfel. Keertje Roger Waters daar gezien en dat beviel me uitstekend. Gelredome is veel meer een concertzaal dan een voetbalstadion.
Dit ja, paar keer Maiden en AC/DC daar gezien, als lokatie weinig mis mee.

Maar goed, niet de capaciteit van een Goffertpark natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2018 11:15:34 ]
  zondag 18 november 2018 @ 11:16:53 #60
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_183219654
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_183220240
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:32 schreef JochemP het volgende:
Vraagje voor de mensen die haten op Goffertpark: waar hadden jullie ze dan willen hebben? Arena is een afschuwelijke galmbak en heel veel meer opties heb je eigenlijk niet :P
Ik heb ze in 2013 gezien in Arena, maar ik moet je eerlijk zeggen: ik had toen totaal geen last van de galm. Ik maakte me toen van tevoren wel zorgen, en heb geen idee wat ze nou hebben gedaan om de geluidskwaliteit goed te krijgen, maar uiteindelijk was er niks te klagen. Topconcert was dat.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183241686
Het is hip om op de Arena te haten, lekker elkaar napraten.
  maandag 19 november 2018 @ 18:51:43 #64
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_183247976
quote:
4s.gif Op maandag 19 november 2018 13:56 schreef Leonos het volgende:
Het is hip om op de Arena te haten, lekker elkaar napraten.
het is dan ook niet al te best. Zeker acts met een vol en bombastisch geluid zoals Muse worden een wollige brij. Drie keer een concert meegemaakt in de arena, nooit meer :)
  maandag 19 november 2018 @ 19:21:26 #65
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183248675
quote:
Dit is best wel geniaal.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183273675
Ondertussen iemand z'n cd al binnen? Hier nog steeds niks :(
pi_183274171
Ja heb de LP gisteren ontvangen.
pi_183275761
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 18:51 schreef Hankster het volgende:

[..]

het is dan ook niet al te best. Zeker acts met een vol en bombastisch geluid zoals Muse worden een wollige brij. Drie keer een concert meegemaakt in de arena, nooit meer :)
Wat ik ook een minpunt vind van de Arena is dat er een dak op zit. Zeker als een act het groots wil aanpakken (en daar zie ik Muse wel voor aan) dan kan dat een belemmering zijn. Bij hun laatste keer in de Arena moesten ze zich ook al inhouden. In het Goffertpark kunnen ze hun gang gaan.
  Forum Admin woensdag 21 november 2018 @ 05:41:44 #69
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_183277881
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ondertussen iemand z'n cd al binnen? Hier nog steeds niks :(
angstvallig rustig bij de brievenbus.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 10:56:38 #70
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183280752
Hoe zit het eigenlijk als je reguliere kaarten hebt gekocht, dan krijg je toch ook de cd? Heb daar niets over gezien bij de verkoop.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 21 november 2018 @ 11:00:13 #71
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_183280799
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 18:17 schreef PimD het volgende:
Goffertpark is op 5 minuten fietsen. Heb je in 2010 wel "gezien" op dezelfde locatie, maar nee. 90 euro heb ik er niet voor over. Tegen die tijd koop ik wel ergens een kaartje voor 50 euro ofzo.

Nieuw exemplaar van de deluxe box is vandaag verzonden. Hopelijk komt deze wel onbeschadigd aan... Amateurs. Zelfde gezeik gehad met Resistance, 2nd Law en Drones.
Of je gaat gewoon iets buiten het park staan; zie en hoor je ongeveer net zoveel als tienduizend anderen die wel binnen de hekken staan, alleen dan ergens achteraan. :')

Toen de Peppers in het park stonden konden we het concert vanuit onze achtertuin (toch een paar kilometer hemelsbreed) ook noot voor noot volgen.
pi_183280939
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:00 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Of je gaat gewoon iets buiten het park staan; zie en hoor je ongeveer net zoveel als tienduizend anderen die wel binnen de hekken staan, alleen dan ergens achteraan. :')

Toen de Peppers in het park stonden konden we het concert vanuit onze achtertuin (toch een paar kilometer hemelsbreed) ook noot voor noot volgen.
Feestje bij Grobbel! *O*
  woensdag 21 november 2018 @ 11:53:52 #73
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_183281727
Twee weken geleden de cd gepreordered. Nog niet binnen -O-
Ja inderdaad, V. ja.
  Forum Admin woensdag 21 november 2018 @ 12:01:20 #74
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_183281882
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 10:56 schreef MaJo het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je reguliere kaarten hebt gekocht, dan krijg je toch ook de cd? Heb daar niets over gezien bij de verkoop.
Ja het stond bij het i icoontje bij de verkoop, wellicht nog steeds. Ik had het hier ergens gepaste.
(edit nog steeds)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 12:18:07 #75
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183282170
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:01 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ja het stond bij het i icoontje bij de verkoop, wellicht nog steeds. Ik had het hier ergens gepaste.
(edit nog steeds)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ok ^O^ Krijg je die dan bij het concert of opgestuurd? Bij Drones werd het opgestuurd.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Forum Admin woensdag 21 november 2018 @ 12:19:54 #76
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_183282203
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah ok ^O^ Krijg je die dan bij het concert of opgestuurd? Bij Drones werd het opgestuurd.
Bij drones moest je toch iets met een code doen? Ik heb er in ieder geval geen 4 cd's thuis gekregen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 12:20:46 #77
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_183282219
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah ok ^O^ Krijg je die dan bij het concert of opgestuurd? Bij Drones werd het opgestuurd.
quote:
Every ticket purchased includes your choice of a standard physical* or a standard digital copy of Simulation Theory You will be sent a redemption code via email from December 3rd 2018 (January 7th 2019 for purchasers in France and Italy). Each unique code can only be used once to redeem a single copy of Simulation Theory. If you already own a copy of Simulation Theory please feel free to share with family, friends, colleagues etc. Full details of how you can gift the album will be given on the redemption page reached via a link we will send you. Enjoy the show!

*Physical copies carry a postage and packing charge.
Digitaal of thuisgestuurd tegen extra kosten dus
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 12:22:28 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_183282248
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:19 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Bij drones moest je toch iets met een code doen? Ik heb er in ieder geval geen 4 cd's thuis gekregen.
Oh ja, dan kon je ook kiezen tussen digitaal en per post :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_183282765
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:19 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Bij drones moest je toch iets met een code doen? Ik heb er in ieder geval geen 4 cd's thuis gekregen.
Ik wel, heb er nog 2 in het plastic thuis liggen :')
Leek me leuk als cadeau voor vrienden, maar de meeste zijn geen fan -O-
pi_183283613
Mensen in mijn omgeving zijn een beetje "Muse-moe"...:'(
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_183283799
quote:
4s.gif Op maandag 19 november 2018 13:56 schreef Leonos het volgende:
Het is hip om op de Arena te haten, lekker elkaar napraten.
Ik denk dat het ook wel een verschil is of je zit of staat. Staanplaatsen is het geluid volgens mij een stuk beter meestal dan ergens bovenaan de tribune.
pi_183284984
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:55 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook wel een verschil is of je zit of staat. Staanplaatsen is het geluid volgens mij een stuk beter meestal dan ergens bovenaan de tribune.
Jep, zo dicht mogelijk bij de geluidsman hangen!
  woensdag 21 november 2018 @ 15:57:49 #83
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_183286001
Album staat ook in Nederland op 1 nu :)

The Void is zo langzamerhand mijn favoriet geworden O+ Prachtige afsluiter.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 22 november 2018 @ 21:47:54 #84
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_183312523
Omdat ik de bui al zag aankomen pas nu het nieuwe album beluisterd en ik denk dat ik m'n Muse-fanschap maar opzeg. Misschien dat er mensen zijn die dit leuk vinden maar ik niet. Veel te poppy, veel te gepolijst en veel te safe. :{

Toen Thought Contagion uitkwam vond ik dat trouwens niks, maar eigenlijk is dat nog een van de betere nummers van het album. En ik ben vast niet de eerste die gaat roepen dat Blockades als een soort patchwork van stukjes van oude Muse-nummers klinkt.
pi_183315406
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah ok ^O^ Krijg je die dan bij het concert of opgestuurd? Bij Drones werd het opgestuurd.
Ik heb net doorgeklikt op die link https://www.ticketmaster.nl/feature/muse/album en dan staat er onder andere het volgende: "You will be sent a redemption code via email from December 3rd 2018 (January 7th 2019 for purchasers in France and Italy). Each unique code can only be used once to redeem a single copy of Simulation Theory. "
Nog een weekje wachten dus. :)
pi_183318593
quote:
9s.gif Op donderdag 22 november 2018 21:47 schreef beantherio het volgende:
Omdat ik de bui al zag aankomen pas nu het nieuwe album beluisterd en ik denk dat ik m'n Muse-fanschap maar opzeg. Misschien dat er mensen zijn die dit leuk vinden maar ik niet. Veel te poppy, veel te gepolijst en veel te safe. :{

Toen Thought Contagion uitkwam vond ik dat trouwens niks, maar eigenlijk is dat nog een van de betere nummers van het album. En ik ben vast niet de eerste die gaat roepen dat Blockades als een soort patchwork van stukjes van oude Muse-nummers klinkt.
Ik denk toch dat het gewenning is van de band, volgens mij heeft Muse altijd poppy geklonken. Volgens mij was Muse altijd al gepolijst en altijd al safe. Origin, Absolution, Black Holes: er staat echt niets op dat rauw is. Niet voor niets staan ze nu in stadions, ze bedienen altijd al de massa.

Uiteraard alle respect voor je dat je het album matig vindt. Die neiging had ik eerlijk gezegd ook, maar het valt me op dat ik het sindsdien áltijd in de auto opzet. Blijkbaar toch verslavend en ook dit album wordt beter en beter, voor mij dan.

Algemeen: Muse is Muse. Ja, ze ontwikkelen zich en proberen wel wat, maar dat blijft echt altijd binnen de kaders van Muse. Logisch, dat geldt eigenlijk voor alle bands, voor alle creatieve beroepen. Voor kunstschilders tot schrijvers; het is schier onmogelijk je stijl rigoureus te veranderen. Editors, bijvoorbeeld, is veranderd. Hoe? Die band is intern gewijzigd, kent andere poppetjes. Alleen dán verandert een sound. (En in dit voorbeeld niet ten goede, wat is dat ruk geworden :} )
pi_183318633
quote:
9s.gif Op donderdag 22 november 2018 21:47 schreef beantherio het volgende:
ik denk dat ik m'n Muse-fanschap maar opzeg.
Hoho, voetbalfans blijven hun cluppie ook door dik & dun steunen, zelfs als ze op de rand van de afgrond staan. Dus je kunt niet zomaar je fanschap opzeggen hoor!

Het feit dat deze band elke keer weer met compleet andere dingen komt -ook al kan het je niet bekoren- is ergens ook wel weer een teken van genialiteit. En dat zal Muse voor mij altijd wel blijven als 1 van de grootste artiesten van de 21e eeuw.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_183318732
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:14 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ik denk toch dat het gewenning is van de band, volgens mij heeft Muse altijd poppy geklonken. Volgens mij was Muse altijd al gepolijst en altijd al safe. Origin, Absolution, Black Holes: er staat echt niets op dat rauw is. Niet voor niets staan ze nu in stadions, ze bedienen altijd al de massa.

Uiteraard alle respect voor je dat je het album matig vindt. Die neiging had ik eerlijk gezegd ook, maar het valt me op dat ik het sindsdien áltijd in de auto opzet. Blijkbaar toch verslavend en ook dit album wordt beter en beter, voor mij dan.

Algemeen: Muse is Muse. Ja, ze ontwikkelen zich en proberen wel wat, maar dat blijft echt altijd binnen de kaders van Muse. Logisch, dat geldt eigenlijk voor alle bands, voor alle creatieve beroepen. Voor kunstschilders tot schrijvers; het is schier onmogelijk je stijl rigoureus te veranderen. Editors, bijvoorbeeld, is veranderd. Hoe? Die band is intern gewijzigd, kent andere poppetjes. Alleen dán verandert een sound. (En in dit voorbeeld niet ten goede, wat is dat ruk geworden :} )
Mwah, in de beginjaren was Muse toch echt niet zo poppy en safe. Toen had ik elke CD wel 1 nummer dat ik niks vond (Guiding Light) maar tegenwoordig zijn het er wel vijf per album.

Met je laatste twee regels over Editors ben ik het zo eens. Was ooit een van mijn lievelingsbands, ik kan het niet meer aanhoren nu. Zelfs live worden de oude, goede nummers helemaal verkracht. Die typerende gitaarsound is compleet verdwenen met het verdwijnen van hun gitarist.
pi_183318856
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:17 schreef Gripper het volgende:

[..]

Hoho, voetbalfans blijven hun cluppie ook door dik & dun steunen, zelfs als ze op de rand van de afgrond staan. Dus je kunt niet zomaar je fanschap opzeggen hoor!

Het feit dat deze band elke keer weer met compleet andere dingen komt -ook al kan het je niet bekoren- is ergens ook wel weer een teken van genialiteit. En dat zal Muse voor mij altijd wel blijven als 1 van de grootste artiesten van de 21e eeuw.
Als je bij Showbiz bent ingestapt, kan ik wel snappen dat je na de laatste 3 albums afhaakt.
pi_183319362
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:31 schreef Leonos het volgende:

[..]

Als je bij Showbiz bent ingestapt, kan ik wel snappen dat je na de laatste 3 albums afhaakt.
Present vanaf t begin. En niet van plan af te haken, ze weten me nog altijd te verrassen, soms met een draak, en nog net zo vaak met juweeltjes.


De eerste 10 tellen van Sunburn toen ik die cd in de platenzaak luisterde. Ik was meteen verliefd op die sound O+
Op zo'n koptelefoon in 2 helften, 2 losse schelpen op zo'n stokje die je tegen je oren moest houden. Met een paneeltje in de balie met volume~ en skiptoetsen. O+
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_183319556
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:01 schreef Gripper het volgende:

[..]

Present vanaf t begin. En niet van plan af te haken, ze weten me nog altijd te verrassen, soms met een draak, en nog net zo vaak met juweeltjes.


De eerste 10 tellen van Sunburn toen ik die cd in de platenzaak luisterde. Ik was meteen verliefd op die sound O+
Op zo'n koptelefoon in 2 helften, 2 losse schelpen op zo'n stokje die je tegen je oren moest houden. Met een paneeltje in de balie met volume~ en skiptoetsen. O+

Dit O+. Ik las erover in OOR. Ben naar de cd-winkel gegaan en geluisterd. 'Het lijkt op Radiohead', zei OOR, dat triggerde wel. En ja, ik kocht Showbiz en vond het mooi. Verliefd? Neuh, de liefde kwam pas bij Origin. 'Als je abonnee wordt op OOR, maak je kans op een gratis concert van Muse in de Melkweg!', dus ik abonnee worden en hup: Muse releasete Origin en gaf een optreden in de Melkweg en Stofje -nét woonachtig in Amsterdam voor studie- toog erheen. Ja, jongens, het leven.
pi_183319639
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:24 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Mwah, in de beginjaren was Muse toch echt niet zo poppy en safe. Toen had ik elke CD wel 1 nummer dat ik niks vond (Guiding Light) maar tegenwoordig zijn het er wel vijf per album.

