Joh, geld zatquote:Op maandag 15 maart 2021 21:06 schreef quirina het volgende:
verspakketten zijn duur.
Als je kijkt wat er in zit en je koopt de groenten los ben je goedkoper uit.
https://www.ad.nl/koken-e(...)t-niet-dus~a1b36edb/quote:Op maandag 15 maart 2021 21:06 schreef quirina het volgende:
verspakketten zijn duur.
“ Losse ingrediënten goedkoper dan een verspakket? Niet dus”quote:Op maandag 15 maart 2021 21:24 schreef Heph844 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/koken-e(...)t-niet-dus~a1b36edb/
Je bedoelt dat ik voor bijvoorbeeld bami het volgende moet kopen:quote:Op maandag 15 maart 2021 21:06 schreef quirina het volgende:
verspakketten zijn duur.
Ik zit nu aan een grote kom en hij is inderdaad heerlijk. Smaakt zacht en er zit toch pit in. Voor herhaling vatbaar!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:40 schreef Sorella het volgende:
De kerrie prei soep is lekker net als de prei/kerrie ovenschotel.
Van de Appie?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weer een kickje. Apart dat een topic met dit onderwerp niet zo'n storm loopt![]()
Er zijn ondertussen weer allemaal nieuwe pakketten uitgekomen, maar ik hou van soep dus ik koop alleen de soepen. Nu staat de kerrie-prei soep te pruttelen en ik ga 'm zo glad staafmixeren. Ik hou echt van kerrie, dus ik ben benieuwd!
Ik zag en de appel en dacht 'spannend'quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er zit ook een appel in zodat je die in blokjes kan snijden en dan in blokjes over/door de soep kan strooien. Die appel ligt nu mooi in de fruitmand
Nee, de appel dient als garnering. Evenals wat preiringen, maar dat las ik pas toen ik alle prei al in de soep had zittenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zag en de appel en dacht 'spannend'![]()
Maar je kookt het dus niet mee. Dan wordt het een appel voor pannenkoeken.
Ja zal ik doen!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:potjecreme laat je weten hoe jij de soep vond?
Ik heb ook weleens de pakketten van de Jumbo gehad, en degene die ik waren het ook net niet. Die van AH zijn top!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had pas de lasagne van de Jumbo. Minder indrukwekkend, beetje vlak van smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |