abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183200467
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 08:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

voorspelde? Knap hoor, hij doet het goed maar ik had dit nog niet verwacht
Achteraf is het altijd makkelijk lullen natuurlijk :P

Ik vind overigens de hele hype om het NL elftal ook wel gênante vormen aannemen nu. Begrijp me niet verkeerd; we hebben een absolute reden om enthousiast te zijn, maar ik open voetbalzone en ik zie koppen als 'de Ligt sprint Mbappe eruit' en 'De vergelijking tussen de Roon en Kante is zo gek nog niet'. :') De Ligt gebruikte in dat duel gewoon slim zijn lichaam, maar Jules de Corte kon nog zien dat Mbappe op een stukje van 5 meter nog minstens een keer zo snel was. Dan laat ik die opmerking over Kante vergelijken met de Roon nog maar even buiten beschouwing, mijn hemel :')
  Moderator zaterdag 17 november 2018 @ 09:04:23 #77
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183200506
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 08:58 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik vind overigens de hele hype om het NL elftal ook wel gênante vormen aannemen nu. Begrijp me niet verkeerd; we hebben een absolute reden om enthousiast te zijn, maar ik open voetbalzone en ik zie koppen als 'de Ligt sprint Mbappe eruit' en 'De vergelijking tussen de Roon en Kante is zo gek nog niet'. :') De Ligt gebruikte in dat duel gewoon slim zijn lichaam, maar Jules de Corte kon nog zien dat Mbappe op een stukje van 5 meter nog minstens een keer zo snel was. Dan laat ik die opmerking over Kante vergelijken met de Roon nog maar even buiten beschouwing, mijn hemel :')
natuurlijk. Maar een de Ligt blijft wel rustig onder de omstandigheden. 9 van de 10 spelers zullen' overdonderd' raken als zij tegen dé Mbappe zullen staan. Het is wel de sterspeler van de wereldkampioen hé. Niet zomaar iemand. Het toont juist de klasse van een de Ligt om het zo ogenschijnlijk eenvoudig op te lossen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183200523
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 09:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

natuurlijk. Maar een de Ligt blijft wel rustig onder de omstandigheden. 9 van de 10 spelers zullen' overdonderd' raken als zij tegen dé Mbappe zullen staan. Het is wel de sterspeler van de wereldkampioen hé. Niet zomaar iemand. Het toont juist de klasse van een de Ligt om het zo ogenschijnlijk eenvoudig op te lossen.
Je hoort mij ook geen slecht woord zeggen over de Ligt hoor :P Met hem en de Jong ben je op 2 posities al zeker voor de komende 10 jaar, maar de manier waarop ophemelen en afkraken zo dicht bij elkaar liggen vind ik altijd raar. Nu speel je de perfecte pot en wordt elke speler in de kranten tot god gebombardeerd. de Jong is Iniesta, de Roon is Kante en de Ligt is Maldini 2.0. Als je binnenkort onverhoopt een keer verliest tegen een land als Zwitserland dan kun je je zogenaamd weer nauwelijks meten met Malta en Luxemburg.
pi_183200779
Dumfries is een geweldenaar. Mooie timing ook bij die kopbal.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zaterdag 17 november 2018 @ 10:04:11 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183201016
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 08:58 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

ach ja een kinderhand is gauw gevuld, na al die armoe van de afgelopen jaren is dit wel een lichtpuntje maar zoveel meer ook niet. NL was voorheen ook goed genoeg om toernooien te halen, dat het niet gelukt is lag toch meer aan mismanagement en slechte coaching dan aan kwaliteitsgebrek.

Wel leuk dat de stemming nu positief is al is het overdreven
  zaterdag 17 november 2018 @ 11:29:38 #81
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_183201947
quote:
PSV-hooligans wachten met smart op anti-Pieten.

Zegt het Algemeen Dagblad, dat spreekt van 'een mogelijke clash', tussen PSV'ers en anti-Zwarte Piet-demonstranten. De harde kern van de Eindhovense voetbalclub zou hebben aangegeven het aangekondigde protest bij de Catharinakerk graag te willen bezoeken.

Dat lijkt slecht nieuws voor de 20 á 30 demonstranten die voornemens zijn de Lichtstad aan te doen. Fittie met voetbaltuig moet men niet willen.

De autoriteiten zijn naar eigen zeggen op de hoogte van de plannen en zullen toezicht houden. De Sint en zijn gevolg lopen rond 13.00 uur langs de Catharinakerk, waar de demonstranten staan.

Burgemeester Jorritsma roept op tot de dialoog en wijst er op dat demonstreren een grondrecht is: "Of je nu vóór of tegen Zwarte Piet bent, iedereen heeft recht op zijn mening en mag die publiekelijk uitdragen."
PSV supporters _O_
pi_183202001
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 11:29 schreef Heeinz het volgende:

[..]

PSV supporters _O_
graag op anoniem
  zaterdag 17 november 2018 @ 11:47:01 #83
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183202206
Wat zou Dumfries van zwarte Piet vinden?
pi_183203799
quote:
Held!

Mbappe zal trouwens ook nog steeds bang voor hem zijn.
pi_183205428
Ik heb eerlijk gezegd alleen de tweede helft gezien maar was zwaar onder de indruk. Die positiewisselingen voorin, aansluiting vanaf het middenveld, opkomende backs en een inzakkende 6.

Die Dumfries lijkt een soort van Kuyt. Zich steeds aanpassend aan een hoger niveau. Knap hoor. En ik vond Bergwijn ook alleraardigst. Beste man was Depay. Niet normaal wat die gegroeid is.
pi_183205606
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd alleen de tweede helft gezien maar was zwaar onder de indruk. Die positiewisselingen voorin, aansluiting vanaf het middenveld, opkomende backs en een inzakkende 6.

Die Dumfries lijkt een soort van Kuyt. Zich steeds aanpassend aan een hoger niveau. Knap hoor. En ik vond Bergwijn ook alleraardigst. Beste man was Depay. Niet normaal wat die gegroeid is.
Wel jammer dat Bergwijn zich slechts in de tweede helft liet zien.
pi_183206540
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:

Ik vond Frenkie ook erg goed, maar Depay als beste kan ik ook mee leven ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 17 november 2018 @ 17:23:54 #89
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_183208684
Willy en Rene van de Kerkhof hebben vandaag potentieel nieuw clublied uitgebracht. _O_
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_183208712
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 17:23 schreef gniffie het volgende:
Willy en Rene van de Kerkhof hebben vandaag potentieel nieuw clublied uitgebracht. _O_
https://www.omroepbrabant(...)aar-rappen-VIDEOCLIP

:')
  zaterdag 17 november 2018 @ 17:41:59 #91
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183208883
Carnaval is het grootste kankergezwel van Nederland.
pi_183209525
quote:
Benieuwd naar de diss track van Sjaak Swart _O_
pi_183211493
Jong PSV - Jong AZ 3-1, 2 goals en assist Romero.
  zaterdag 17 november 2018 @ 20:32:50 #94
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183211626
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
Romerogod _O_
  zaterdag 17 november 2018 @ 20:46:52 #95
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_183211940
quote:
beelden ?
pi_183216913
quote:
Oogt ook steeds fitter. Maar zal onder van Bommel niet aan spelen toekomen net als Guti. De twee lievelingetjes van Mark spelen op hun positie.
Land of the free. Home of the brave.
pi_183217031
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 11:29 schreef Heeinz het volgende:

[..]

PSV supporters _O_
Treurig.
Van alles is weer waardeloos.
pi_183217106
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 08:22 schreef BadderHaring het volgende:
En dan te bedenken dat er mensen zijn die vinden dat PSV zich moet schamen voor de aankoop van Dumfries.

En dat het hier barstte van de mensen die vonden dat 6 miljoen te veel was voor een 'domme draver die niet kan verdedigen'.

Samen met Angelino zorgt hij er voor dat niemand Arias mist. Zoals ik voor het seizoen al voorspelde zijn we er qua backs gewoon op vooruit gegaan.
Heb allang toegegeven dat ik fout zat met Dumfries. Maar 6 miljoen is nog steeds een hoop geld voor een speler die je een jaar eerder voor 8 ton op had kunnen pikken. Maar ben inmiddels wel Dumfries fan :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 11:47 schreef BadderHaring het volgende:
Blij dat ik in Amerika niks meekrijg van die onzin discussie.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 17:41 schreef BadderHaring het volgende:
Carnaval is het grootste kankergezwel van Nederland.
De halve wereld viert het. Niet alleen Nederland. Zelfs hier in Amerika in het zuiden.
Land of the free. Home of the brave.
pi_183217251
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 11:47 schreef BadderHaring het volgende:
SINTERKLAAS! IS WONDERFULL!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zondag 18 november 2018 @ 08:59:46 #100
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183217993
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 02:19 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

De halve wereld viert het. Niet alleen Nederland. Zelfs hier in Amerika in het zuiden.
Boeiend. Ze vieren het lang niet overal zo treurig als in Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')