Origin is één popalbum. Of beter: een hitalbum, met Feeling Good als dieptepunt cq DE hit. Absolution en Black Holes? Popalbums. Bijzonder vette popalbums, dat wel. Guiding Light stond op The Resistance; is dat al 'beginjaren'?
Volgens mij is alleen The 2nd Law geen hitalbum en niet poppy. Daar experimenteren ze, daar is het ongepolijst en schieten ze ontzettend uit de bocht met tamelijke poep, wat resulteert in hun zwakste album.
Het ongepolijste zit hem in de b-sides van hun Showbiz / Origin-tijd. Daar is het heftige rock met een schreeuwende Mathew.
pi_183319703
Goed verhaal hierboven ^O^

En The Resistance is natuurlijk ver voorbij de beginjaren.
pi_183319903
Mijn eerste kennismaking was tijdens een concert van de band Live in Gent in 1999 waar ze in het voorprogramma stonden. Normaal sta je dan met een biertje wat te kletsen en niet op te letten en nu hadden we meteen iets van WTF! Vanaf dat moment gaan volgen en ook nog in 013 gezien. Dat waren nog eens tijden...
  vrijdag 23 november 2018 @ 11:14:03 #95
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_183320853
Ze lijken nu gelukkiger dan ooit. Zeker Chris. En dat is ze zeer gegund. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben. Voorbeeld: https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet (zeker de laatste foto vind ik bijzonder).

Tijdens de Drones-periode vond ik ze maar neerslachtig. Het album vind ik goed, maar ook erg geforceerd. Zo van: de fans willen graag rock, dus dan doen we dat maar. Ofzo. Bij de concerten werd er ook amper contact met het publiek gemaakt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_183320891
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze lijken nu gelukkiger dan ooit. Zeker Chris. En dat is ze zeer gegund. Ze doen gewoon waar ze zin in hebben. Voorbeeld: https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet (zeker de laatste foto vind ik bijzonder).

Tijdens de Drones-periode vond ik ze maar neerslachtig. Het album vind ik goed, maar ook erg geforceerd. Zo van: de fans willen graag rock, dus dan doen we dat maar. Ofzo. Bij de concerten werd er ook amper contact met het publiek gemaakt.
Mwah dat viel volgens mij heel erg mee, en Drones was volgens mij juist gewoon het kindje van wat hersenspinsel van Matt, maar ok. Ik weet niet beter dan dat alles wat ze doen door jou sowieso als hossana wordt ontvangen en fantastisch is.
  vrijdag 23 november 2018 @ 11:19:21 #97
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_183320972
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:15 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Mwah dat viel volgens mij heel erg mee, en Drones was volgens mij juist gewoon het kindje van wat hersenspinsel van Matt, maar ok. Ik weet niet beter dan dat alles wat ze doen door jou sowieso als hossana wordt ontvangen en fantastisch is.
Ik wilde reageren, maar door die laatste zin is er geen discussie mogelijk :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_183321005
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:19 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik wilde reageren, maar door die laatste zin is er geen discussie mogelijk :)
Dat was dan ook precies de insteek
  vrijdag 23 november 2018 @ 11:22:29 #99
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_183321046
Origin gepolijst noemen, overigens :')_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 23 november 2018 @ 11:30:38 #100
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_183321172
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Tijdens de Drones-periode vond ik ze maar neerslachtig. Het album vind ik goed, maar ook erg geforceerd. Zo van: de fans willen graag rock, dus dan doen we dat maar. Ofzo. Bij de concerten werd er ook amper contact met het publiek gemaakt.
Goede analyse. Ben het er helemaal mee eens. Toen Drones uitkwam vond ik het een prima album, maar inmiddels luister ik hem nooit meer. In die periode ook een aantal zwakkere concerten gezien, met die op Lowlands als dieptepunt, toen leken ze er echt geen zin in te hebben. Ze komen dan nog een heel eind omdat het geweldige muzikanten blijven, maar het vuur mist gewoon. Dit nieuwe album geeft me weer hoop dat ze terug zijn, en ik kijk dan ook uit naar het Goffertpark. :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')