Achteraf is het altijd makkelijk lullen natuurlijkquote:Op zaterdag 17 november 2018 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorspelde? Knap hoor, hij doet het goed maar ik had dit nog niet verwacht
natuurlijk. Maar een de Ligt blijft wel rustig onder de omstandigheden. 9 van de 10 spelers zullen' overdonderd' raken als zij tegen dé Mbappe zullen staan. Het is wel de sterspeler van de wereldkampioen hé. Niet zomaar iemand. Het toont juist de klasse van een de Ligt om het zo ogenschijnlijk eenvoudig op te lossen.quote:Op zaterdag 17 november 2018 08:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Achteraf is het altijd makkelijk lullen natuurlijk
Ik vind overigens de hele hype om het NL elftal ook wel gênante vormen aannemen nu. Begrijp me niet verkeerd; we hebben een absolute reden om enthousiast te zijn, maar ik open voetbalzone en ik zie koppen als 'de Ligt sprint Mbappe eruit' en 'De vergelijking tussen de Roon en Kante is zo gek nog niet'.De Ligt gebruikte in dat duel gewoon slim zijn lichaam, maar Jules de Corte kon nog zien dat Mbappe op een stukje van 5 meter nog minstens een keer zo snel was. Dan laat ik die opmerking over Kante vergelijken met de Roon nog maar even buiten beschouwing, mijn hemel
Je hoort mij ook geen slecht woord zeggen over de Ligt hoorquote:Op zaterdag 17 november 2018 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
natuurlijk. Maar een de Ligt blijft wel rustig onder de omstandigheden. 9 van de 10 spelers zullen' overdonderd' raken als zij tegen dé Mbappe zullen staan. Het is wel de sterspeler van de wereldkampioen hé. Niet zomaar iemand. Het toont juist de klasse van een de Ligt om het zo ogenschijnlijk eenvoudig op te lossen.
ach ja een kinderhand is gauw gevuld, na al die armoe van de afgelopen jaren is dit wel een lichtpuntje maar zoveel meer ook niet. NL was voorheen ook goed genoeg om toernooien te halen, dat het niet gelukt is lag toch meer aan mismanagement en slechte coaching dan aan kwaliteitsgebrek.quote:Op zaterdag 17 november 2018 08:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Achteraf is het altijd makkelijk lullen natuurlijk
Ik vind overigens de hele hype om het NL elftal ook wel gênante vormen aannemen nu. Begrijp me niet verkeerd; we hebben een absolute reden om enthousiast te zijn, maar ik open voetbalzone en ik zie koppen als 'de Ligt sprint Mbappe eruit' en 'De vergelijking tussen de Roon en Kante is zo gek nog niet'.De Ligt gebruikte in dat duel gewoon slim zijn lichaam, maar Jules de Corte kon nog zien dat Mbappe op een stukje van 5 meter nog minstens een keer zo snel was. Dan laat ik die opmerking over Kante vergelijken met de Roon nog maar even buiten beschouwing, mijn hemel
PSV supportersquote:PSV-hooligans wachten met smart op anti-Pieten.
Zegt het Algemeen Dagblad, dat spreekt van 'een mogelijke clash', tussen PSV'ers en anti-Zwarte Piet-demonstranten. De harde kern van de Eindhovense voetbalclub zou hebben aangegeven het aangekondigde protest bij de Catharinakerk graag te willen bezoeken.
Dat lijkt slecht nieuws voor de 20 á 30 demonstranten die voornemens zijn de Lichtstad aan te doen. Fittie met voetbaltuig moet men niet willen.
De autoriteiten zijn naar eigen zeggen op de hoogte van de plannen en zullen toezicht houden. De Sint en zijn gevolg lopen rond 13.00 uur langs de Catharinakerk, waar de demonstranten staan.
Burgemeester Jorritsma roept op tot de dialoog en wijst er op dat demonstreren een grondrecht is: "Of je nu vóór of tegen Zwarte Piet bent, iedereen heeft recht op zijn mening en mag die publiekelijk uitdragen."
Held!quote:
Wel jammer dat Bergwijn zich slechts in de tweede helft liet zien.quote:Op zaterdag 17 november 2018 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd alleen de tweede helft gezien maar was zwaar onder de indruk. Die positiewisselingen voorin, aansluiting vanaf het middenveld, opkomende backs en een inzakkende 6.
Die Dumfries lijkt een soort van Kuyt. Zich steeds aanpassend aan een hoger niveau. Knap hoor. En ik vond Bergwijn ook alleraardigst. Beste man was Depay. Niet normaal wat die gegroeid is.
Ik vond Frenkie ook erg goed, maar Depay als beste kan ik ook mee leven jaquote:Op zaterdag 17 november 2018 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd alleen de tweede helft gezien maar was zwaar onder de indruk. Die positiewisselingen voorin, aansluiting vanaf het middenveld, opkomende backs en een inzakkende 6.
Die Dumfries lijkt een soort van Kuyt. Zich steeds aanpassend aan een hoger niveau. Knap hoor. En ik vond Bergwijn ook alleraardigst. Beste man was Depay. Niet normaal wat die gegroeid is.
https://www.omroepbrabant(...)aar-rappen-VIDEOCLIPquote:Op zaterdag 17 november 2018 17:23 schreef gniffie het volgende:
Willy en Rene van de Kerkhof hebben vandaag potentieel nieuw clublied uitgebracht.
Benieuwd naar de diss track van Sjaak Swartquote:Op zaterdag 17 november 2018 17:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)aar-rappen-VIDEOCLIP
Romerogodquote:Op zaterdag 17 november 2018 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
Jong PSV - Jong AZ 3-1, 2 goals en assist Romero.
beelden ?quote:Op zaterdag 17 november 2018 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
Oogt ook steeds fitter. Maar zal onder van Bommel niet aan spelen toekomen net als Guti. De twee lievelingetjes van Mark spelen op hun positie.quote:Op zaterdag 17 november 2018 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
Heb allang toegegeven dat ik fout zat met Dumfries. Maar 6 miljoen is nog steeds een hoop geld voor een speler die je een jaar eerder voor 8 ton op had kunnen pikken. Maar ben inmiddels wel Dumfries fanquote:Op zaterdag 17 november 2018 08:22 schreef BadderHaring het volgende:
En dan te bedenken dat er mensen zijn die vinden dat PSV zich moet schamen voor de aankoop van Dumfries.
En dat het hier barstte van de mensen die vonden dat 6 miljoen te veel was voor een 'domme draver die niet kan verdedigen'.
Samen met Angelino zorgt hij er voor dat niemand Arias mist. Zoals ik voor het seizoen al voorspelde zijn we er qua backs gewoon op vooruit gegaan.
Blij dat ik in Amerika niks meekrijg van die onzin discussie.quote:Op zaterdag 17 november 2018 11:47 schreef BadderHaring het volgende:
Wat zou Dumfries van zwarte Piet vinden?
De halve wereld viert het. Niet alleen Nederland. Zelfs hier in Amerika in het zuiden.quote:Op zaterdag 17 november 2018 17:41 schreef BadderHaring het volgende:
Carnaval is het grootste kankergezwel van Nederland.
SINTERKLAAS! IS WONDERFULL!quote:Op zaterdag 17 november 2018 11:47 schreef BadderHaring het volgende:
Wat zou Dumfries van zwarte Piet vinden?
Boeiend. Ze vieren het lang niet overal zo treurig als in Nederland.quote:Op zondag 18 november 2018 02:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De halve wereld viert het. Niet alleen Nederland. Zelfs hier in Amerika in het zuiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |