abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183396021
O+ Baby's voelen O+

Ohh en we gaan precies gelijk op, zie ik in de OP!
pi_183398387
Shit, net voor de tweede keer de telefonische intake van kraamzorg vergeten :')

Echt mijn hoofd is zķ’n warboel op het moment :{w
  dinsdag 27 november 2018 @ 19:01:05 #253
480396 Sisu
Oudgediende
pi_183406070
Oh pinq,
Dus toch? Ik denk ook heel vaak dat ik Nana Nene al voel (de naam die mijn dochter aan de baby heeft gegeven). Zo leuk <3

Ik heb de laatste tijd een heel vol gevoel in mn buik. Geen etenslust vanaf een uur of 15:00. Krijg amper iets door mn keel.
Het gekke is ook dat ik niet misselijk ben. Het komt er ineens uit en overvalt me dan ook enorm. Niet een beetje dat je weg kan slikken, maar gelijk zo'n stortvloed. ;(

Morgen weer een checkup bij de vk. Hopelijk maken zij een afspraak voor een echo. heb er echt enorm veel behoefte aan. Anders ga ik maar een pretecho doen om van mn stress af te komen.
Jij mag vrijdag voor de geslachtsecho toch, pinquit?
Zonder hoop geen leven.
  dinsdag 27 november 2018 @ 19:01:48 #254
480396 Sisu
Oudgediende
pi_183406086
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:00 schreef krijgerrtje het volgende:
Shit, net voor de tweede keer de telefonische intake van kraamzorg vergeten :')

Echt mijn hoofd is zķ’n warboel op het moment :{w
wordt daar een bel afspraak voor gemaakt of ben jij zelf vergeten om te bellen?

Ik vergeet al een maand om een inschrijvingsformulier in te leveren .. ook zoiets..
Zonder hoop geen leven.
  dinsdag 27 november 2018 @ 19:13:06 #255
56471 pinquit
oh my lama!
pi_183406352
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 19:01 schreef Sisu het volgende:
Oh pinq,
Dus toch? Ik denk ook heel vaak dat ik Nana Nene al voel (de naam die mijn dochter aan de baby heeft gegeven). Zo leuk <3

Ik heb de laatste tijd een heel vol gevoel in mn buik. Geen etenslust vanaf een uur of 15:00. Krijg amper iets door mn keel.
Het gekke is ook dat ik niet misselijk ben. Het komt er ineens uit en overvalt me dan ook enorm. Niet een beetje dat je weg kan slikken, maar gelijk zo'n stortvloed. ;(

Morgen weer een checkup bij de vk. Hopelijk maken zij een afspraak voor een echo. heb er echt enorm veel behoefte aan. Anders ga ik maar een pretecho doen om van mn stress af te komen.
Jij mag vrijdag voor de geslachtsecho toch, pinquit?
Ik mag morgen ook voor check naar de vlk. Vrijdag idd geslachtsecho!
Gaan jullie ook, of wil je liever een verrassing? O+
Zeker aangeven dat je een echo zou willen hoor, en anders idd een pretecho inplannen, als het je een veilig gevoel geeft.

Wat rot van dat spugen!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_183406824
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 19:01 schreef Sisu het volgende:

[..]

wordt daar een bel afspraak voor gemaakt of ben jij zelf vergeten om te bellen?

Ik vergeet al een maand om een inschrijvingsformulier in te leveren .. ook zoiets..
Nee, belafspraak inderdaad. Vorige keer, zo’n maand geleden, compleet vergeten en vandaag met een zieke kleuter totaal niet meer aan gedacht :@ heb ook m’n telefoon vaak op de slaapstand tegenwoordig omdat ik teveel prikkels niet meer aankan, maar dan gaat hij ook niet over als ik ‘m gewoon gebruik zelfs. Stom!
  dinsdag 27 november 2018 @ 20:47:20 #257
480396 Sisu
Oudgediende
pi_183408910
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 19:33 schreef krijgerrtje het volgende:

[..]

Nee, belafspraak inderdaad. Vorige keer, zo’n maand geleden, compleet vergeten en vandaag met een zieke kleuter totaal niet meer aan gedacht :@ heb ook m’n telefoon vaak op de slaapstand tegenwoordig omdat ik teveel prikkels niet meer aankan, maar dan gaat hij ook niet over als ik ‘m gewoon gebruik zelfs. Stom!
Heb je een iPhone? Je kunt dan instellen dat alleen je favorieten je kunnen bellen. Daar heb ik ook de verloskundige tussen staan. Misschien een tip voor jou?

En pinquit, ik wil het dolgraag weten maar doen ze dat bij jou standaard dan?
Zonder hoop geen leven.
  dinsdag 27 november 2018 @ 20:59:22 #258
56471 pinquit
oh my lama!
pi_183409157
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:47 schreef Sisu het volgende:

[..]

Heb je een iPhone? Je kunt dan instellen dat alleen je favorieten je kunnen bellen. Daar heb ik ook de verloskundige tussen staan. Misschien een tip voor jou?

Die geslachtsecho? Nee hoor! Daar betaal ik gewoon 25eu voor ;)
pi_183409436
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:47 schreef Sisu het volgende:

[..]

Goeie, ga ik even doen, Thanks. Niet dat dat zekerheid biedt dat ik het niet nog een keer vergeet, maar so be it :')
  dinsdag 27 november 2018 @ 21:35:20 #260
480396 Sisu
Oudgediende
pi_183409826
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:59 schreef pinquit het volgende:

[..]

Die geslachtsecho? Nee hoor! Daar betaal ik gewoon 25eu voor ;)
25? Hier in Dordt kost het 40 :-
Afzetters ;)
Zonder hoop geen leven.
  dinsdag 27 november 2018 @ 21:38:44 #261
56471 pinquit
oh my lama!
pi_183409901
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 21:35 schreef Sisu het volgende:

[..]

25? Hier in Dordt kost het 40 :-
Afzetters ;)
Je bent welkom hier! Doen we een koffietje O+
pi_183417488
Hee lieve dames, hebben jullie nog iets in je zorgverzekering veranderd mbt de zwangerschap?
Ik wil dat wel doen, omdat ik nog niet weet of ik deze keer misschien in het ZH wil bevallen, maar ik zie, as usual bij verzekeringsgedoe, door de bomen het bos niet meer.
pi_183417539
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 12:31 schreef pinquit het volgende:
Hee lieve dames, hebben jullie nog iets in je zorgverzekering veranderd mbt de zwangerschap?
Ik wil dat wel doen, omdat ik nog niet weet of ik deze keer misschien in het ZH wil bevallen, maar ik zie, as usual bij verzekeringsgedoe, door de bomen het bos niet meer.
Ik had vorig jaar alles uitgezocht en blijf bij hetzelfde. Menzis met het 2e aanvullende pakket, collectiviteitskoring via werk van MeneerEend. Zag er het meest gunstig uit aan eventueel ziekenhuisbevalling, kraamzorg maar ook lk/kolf, cursus en fysio.

MeneerEend is voor zijn werk in het buitenland en ik heb vannacht toch lekker geslapen :@. Ik wist niet dat ik zo vaak van hem wakker werd. :X
pi_183417777
Ja, die verzekeringen, daar moet ik ook even naar kijken! Bij mij is het meer voor de bekkenfysio/osteopaat, qua bevalling/zwangerschap/kraamzorg heb ik geen extra dingen nodig.

Ik maakte een foto :D Dat is altijd een klusje met een kleuter én een peuter erop...! ;)
Hier alvast delen, want op social media kan ie pas nadat we schoonouders hebben ingelicht. Dus dat is pas volgende week of nog later.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183417795
Ela. Wat een toffe foto. O+
pi_183417802
Hahahaha D-E, ik kijk ook uit naar dit weekend, dan heeft m'n lief nachtdienst O+ Ik vind het ergens ook veel minder fijn om zonder hem te slapen, maar ik slaap altijd veel beter en dieper als ik niet naast 'm lig.

En thx, ik ga eens Menzis bekijken.
Ben nu verzekerd bij CZdirect, maar dat lijkt een soort jongerenverzekering, want daar zit gezinsplanning niet eens in de opties :')
pi_183417812
Oooh Ela O+ prachtig plaatje heb je weer gemaakt!
  woensdag 28 november 2018 @ 12:59:56 #268
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_183417873
Leuke foto, Ela! Krijg je vast leuke reacties op O+

Hier ook de zorgverzekering bekeken, maar bleek te moeilijk :') ik heb het opgegeven :@
pi_183417925
Oh Ela O+ !

Ik heb gekeken naar zorgverzekeringen, maar er is wel veel keuze en ik weet het niet zo goed. Over een week of twee maar eens rustig voor gaan zitten. Ik heb niet zoveel nodig. De bevalling is 'verplicht' in het ziekenhuis, dat wordt vergoed. Verder heb ik er nog niet echt over nagedacht.
pi_183418078
Ik zit ook bij czdirect, wel met aanvullend.
Vorige zwangerschap zat ik er ook bij en het alles heeft me niks gekost, op de eigen bijdrage voor de kraamzorg na.
Kreeg de hulpmiddelen gratis en kraampakket.
Ik ga niet switchen.
pi_183418155
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 13:11 schreef Flav het volgende:
Ik zit ook bij czdirect, wel met aanvullend.
Vorige zwangerschap zat ik er ook bij en het alles heeft me niks gekost, op de eigen bijdrage voor de kraamzorg na.
Kreeg de hulpmiddelen gratis en kraampakket.
Ik ga niet switchen.
Oh misschien heb ik helemaal verkeerd gekeken! Ik ga 't allemaal nog eens uitzoeken dan, maar dat is zo'n klus die ik blijf vooruitschuiven. Bijna december :x
pi_183418258
Echt een leuk klusje is het niet nee :')
Ik heb gewoon gekeken of de fysio, verloskundige, hulpmiddelen, kraamzorg en kraampakket er nog in zaten.
Voor mijn gevoel zit er bij czdirect alles in wat ik nodig heb, voor een redelijke prijs. (+/- ¤130 p maand)
Het kan vast nog uitgebreider :P
pi_183418477
Ela O+ Wat mooi weer!

Pinq ik zat bij PMA (Menzis) met aanvullend 2. De bijdrage voor de aanvullende verzekering was net zo hoog als de eigen bijdrage voor de kraamzorg en ik zat al bij PMA, dus dat was snel besloten. Ze hebben ook vergoeding voor ziekenhuis, fysio, osteopaat, lactatiekundige zorg/kolf en alternatieve zorg, dat vond ik allemaal wel fijn. Oh, en je krijgt een kraampakket.
Make your own kind of music.
pi_183418478
Ik hoor hier helemaal niet thuis, maar die foto O+ Daar moet ik even duizend hartjes voor plaatsen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')