Ik bedoel : als je het vlees al niet meer zelf hoeft toe te voegen (want vega), dan steekt AH dus dubbele winst in hun zak. De prijs van een vegetarische maaltijd is hoger dan een onvolledige maaltijd waar je zelf nog vlees aan moet toevoegen, èn het is gelijk een volwaardige maaltijd. Eigenlijk zou je voor die ¤7 vlees erbij moeten krijgen. Want om nou te zeggen dat er volwaardige vleesvervangers in die lasagne zittenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:56 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo, al zat ik het te vergelijken met de verspakketten die ze al hadden en daar moet je het vlees zelf nog aan toevoegen.
Ohja, die is ook wel geschikt voor nominatiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:55 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Ja, heel herkenbaar...bij AH hadden ze 1 of 2 jaar geleden spruitjes aan de stam liggen, ik heb meerdere mensen horen overleggen of de ander wist wat het was![]()
Het is de moderne "chicken tonight" en "wereldgerechten". Denk dat het wel een bepaalde groep mensen ook aanspreekt die relatief vers/gezond willen eten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Daar heel veel mensen niet echt kunnen koken is dit soort bouwpakket maaltijden een gat in de markt.
Die had ik de eerste dag erbijquote:
Ik ben dik voorbij de 50 en als ik mijn leeftijdsgenoten uit mijn studententijd en daarna herinner had 80% hun nooit behoorlijk leren koken van hun ouders. Hell, mijn moeder kon het al geeneens.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is de moderne "chicken tonight" en "wereldgerechten". Denk dat het wel een bepaalde groep mensen ook aanspreekt die relatief vers/gezond willen eten.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:26 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ohja, die is ook wel geschikt voor nominatieheb ik nog nooit in het echt gezien, btw. Geen idee hoe te slachten.
Heb wel eens een artisjok geslacht. Eens naar nooit weer
Niet alleen voor mensen die niet kunnen koken. Ik vind zulke pakketten ook gewoon fijn omdat er veel verschillende losse groenten in zitten, waarbij je duurder uit zou zijn wanneer je die allemaal los zou kopen. Of die je vaak niet zo klein kan vinden, dus veel minder verspilling. In de couscous zit een paprika, courgette, aubergine, knoflook, ui, kruidenmix en de couscous. Dat is gewoon voordeliger dan alles los.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Daar heel veel mensen niet echt kunnen koken is dit soort bouwpakket maaltijden een gat in de markt.
Prima oplossing. Redelijk goede ingrediënten, uitgebalanceerd qua voedingsstoffen en relatief vee groenten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat Myraela al aangeeft: als je niet de weekboodschappen hebt gedaan, maar je wilt toch een avond vers en met voldoende groenten koken zonder teveel over de in te kopen hoeveelheden te hoeven nadenken is dit een prima optie.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben dik voorbij de 50 en als ik mijn leeftijdsgenoten uit mijn studententijd en daarna herinner had 80% hun nooit behoorlijk leren koken van hun ouders. Hell, mijn moeder kon het al geeneens.
En bij hun kinderen zal het niet beter zijn.
Er is wel een tegenbeweging aan de gang van mensen die er weer helemaal voor gaan, maar hoe veel mensen dat zijn...
ben ik ook wel benieuwd naar, leuk te horen dat die lekker wasquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:50 schreef valentijn101 het volgende:
Ik heb de Marokkaanse couscous gehad. Smaakte prima en lekker snel klaar. Ideaal als je een keer niet veel tijd hebt en toch vers wil eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |