Snap niet dat zo'n mager ventje een onderkin kan hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
Doet Co mee aan Movember of is dit een laf baardje?
quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zou leuk zijn om het speelschema in de OP te zetten.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Wednesday November 14 -- 20:00 Stephen Bunting v Dimitri Van den Bergh Gerwyn Price v Josh Payne Rob Cross v Mensur Suljovic Peter Wright v Simon Whitlock Thursday November 15 - 20:00 [i]A1 v B2 B1 v A2 Anderson v Harms Wade v Unterbuchner[/i] VRIJDAG Winnaars woensdag Zaterdag Winnaars donderdag ZONDAG middag: semi's avond: finale |
Ja.quote:
De magerheid is op zijn zoon over gegaanquote:Op dinsdag 13 november 2018 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Snap niet dat zo'n mager ventje een onderkin kan hebben.
Co heeft geen geld meer voor een scheermesquote:Op dinsdag 13 november 2018 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
Alles vergokt dus?quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lees mijn anekdote en je snapt waarom
Covemberquote:Op dinsdag 13 november 2018 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
Co geeft zijn geld uit aan groentenquote:Op dinsdag 13 november 2018 22:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Co heeft geen geld meer voor een scheermes
Pakt ie toch z’n vrouw?quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Co heeft geen geld meer voor een scheermes
Opflikkeren met die discussie uit dit topicquote:
Zijn taakstraf wordt koken voor daklozen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Co geeft zijn geld uit aan groenten
Is geen discussie maat. Kijk gewoon ff, je handen gaan jeukenquote:Op dinsdag 13 november 2018 22:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Opflikkeren met die discussie uit dit topic
Emmenquote:Op dinsdag 13 november 2018 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
Ah Clayton tegen Robson. Alsof je vrijwillig gaat kijken naar Emmen - NAC, zo voelt dit.
Dat hebben we bij jouw posts al hoorquote:Op dinsdag 13 november 2018 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is geen discussie maat. Kijk gewoon ff, je handen gaan jeuken
Rot eens op. Hoe meer aandacht aan die onzin hoe meer dat volk ons blacked.quote:
Heerlijk man degradatiekrakertjequote:Op dinsdag 13 november 2018 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
Ah Clayton tegen Robson. Alsof je vrijwillig gaat kijken naar Emmen - NAC, zo voelt dit.
Ik vind het enorm bizar die mensen en ik moet er smakelijk om lachen om die idioten.quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rot eens op. Hoe meer aandacht aan die onzin hoe meer dat volk ons blacked.
quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Vroeger, en dan heb ik het over begin 00’s, vond ik Robson nog een bijzonder leuke dartser om naar te kijken. Waar is mijn jeugdige onschuldigheid gebleven
Leuke vent Robson, geen killersmentaliteit helaaschquote:Op dinsdag 13 november 2018 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Vroeger, en dan heb ik het over begin 00’s, vond ik Robson nog een bijzonder leuke dartser om naar te kijken. Waar is mijn jeugdige onschuldigheid gebleven
Ergens in de buurt van die van Robson.quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is mijn jeugdige onschuldigheid gebleven
Ook direct het begin van de aftakeling van de BDOquote:Op dinsdag 13 november 2018 22:20 schreef Masterminded het volgende:
Niels de Ruiter v Gary Robson was op Lakeside 2007 een spannende wedstrijd.
Mervyn King v Tony Eccles was ook een goede kwartfinale (lol).quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook direct het begin van de aftakeling van de BDO
Leuk! Topic van de beginjaren van het dartsen. Althans, wanneer wij Nederlanders kennis maakten met dartsquote:Op dinsdag 13 november 2018 22:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
(Er zou een topic moeten komen waarin (oude) filmpjes gedropt kunnen worden)
Dick van Dijk die vroeger nog analist was.quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leuk! Topic van de beginjaren van het dartsen. Althans, wanneer wij Nederlanders kennis maakten met darts
Toen Marcel Maijer nog niet bestond.
Keek toen BDO zoals iedereen, maar soms mocht ik opblijven en met ouders in bed PDC op de BBC kijkenquote:Op dinsdag 13 november 2018 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leuk! Topic van de beginjaren van het dartsen. Althans, wanneer wij Nederlanders kennis maakten met darts
Toen Marcel Maijer nog niet bestond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |