Denk je dat Jef gaat stampij maken dat hij niemand b ij in het huisje wil, dat hebben we gezien met Shelquote:Op woensdag 14 november 2018 08:41 schreef Mylene het volgende:
Er komt een slaapplek vrij in het huisje als Jessie gaat, opdelen die hap. Het kan niet zo zijn dat alleen Merel en Jeff daar mogen slapen.
Denk dat ie de opdracht heeft om niet zo specifiek te laten merken wanneer hij gaat. Moet natuurlijk geheim blijven.quote:Op woensdag 14 november 2018 08:38 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wat ik nooit snap, is dat ze daar altijd een oordeel hebben over hoe mensen reageren. Terwijl ze het zelf ook doen. Oordeel dan niet.
Jeff zegt als Jessie gaat, lk blijf dan nog, misschien 2/3 dagen of 2/3 maanden of 9 maanden. Hij moet eerst de flesjes afhandelen. Hij is zich aan het uitrekken een teken dat ie liegt of zich ongemakkelijk voelt
Lekker weglaten die hoort hier niet meer bij, weg is wegquote:Op woensdag 14 november 2018 08:42 schreef UtoStreamer het volgende:
vraag me af waar billy is, is ook al lang niet meer in beeld geweest....
hey ik ben zwarte pietquote:Op woensdag 14 november 2018 08:42 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat ie de opdracht heeft om niet zo specifiek te laten merken wanneer hij gaat. Moet natuurlijk geheim blijven.
Maar lijkt mij dat ze beide gaan, en of er nou een paar dagen tussen zit dat maakt niet uit.
Ben benieuwd wie de aanhangers op FB dan gaan aanhangen
komen zo ruud en billy door die poort lopenquote:Op woensdag 14 november 2018 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker weglaten die hoort hier niet meer bij, weg is weg
Programma met boksen op RTL5 toch?quote:Op woensdag 14 november 2018 08:42 schreef UtoStreamer het volgende:
jessie en Brenda aanhang die haar niet mogen, en al die dames die Mike heelquote:Op woensdag 14 november 2018 08:35 schreef krabje het volgende:
[..]
eerlijk gezegd snap ik die stem ook niet,het is ook niet mijn favo maar ze zit er net,ik had hitske gestemd omdat ik dat een stiekemerd vind,maar lotus?nee niet nodig.
vandaag weerquote:Op woensdag 14 november 2018 08:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Programma met boksen op RTL5 toch?
brenda en Merel of de nieuwequote:Op woensdag 14 november 2018 08:42 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat ie de opdracht heeft om niet zo specifiek te laten merken wanneer hij gaat. Moet natuurlijk geheim blijven.
Maar lijkt mij dat ze beide gaan, en of er nou een paar dagen tussen zit dat maakt niet uit.
Ben benieuwd wie de aanhangers op FB dan gaan aanhangen
quote:Op woensdag 14 november 2018 08:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Programma met boksen op RTL5 toch?
In het Penthouse misschien?quote:Op woensdag 14 november 2018 08:42 schreef UtoStreamer het volgende:
Voorlopig is die aangelengde drank niet verkrijgbaar, vrrd nog niet aangepast blijkbaar in de webshop.quote:Op woensdag 14 november 2018 08:38 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wat ik nooit snap, is dat ze daar altijd een oordeel hebben over hoe mensen reageren. Terwijl ze het zelf ook doen. Oordeel dan niet.
Jeff zegt als Jessie gaat, lk blijf dan nog, misschien 2/3 dagen of 2/3 maanden of 9 maanden. Hij moet eerst de flesjes afhandelen. Hij is zich aan het uitrekken een teken dat ie liegt of zich ongemakkelijk voelt
Jeff is een aanfluiting voor de Friese bevolkingquote:Op woensdag 14 november 2018 08:50 schreef pollewop77 het volgende:
Wat is Jeffry populair aan't doen
Goeie, gerrit dr zellie bijquote:Op woensdag 14 november 2018 08:41 schreef Mylene het volgende:
Er komt een slaapplek vrij in het huisje als Jessie gaat, opdelen die hap. Het kan niet zo zijn dat alleen Merel en Jeff daar mogen slapen.
camera is van de BVquote:Op woensdag 14 november 2018 08:50 schreef pollewop77 het volgende:
Shelley wil de pollies overnemen van Jessie
Geloof mij maar dat ze die echt meeneemt de poort uit hoor Shelley
Shelley: hoe durven ze allemaal op mij?
Denk dat Jessie hem echt wel probeert mee te nemenquote:Op woensdag 14 november 2018 08:53 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
camera is van de BV
lotus heeft nog een 2e camera
als ze hem meeneemt en ze hebben er 2 nodig, kopen ze zo een nieuwe gezien dat die investering zo terugverdient is.
quote:Op woensdag 14 november 2018 08:53 schreef formule het volgende:
[..]
Jeff is een aanfluiting voor de Friese bevolking
of ze gooit hem kapot op de grondquote:Op woensdag 14 november 2018 08:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat Jessie hem echt wel probeert mee te nemen
Niet alleen voor de Friese bevolking maar voor de hele mensheidquote:Op woensdag 14 november 2018 08:53 schreef formule het volgende:
[..]
Jeff is een aanfluiting voor de Friese bevolking
Gok dat ze ze met een goed gevoel naar huis willen laten gaan? Ik zou er geen woord meer aan vuil maken na gisteren. Die twee konden echt in de stront zakkenquote:Op woensdag 14 november 2018 08:55 schreef UtoStreamer het volgende:
begrijp niet dat his en kris ineens zo pro jeff en jes zijn. irritante wijven.
Dat vroeg ik mij gisteren ook al af, zag ze voor een tweede avond bij elkaar zittenquote:Op woensdag 14 november 2018 08:55 schreef UtoStreamer het volgende:
begrijp niet dat his en kris ineens zo pro jeff en jes zijn. irritante wijven.
gister ook al alsof ie al weer dronken is.quote:Op woensdag 14 november 2018 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij gisteren ook al af, zag ze voor een tweede avond bij elkaar zitten
Ik hoor die Jef nu praten het is echt net of hij heel wat steekjes mist
ik ookquote:Op woensdag 14 november 2018 09:00 schreef Dotteke het volgende:
over Jef
Als er humor de poort uitloopt moet er weer humor terug komen![]()
His wil echt dat die sukkel blijft
geile ger is toe aan vers vlees?quote:Op woensdag 14 november 2018 09:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gerrit is benieuwd: 2 mooie vrouwen zegt hij nooit geen nee tegen.
His speelt altijd een act als ze weet dat ze gevolgd wordt door de camera. Zag haar daar gisteren met Tim ook heel bewust mee bezig zijn.quote:Op woensdag 14 november 2018 08:58 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
gister ook al alsof ie al weer dronken is.
en his lijkt ook wel aangeschoten. De gesprekken voelen zooooooooo fake aan. Alsof ze gezelligheid spelen. Voelt echt raar aan bij his en jeff.
het is kiezen uit drie die van mij alle drie mogen, maar bij jess en Jeff heb ik veelquote:Op woensdag 14 november 2018 09:00 schreef Dotteke het volgende:
over Jef
Als er humor de poort uitloopt moet er weer humor terug komen![]()
His wil echt dat die sukkel blijft
zei ze net ook dat ze graag neutraal wil zijn en het haat als er een groep is die haar niet mogen.quote:Op woensdag 14 november 2018 09:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
His speelt altijd een act als ze weet dat ze gevolgd wordt door de camera. Zag haar daar gisteren met Tim ook heel bewust mee bezig zijn.
quote:Op woensdag 14 november 2018 09:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
Adriaan heeft een geweldig idee Tim moet even meelopen. Hoe hij het idee gekregen heeft weet ie niet, Frans bouer wil Adriaan mailen en Marco Borsato,
Die vent praat zo snel als hij hyper is dat hij zichzelf voorbij praat en weet niet meer wat hij zeggen wil of gezegd heeft.quote:Op woensdag 14 november 2018 09:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Hij hijgt weer van, buiten adem... Achter heeft 'm weer een stok in z'n reet gestoken zeker... de contracten liggen al klaar..alles wat die sukkel gaat mailen komt ook natuurlijk
En Billyquote:Op woensdag 14 november 2018 09:18 schreef Dotteke het volgende:
Hyper Adriaan wil ook een plotter, welkom U1 in U2 alles is hetzelfde alleen de loods ontbreekt, o wacht............. de silo komt
Loslaten is moeilijk hequote:
Voor pluk de dag, wat het er mee te maken is geen ideequote:
Oh niet vandaag dusquote:Op woensdag 14 november 2018 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor pluk de dag, wat het er mee te maken is geen idee
quote:Op woensdag 14 november 2018 08:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Febo heeft de stem voor Merel tijdens de SL vervangen door die van Lotus, zodat Merel niet op de bank zou komen
Daarom dus:quote:Op woensdag 14 november 2018 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor pluk de dag, wat het er mee te maken is geen idee
quote:Op woensdag 14 november 2018 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daarom dus:
Michael van der Plas (bekend van tv) en artiest Wesley de Bruin hebben samen een nieuwe hit te pakken genaamd Pluk de dag!!
ik ook, Jessie moet de poort uit en niet Jeffryquote:
Waar blijft de Luifel?quote:Op woensdag 14 november 2018 09:18 schreef Dotteke het volgende:
Hyper Adriaan wil ook een plotter, welkom U1 in U2 alles is hetzelfde alleen de loods ontbreekt, o wacht............. de silo komt
gaan ze bomen planten ?quote:Op woensdag 14 november 2018 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Kunnen we bomen neuken, hoor ik Eric zeggen, vieze ouwe man
Boom 5.. Erik heeft ook een oud script te pakkenquote:Op woensdag 14 november 2018 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Kunnen we bomen neuken, hoor ik Eric zeggen, vieze ouwe man
Dacht dat tim dat zeiquote:Op woensdag 14 november 2018 09:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Boom 5.. Erik heeft ook een oud script te pakken
Daar hebben ze het ook al over gehad, maar daar moet je aan bepaalde eisen voldoen. Maar ik denk dat het ook niet lang zou duren hoorquote:
Ik heb geen idee wat en waarom ze dit aan het doen zijnquote:
Ja en Jessie doet ook weer vrolijk mee met het strontquote:Op woensdag 14 november 2018 09:49 schreef sjampoeh het volgende:
dat ze weer normaal doen tegen jeff ook.
jeff is weer vrolijk
ik hoop hetquote:Op woensdag 14 november 2018 09:59 schreef Annelies1980 het volgende:
Wat zijn die jeffrey, jessie en onderdanen van kamp zuur actief bezig en vrolijk? Shelley en lotus niet meehelpen met wat ze aan het doen zijn?
Ik ga steeds meer denken aan het feit dat jess en jeff beide blijven en shell weggaat, en dat jess en jeff ook niet uit zichzelf weggaan voorlopig.
ja ze moeten terrein boomvrij maken zodat er een tent kan staanquote:Op woensdag 14 november 2018 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat en waarom ze dit aan het doen zijn
Hoor nu Eric zeggen een tent van 30 metern, of die daar komt voor pluk de dag geen idee
Otus heeft je gehoordquote:Op woensdag 14 november 2018 09:59 schreef Annelies1980 het volgende:
Wat zijn die jeffrey, jessie en onderdanen van kamp zuur actief bezig en vrolijk? Shelley en lotus niet meehelpen met wat ze aan het doen zijn?
Ik ga steeds meer denken aan het feit dat jess en jeff beide blijven en shell weggaat, en dat jess en jeff ook niet uit zichzelf weggaan voorlopig.
droom verderquote:Op woensdag 14 november 2018 09:59 schreef Annelies1980 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |