Geweldenaar!quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Showboaten van Raya met dubbel bull
Mani en ik wantrouwden Target al vanaf de eerste dag.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:17 schreef wimderon het volgende:
Gooi die pijlen toch bij het grof vuil en start een nieuwe zoektocht naar de ideale set-up.[ afbeelding ]
Gewoon manipulatie van Phil Teeler.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mani en ik wantrouwden Target al vanaf de eerste dag.
Als je dit elk jaar roept krijg je wel een keer gelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die flikkert er zo uit op het wk. U leest het hier.
quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:17 schreef wimderon het volgende:
Gooi die pijlen toch bij het grof vuil en start een nieuwe zoektocht naar de ideale set-up.[ afbeelding ]
2e tegen Claytonquote:Op dinsdag 13 november 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vierde ronde exit tegen Van Gerwen.
En Rab dan?quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mani en ik wantrouwden Target al vanaf de eerste dag.
Hahahahahahahahahahahahahahaha.quote:
Als dat gebeurt neem jij de rest van het WK een Clayton ui.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahaha.
Voor abstracte worpen moet je bij Target zijn. Voor het gevoel en de swing moet je bij Unicorn zijn.quote:
Goed zo.quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon 5-0 eraf. Genoeg van zn act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |