Mja, zo lastig is het ook niet om sneller te zijn dan het materiaal dat er nu bij Williams rijdtquote:Op woensdag 21 november 2018 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zeg mensen, Kubica heeft gewoon alle tests vd FIA (om te mogen participeren) doorstaan he? Zooooooo gehandicapt is hij nu ook weer niet.
Ook gaan er geruchten dat hij in de sim structureel sneller was dan de huidige coureurs van Williams. Daarnaast neemt hij een hoop ontwikkelingsskills mee en waren zijn tests vorig jaar naar verluid ook verre van beroerd.
Ook gun ik het hem wel. Ik hoop dus dat de geruchten kloppen en bekijk dan volgend seizoen wel hoe hij het daadwerkelijk doet
Als hij echt zo exceptioneel is, had hij geen moeite moeten hebben met Heidfeld.quote:Op woensdag 21 november 2018 15:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of de exceptionele klasse van Kubica.
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 21 november 2018 17:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb liever Kubica in die stoel die enorm veel talent had
Wie zegt dat die van volgend jaar niet beter is. Zeker met de nieuwe aero regels lijkt de motor (helaas) weer belangrijker te worden.quote:
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 21 november 2018 19:18 schreef sasquatsch het volgende:
Alonso's livery voor zijn laatste race
[ afbeelding ]
quote:Verstappen kan nog derde worden als:
- Verstappen de race wint en Raikkonen niet hoger eindigt dan de zesde plek
- Verstappen tweede wordt, Bottas niet wint en Raikkonen niet hoger eindigt dan de tiende plek
Verstappen kan nog vierde worden als:
- Verstappen op het podium staat en voor Bottas eindigt
- Verstappen tussen de vierde en de achtste plek eindigt en twee plaatsen voor Bottas over de streep komt
Bij een gelijke stand tussen Verstappen en beide Finnen gaat de positie naar Max, omdat hij dit seizoen meer races won.
Het boeit mij weinig hoe hij het doet. Ik ben zelf gehandicapt en het verschilt echt van beweging tot beweging of je er last van hebt of niet. Dus als hij sneller is dan is het terecht dat hij er zit. Dat gezegd hebbende denk ik dat Kubica met een roze bril gehyped wordt en ik verwacht er geen bijzondere dingen van.quote:Op woensdag 21 november 2018 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zit natuurlijk wel wat in wat hij zegt, in principe zou het niet moeten kunnen op 90%
Als dit echt de auto van Victoria is, dan vraag ik me af wat het verhaal is wat hier achter zit.quote:Op woensdag 21 november 2018 23:50 schreef vosss het volgende:
https://www.porschecentru(...)touring-package-6307
Auto van Victoria Verstappen te koop voor mocht hier iemand zitten die een slordige 250K over heeft.
Betreft een Porsche 911 GT3 uit 2018 met slechts 4.100km op de klok.
Ik wou dat mijn broer zo rijk was als Max![]()
Geen idee qua verhaal, maar dit is naar het schijnt haar auto. Belgisch kenteken was VJV 007.quote:Op donderdag 22 november 2018 04:37 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als dit echt de auto van Victoria is, dan vraag ik me af wat het verhaal is wat hier achter zit.
Een gloednieuwe Porsche die bloed snel is, misschien iets te link voor zus Victoria, gezien haar rechtervoet iets te zwaar weegt? Of heeft ze inmiddels nog een snellere auto in haar bezit?
"Wat is dat? Moet ik hier zelf in schakelen? Ja maar dat is niet de bedoeling! Veel te moeilijk! Weg met dat ding!"quote:Op donderdag 22 november 2018 06:33 schreef vosss het volgende:
Denk overigens dat ie gewoon niet praktisch genoeg was. Ik bedoel heel veel designer tassen en kleding passen daar niet in als ze gaat shoppen natuurlijk. En maar 1 passagier.
Gok zomaar dat er een snelle SUV voor in de plaats komt
Als je uit zo een familie komt denk ik niet dat er zoiets bestaat als die auto is te snel. Ze zal daar best mee overweg kunnen. Althans dat kan ik me zo voorstellen.
Mweh. Hoewel niet zoveel als Max, heeft ze wel een handjevol internationale kart wedstrijden gewonnen. Die kan echt wel rijdenquote:Op donderdag 22 november 2018 04:37 schreef MakkieR het volgende:
Een gloednieuwe Porsche die bloed snel is, misschien iets te link voor zus Victoria, gezien haar rechtervoet iets te zwaar weegt? Of heeft ze inmiddels nog een snellere auto in haar bezit?
Dat is echt haar auto, en sturen kan ze wel.quote:Op donderdag 22 november 2018 04:37 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als dit echt de auto van Victoria is, dan vraag ik me af wat het verhaal is wat hier achter zit.
Jos had geloof ik net een nieuwe Panamera gekocht, misschien dat die beter bevaltquote:Op donderdag 22 november 2018 06:33 schreef vosss het volgende:
Denk overigens dat ie gewoon niet praktisch genoeg was. Ik bedoel heel veel designer tassen en kleding passen daar niet in als ze gaat shoppen natuurlijk. En maar 1 passagier.
Gok zomaar dat er een snelle SUV voor in de plaats komt
Als je uit zo een familie komt denk ik niet dat er zoiets bestaat als die auto is te snel. Ze zal daar best mee overweg kunnen. Althans dat kan ik me zo voorstellen.
vandaar ook 'die' Williams, doelde op de huidige auto, maar staat er onduidelijk idd.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wie zegt dat die van volgend jaar niet beter is. Zeker met de nieuwe aero regels lijkt de motor (helaas) weer belangrijker te worden.
Lol met 1 arm rijdt ze je nog het snot voor de ogenquote:Op donderdag 22 november 2018 06:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Wat is dat? Moet ik hier zelf in schakelen? Ja maar dat is niet de bedoeling! Veel te moeilijk! Weg met dat ding!"
twitter:
twitter:WilliamsRacing twitterde op donderdag 22-11-2018 om 10:09:44Welcome back on to the #F1 grid, Robert! Read the full story ? reageer retweet
Hij zit in ieder geval op de goeie plek. Een gehandicapte in een vermomde scootmobiel.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:14 schreef F1gamer het volgende:
Nou Nattekat, je zei Kubica niet zou terugkeren in de F1, maar tegendeel blijkt waar.
Het is in ieder geval byebye Ocon voor 2019
quote:Op donderdag 22 november 2018 10:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij zit in ieder geval op de goeie plek. Een gehandicapte in een vermomde scootmobiel.
is dat zo? Vreemd want dan koop je toch gewoon een nieuwequote:Op donderdag 22 november 2018 11:23 schreef twiFight het volgende:
Ik vroeg mij al af waarom je in godsnaam een gloednieuwe porsche zou willen verkopen, maar schijnbaar vangen die tweedehands meer dan ze gekost hebben.
Ach Gasly is ook een leuke knul. En dat voor een Fransmanquote:Op donderdag 22 november 2018 11:25 schreef theclansman het volgende:
De ongein tussen die twee ga ik toch wel missen. was toch een prima duo
Moeten ze er wel zijn...quote:Op donderdag 22 november 2018 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat zo? Vreemd want dan koop je toch gewoon een nieuwe
Is er gewoon ook nietquote:Op donderdag 22 november 2018 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
wist niet dat ook Porsche schaarste had
Correct.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:17 schreef NaturalScience het volgende:
Alleen Torro Rosso is nog niet compleet voor 2019 toch?
Klopt, mensen willen graag zo'n type Porsche NU hebben en daar spelen sommigen handig op in...quote:Op donderdag 22 november 2018 11:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Is er gewoon ook niet
Ze hebben wel een levertijd voor bepaalde modellen.
het ligt aan het model dus
Levertijd is 12 tot 24 maanden en speciale modellen uitverkocht als je het navraagt. Nu kun je zeggen dat is geduld, ik noem dat schaarste.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Is er gewoon ook niet
Ze hebben wel een levertijd voor bepaalde modellen.
het ligt aan het model dus
Was leuk zolang het duurde. Denk als ze voor de titel hadden kunnen gaan afgelopen jaar dat die ongein al een flink stuk minder was geweest als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:25 schreef theclansman het volgende:
De ongein tussen die twee ga ik toch wel missen. was toch een prima duo
Ik noem het geen schaarste in dit geval. De vraag is groter dan de productie.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:47 schreef XL het volgende:
[..]
Levertijd is 12 tot 24 maanden en speciale modellen uitverkocht als je het navraagt. Nu kun je zeggen dat is geduld, ik noem dat schaarste.
Het mag duidelijk zijn dat die schaarste strategie is, dat ze ook een productielijn zoals een golf kunnen bouwen en er 100-den per dag uitpoepen... maar dan kunnen kopers dit soort dingen, die de exclusiviteit ondersteunen niet meer doen
En die is zeer waarschijnlijk voor Alexander Albon.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:35 schreef CrashO het volgende:
[..]
Correct.
Technisch gezien is Stroll nog niet officieel bij Racing Point bevestigd, maar iedereen weet toch al dat hij die stoel krijgt.
Dus dan is de enige vrije stoel nog bij Toro Rosso
Als de vraag groter dan het aanbod is, dan is er toch ook gewoon schaarste aan nieuwe Porsches? Of een te kort, zo je wilt. In elk geval zijn de nieuwe Porsches kennelijk en klaarblijkelijk nogal schaars. Want er zijn er niet veel/genoeg.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Schaarste is er als bijvoorbeeld een oogst mislukt....
Schaarste is als er meer vraag is dan aanbod. De reden maakt hierbij niet uit.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik noem het geen schaarste in dit geval. De vraag is groter dan de productie.
Porsche heeft zat geld om nog een fabriek neer te zetten, personeel aan te nemen en op deze manier hun productie te verhogen waardoor de levertijden verkort kunnen worden.
Schaarste is er als bijvoorbeeld een oogst mislukt....
Alonso zie ik zo 123 niet de overstap naar de Formule E maken als ik eerlijk ben. Voor het geld hoeft ie het al lang niet meer te doen in elk geval.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En die is zeer waarschijnlijk voor Alexander Albon.
Ticktum gaat Super Formula (en mogelijk Formule 2) doen en Hartley zou al afgeserveerd zijn.
Daarnaast heeft Nissan naar verluidt Fernando Alonso een miljoenenbedrag aangeboden om in de Formule E te gaan rijden.
quote:Op donderdag 22 november 2018 11:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Als de vraag groter dan het aanbod is, dan is er toch ook gewoon schaarste aan nieuwe Porsches? Of een te kort, zo je wilt. In elk geval zijn de nieuwe Porsches kennelijk en klaarblijkelijk nogal schaars. Want er zijn er niet veel/genoeg.
Ergo: schaarste.
Bedrijfseconomische is het gewoon niet het goede woord.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Schaarste is als er meer vraag is dan aanbod. De reden maakt hierbij niet uit.
Ik verwacht het ook niet. Ik noemde het alleen omdat Albon dus waarschijnlijk niet in de Formule E gaat rijden omdat zijn contract door Red Bull is/wordt afgekocht.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Alonso zie ik zo 123 niet de overstap naar de Formule E maken als ik eerlijk ben. Voor het geld hoeft ie het al lang niet meer te doen in elk geval.
Denk dat ie de Formule E als minderwaardig ziet. Zou het niet?
Ik zou jou liever Klaasweetniks noemen.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Bedrijfseconomische is het gewoon niet het goede woord.
Harvard heeft gesproken.
Ik zou het liever ondercapaciteit/onderproductie noemen.
Als hij het budget rond kan krijgen wel.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:23 schreef JayHovah het volgende:
Ticktum rijdt dit weekend Formule 2 voor Arden, misschien als voorproefje voor volgend jaar...?
hoop niet dat ze de stekker uit het project trekken dan... (na volgend jaar) , Mclaren zonder motoren, en 1 team minder...quote:Op donderdag 22 november 2018 12:32 schreef NaturalScience het volgende:
'Arrestatie Ghosn kan grote gevolgen hebben voor Formule 1-team van Renault'
https://www.f1maximaal.nl(...)e-1-team-van-renault
1 arm? Zie je wel dat ze een automaat nodig heeft.quote:Op donderdag 22 november 2018 09:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol met 1 arm rijdt ze je nog het snot voor de ogen
Kloptquote:Op donderdag 22 november 2018 12:44 schreef Nattekat het volgende:
Kubica is niets meer dan hype. Het enige wat hij heeft laten zien is dat hij wereldcoureurs Sirotkin en Stroll alle hoeken van de baan laat zien.
in de simulatorquote:Op donderdag 22 november 2018 12:44 schreef Nattekat het volgende:
Kubica is niets meer dan hype. Het enige wat hij heeft laten zien is dat hij wereldcoureurs Sirotkin en Stroll alle hoeken van de baan laat zien.
dat weet ik nog zo net niet, die Russel is een snelle jongen, de auto helaas nietquote:Op donderdag 22 november 2018 12:46 schreef flipsen het volgende:
Ik was altijd zeer gecharmeerd van Kubica en vind het leuk dat ie toch terug is. Dat ie zijn teammaat de oren zal wassen lijkt me duidelijk, maar dat die WIlliams steevast in de achterhoede mee zal vechten ook helaas.
Renault heeft zich verplicht tot 2025 in de F1 te blijven toen ze in 2015 terugkwamen. Als ze eerder vertrekken kost ze dat een flinke afkoopsom (budget voor meerdere seizoenen heb ik begrepen). De vraag is of ze dat ervoor over hebben.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:41 schreef King_Merc het volgende:
[..]
hoop niet dat ze de stekker uit het project trekken dan... (na volgend jaar) , Mclaren zonder motoren, en 1 team minder...
zou grote gevolgen kunnen hebben voor de f1... (circuit eigenaren zouden contracten bijvoorbeeld kunnen verscheuren.. ) (minimale aantal auto,s op de grid moet minimaal 18 auto,s zijn )
Oh goud, dit ga ik terugkijken.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:51 schreef theclansman het volgende:
persconferentie met verstappen gaat enkel over het duwenVerstappen ja wat verwacht je dan dat ik hem een hand ga geven en zeg bedankt dat ik tweede ben geworden
kimi en seb enig comentaar hier op ???
Uh kunnen wij gaan nu![]()
![]()
?
Vind je? Het is meer pr-stunt dan goed voor de sport. Stel dat ze, ik noem maar iemand, Jenson Button terughalen bij McLaren. Lachen hoor, ik mag hem wel. Maar hij gaat er echt geen potten meer mee breken. Massa net zo. Maar je weerhoud wel nieuw talent van een kans. Kijk naar Lecrerc, die heeft in een middelmatige Sauber wat mooie dingen kunnen laten zien. Dat wil je toch veel liever als een ouwe rot?quote:Op donderdag 22 november 2018 12:50 schreef Deckard het volgende:
Wat een cynisme.
Dit soort gebeurtenissen is juist wat de sport aantrekkelijk maakt.
bij williams kan dat nog wel eens veranderen (herinner je het 2011 en 2013 seizoen ? die jaren waren voor Williams ook 2 rampjaren , maar 2012 en 2014 Hadden ze wel een best goede auto ,quote:Op donderdag 22 november 2018 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat weet ik nog zo net niet, die Russel is een snelle jongen, de auto helaas niet
ze lopen nu al 4 jaar achteruit, Force India doet het beter met minder en die zullen volgend jaar meer te besteden hebben, Williams heeft een mooie historie maar net als McLaren heb je daar nu weinig aan.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:00 schreef King_Merc het volgende:
[..]
bij williams kan dat nog wel eens veranderen (herinner je het 2011 en 2013 seizoen ? die jaren waren voor Williams ook 2 rampjaren , maar 2012 en 2014 Hadden ze wel een best goede auto ,
en ga nu niet klagen dat het goede 2014 seizoen enkel te danken was aan de Mercedes motor , Mclaren en force india hadden exact dezelfde motoren , maar deden het veel minder
Ze doen lang mee, maar zo mooi vind ik de historie niet van Williams, helemaal na het zien van de documentaire op Netflix. Ik vind het niet echt een sympathiek team.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze lopen nu al 4 jaar achteruit, Force India doet het beter met minder en die zullen volgend jaar meer te besteden hebben, Williams heeft een mooie historie maar net als McLaren heb je daar nu weinig aan.
dat heb ik dan weer meer met McLaren, Frank Williams > Ron Dennisquote:Op donderdag 22 november 2018 14:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ze doen lang mee, maar zo mooi vind ik de historie niet van Williams, helemaal na het zien van de documentaire op Netflix. Ik vind het niet echt een sympathiek team.
quote:Als er in Monza in de Formule 1 iets fout gaat met zo'n kerb, eindig je in het centrum van Milaan.
-- Grosjean
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |