Denk dat Jessie hem echt wel probeert mee te nemenquote:Op woensdag 14 november 2018 08:53 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
camera is van de BV
lotus heeft nog een 2e camera
als ze hem meeneemt en ze hebben er 2 nodig, kopen ze zo een nieuwe gezien dat die investering zo terugverdient is.
quote:Op woensdag 14 november 2018 08:53 schreef formule het volgende:
[..]
Jeff is een aanfluiting voor de Friese bevolking
of ze gooit hem kapot op de grondquote:Op woensdag 14 november 2018 08:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat Jessie hem echt wel probeert mee te nemen
Niet alleen voor de Friese bevolking maar voor de hele mensheidquote:Op woensdag 14 november 2018 08:53 schreef formule het volgende:
[..]
Jeff is een aanfluiting voor de Friese bevolking
Gok dat ze ze met een goed gevoel naar huis willen laten gaan? Ik zou er geen woord meer aan vuil maken na gisteren. Die twee konden echt in de stront zakkenquote:Op woensdag 14 november 2018 08:55 schreef UtoStreamer het volgende:
begrijp niet dat his en kris ineens zo pro jeff en jes zijn. irritante wijven.
Dat vroeg ik mij gisteren ook al af, zag ze voor een tweede avond bij elkaar zittenquote:Op woensdag 14 november 2018 08:55 schreef UtoStreamer het volgende:
begrijp niet dat his en kris ineens zo pro jeff en jes zijn. irritante wijven.
gister ook al alsof ie al weer dronken is.quote:Op woensdag 14 november 2018 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij gisteren ook al af, zag ze voor een tweede avond bij elkaar zitten
Ik hoor die Jef nu praten het is echt net of hij heel wat steekjes mist
ik ookquote:Op woensdag 14 november 2018 09:00 schreef Dotteke het volgende:
over Jef
Als er humor de poort uitloopt moet er weer humor terug komen![]()
His wil echt dat die sukkel blijft
geile ger is toe aan vers vlees?quote:Op woensdag 14 november 2018 09:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gerrit is benieuwd: 2 mooie vrouwen zegt hij nooit geen nee tegen.
His speelt altijd een act als ze weet dat ze gevolgd wordt door de camera. Zag haar daar gisteren met Tim ook heel bewust mee bezig zijn.quote:Op woensdag 14 november 2018 08:58 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
gister ook al alsof ie al weer dronken is.
en his lijkt ook wel aangeschoten. De gesprekken voelen zooooooooo fake aan. Alsof ze gezelligheid spelen. Voelt echt raar aan bij his en jeff.
het is kiezen uit drie die van mij alle drie mogen, maar bij jess en Jeff heb ik veelquote:Op woensdag 14 november 2018 09:00 schreef Dotteke het volgende:
over Jef
Als er humor de poort uitloopt moet er weer humor terug komen![]()
His wil echt dat die sukkel blijft
zei ze net ook dat ze graag neutraal wil zijn en het haat als er een groep is die haar niet mogen.quote:Op woensdag 14 november 2018 09:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
His speelt altijd een act als ze weet dat ze gevolgd wordt door de camera. Zag haar daar gisteren met Tim ook heel bewust mee bezig zijn.
quote:Op woensdag 14 november 2018 09:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
Adriaan heeft een geweldig idee Tim moet even meelopen. Hoe hij het idee gekregen heeft weet ie niet, Frans bouer wil Adriaan mailen en Marco Borsato,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |