abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183126965
Albert Heijn heeft een steeds groter wordend assortiment aan verspakketten en ook andere supermarkten hebben een flink assortiment (Jumbo volgens mij in samenwerking met Conimex?)


Het zijn pakketten met een recept en de meeste producten die daarvoor benodigd zijn (vooral groenten) zitten er in exact afgepaste hoeveelheden in. Qua prijs zijn ze meestal erg schappelijk en het bijkomende voordeel is dat er niets overblijft dat vervolgens in de prullenbak verdwijnt.

We hebben een thread over maaltijdboxen op dit forum, die maaltijdboxen worden thuisbezorgd in de juiste hoeveelheden met het recept er bij, voor veel mensen een uitkomst!

Eigenlijk lijken de verspakketten van de supermarkt daar wel een beetje op, al moet je er wél de deur voor uit en moet er meestal nog wel iets bij gekocht worden (zoals vlees), maar de verschillende ingrediënten en het recept worden je voorgeschoteld. Het zit dus een beetje tussen gewoon boodschappen doen en een maaltijdbox in.

Ik ben wel benieuwd wie wat heeft uitgeprobeerd en wat de ervaringen zijn :)

Zelf ken ik het curry madras verspakket van AH en die is erg lekker, al moet daar (zoals ik in de "wat eten en drinken we vandaag" thread al aangaf) wat mij betreft niet het hele pakje kokosmelk in, maar iets meer dan de helft, en moet het wat langer op het vuur dan op de verpakking staat, waardoor je ook veel beter kippendijfilet dan kipfilet kunt gebruiken.
Dit was het resultaat (met een brinjal pickle op de voorgrond, ook een aanrader, maar dat komt niet uit dat pakket ;) )


Van een vriendin hoorde ik al eens dat het lasagne verspakket van AH ook heerlijk is, vooral door het bijgeleverde zakje kruiden, maar die ken ik zelf dus niet.

Zojuist vertelde Sunshine1982 dat ze vanavond het Mexicaanse burrito verspakket van AH gaat gebruiken vanavond, die ken ik ook al niet!
Ik ben erg benieuwd wat jullie intussen allemaal hebben uitgeprobeerd, misschien kunnen we dat voor elkaar eens op een rijtje zetten?

Wat was lekker en wat is niet voor herhaling vatbaar??

(en vergeet ook niet te vertellen bij welke supermarkt het vandaan kwam)
pi_183127034
Deze gebruik ik ook regelmatig!

Risotto met pompoen, Burrito’s, Groene curry en couscous, we eten zeker 1x per week een pakket.
pi_183127133
Die van de Jumbo hebben niks met conimex te maken. Jumbo was ook eerder met het idee.
pi_183127137
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Deze gebruik ik ook regelmatig!

Risotto met pompoen, Burrito’s, Groene curry en couscous, we eten zeker 1x per week een pakket.
Dat zijn verspakketten van AH, toch?
Leuk dat je er zo veel kent! Welke is je favoriet?? en volg je precies de instructies op de verpakking, of heb je nog aanpassingen?
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:01:19 #5
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183127151
Een vriendin van me heeft vaak van die soeppakketten.. maar daar zit altijd wel een rotte ui oid in..
En ik vind ze echt idioot duur.. kun je veel beter de groenten los kopen.
Want de kruiden heb ik wel in huis..

Maargoed misschien ideaal als vervanger voor magnetronvoer
pi_183127187
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:01 schreef Zolderkamer het volgende:
Een vriendin van me heeft vaak van die soeppakketten.. maar daar zit altijd wel een rotte ui oid in..
En ik vind ze echt idioot duur.. kun je veel beter de groenten los kopen.
Ik vind de prijs juist wel meevallen (voor 2 personen zeker) , zeker als je het vergelijkt met Knorr pakketten, waar je alsnog alles vers bij in moet doen.

AH is uiteraard wel duurder dan de Jumbo. Maar dan nog kun je voor een euro of 7 een prima maaltijd neerzetten.
pi_183127206
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:00 schreef Fokker89 het volgende:
Die van de Jumbo hebben niks met conimex te maken. Jumbo was ook eerder met het idee.
Ik heb het even opgezocht en het is inderdaad Deen die de conimex pakketten heeft.
Het grappige is dat al deze "merken" (Conimex, Knorr, etc) sowieso erg lang hebben gewacht met instappen in deze nieuwe trend
pi_183127244
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:00 schreef realAIVD het volgende:

[..]

Dat zijn verspakketten van AH, toch?
Leuk dat je er zo veel kent! Welke is je favoriet?? en volg je precies de instructies op de verpakking, of heb je nog aanpassingen?
Allemaal van de ah

Mijn favoriet is er misschien wel een die ik nog niet genoemd heb: erwtensoep!
Spek en rookworst erbij, meer hoeft niet.

De groene curry eet ik meestal vegetarisch, de pompoenrisotto kan ook vegetarisch, daar tweak ik niet zo veel aan.
Couscous is te zout voor het goede, daarom gooi ik er extra groenten bij voor meer volume.
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:06:54 #9
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183127251
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:03 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ik vind de prijs juist wel meevallen (voor 2 personen zeker) , zeker als je het vergelijkt met Knorr pakketten, waar je alsnog alles vers bij in moet doen.

AH is uiteraard wel duurder dan de Jumbo. Maar dan nog kun je voor een euro of 7 een prima maaltijd neerzetten.
Maar diezelfde maaltijd maak ik voor een euro pp ofzo.. (in het groot en de rest in de vriezer)
Oh en dat is met alles erbij.. dus niet alleen wat er in het pakket zit
pi_183127279
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:06 schreef MevrouwPuff het volgende:

Mijn favoriet is er misschien wel een die ik nog niet genoemd heb: erwtensoep!
Spek en rookworst erbij, meer hoeft niet.

Ja, dat erwtensoeppakket halen wij ook wel eens O+ Die is inderdaad prima zo. We doen er meestal karbonade bij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183127287
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:06 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Maar diezelfde maaltijd maak ik voor een euro pp ofzo.. (in het groot en de rest in de vriezer)
Dat is knap als je dat red, maar dan ben je vast een heeeeele kleine eter.
pi_183127288
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Allemaal van de ah

Mijn favoriet is er misschien wel een die ik nog niet genoemd heb: erwtensoep!
Spek en rookworst erbij, meer hoeft niet.

De groene curry eet ik meestal vegetarisch, de pompoenrisotto kan ook vegetarisch, daar tweak ik niet zo veel aan.
Couscous is te zout voor het goede, daarom gooi ik er extra groenten bij voor meer volume.
Ja, die curry madras heb ik ook al meerdere keren vegetarisch gemaakt (ik ben geen fan van bloemkool, maar door dit gerecht heb ik het wel leren waarderen)

Die pompoenrisotto ga ik eens van dichtbij bekijken, de site heeft geen verdere beschrijving, dus ik ben erg benieuwd!
pi_183127296
Ik heb de meeste van de Appie wel gehad denk ik.
Makkelijk te maken en smaken prima. Ik vind het fijn dat het vlees er niet bij zit zodat ik zelf kan kiezen voor biologisch vlees of een vleesvervanger. (De lasagne gaat bv prima met vegetarisch gehakt)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:09:55 #14
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183127306
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:06 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Allemaal van de ah

Mijn favoriet is er misschien wel een die ik nog niet genoemd heb: erwtensoep!
Spek en rookworst erbij, meer hoeft niet.

Die van de aldi in blik (klinkt raar maar veel verser) is ook erg lekker..
pi_183127317
De Jumbo heeft ze trouwens nog in de aanbieding vandaag.
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:11:47 #16
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183127331
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:08 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Dat is knap als je dat red, maar dan ben je vast een heeeeele kleine eter.
Nee juist een grote..
Kiloprijzen van groenten zijn niet zo hoog.. en in de aanbieding kopen scheelt veel..
Ik haal groenten meestal bij de Lidl of lokale Turk (die laatste heeft hier een briljante slagerij)
pi_183127350
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:11 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Nee juist een grote..
Kiloprijzen van groenten zijn niet zo hoog.. en in de aanbieding kopen scheelt veel..
Ik haal groenten meestal bij de Lidl of lokale Turk (die laatste heeft hier een briljante slagerij)
Ja natuurlijk kan het altijd goedkoper, maar 1 euro voor een maaltijd is erg weinig.
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:14:44 #18
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183127377
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:13 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ja natuurlijk kan het altijd goedkoper, maar 1 euro voor een maaltijd is erg weinig.
Valt mee hoor.. Maar oke.. ik koop bijv kippepoten in 20kilo dozen..
en aardappels ook in grote zakken..
pi_183127380
Lidl heeft ze ook.
pi_183127386
De tomatensoep is zoo lekker, die maken wij tegenwoordig regelmatig zonder pakket O+
pi_183127468
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:06 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Maar diezelfde maaltijd maak ik voor een euro pp ofzo.. (in het groot en de rest in de vriezer)
Oh en dat is met alles erbij.. dus niet alleen wat er in het pakket zit
Ja natuurlijk kan het goedkoper. Maar de lage prijs is nou net het punt niet bij die pakketten ;)
Spoilers!
pi_183127599
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:09 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Die van de aldi in blik (klinkt raar maar veel verser) is ook erg lekker..
Tja, ander soort soep.

De meeste van deze pakketten neem ik omdat het makkelijk is, dus het voordeel zit wel in korte bereidingstijden.
Het alternatief zou dan bv zijn: verse pasta met voorgesneden groente, pot saus van ah basic en gehakt. Dan is dit wel evenwichtiger.
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:37:06 #23
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183127746
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:27 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Tja, ander soort soep.

De meeste van deze pakketten neem ik omdat het makkelijk is, dus het voordeel zit wel in korte bereidingstijden.
Het alternatief zou dan bv zijn: verse pasta met voorgesneden groente, pot saus van ah basic en gehakt. Dan is dit wel evenwichtiger.
Nee de snert bedoel ik.. Die is kant en klaar..

Ja als je echt al dingen koopt die gesneden en gemaakt zijn is het een andere vergelijking..
Het pakket moet je zelf snijden en maken..Behalve bij de verse pasta dan
  dinsdag 13 november 2018 @ 18:48:55 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183127955
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:14 schreef Handleiding het volgende:
Lidl heeft ze ook.
De groene curry is lekker. :9
The love you take is equal to the love you make.
pi_183128015
Ik heb nu al een paar keer de linzensoep gemaakt. Die is echt superlekker! Wel zelf nog stukjes gerookte kip toevoegen ^O^
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_183128483
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 18:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De groene curry is lekker. :9
benieuwd naar de kaasfondue
  dinsdag 13 november 2018 @ 19:57:27 #27
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183129681
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183130796
Ik maak regelmatig een verspakket van AH. Vooral de tomatensoep vind ik heerlijk. Die blijft ondanks het staafmixeren toch lekker dik. Ik wil ook de pompoensoep proberen, maar ga dus altijd toch maar voor de tomatensoep omdat ik die ken :')
Kip Tandoori ook prima. Vanavond Mexicaanse Burrito's gemaakt en dat viel kwa smaak beetje tegen. Weinig smaak.

Ook het verspakket met lasagne geprobeerd afkomstig van de Lidl. Werd een waterig gebeuren, geen succes dus.
pi_183131910
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 20:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik maak regelmatig een verspakket van AH. Vooral de tomatensoep vind ik heerlijk. Die blijft ondanks het staafmixeren toch lekker dik. Ik wil ook de pompoensoep proberen, maar ga dus altijd toch maar voor de tomatensoep omdat ik die ken :')
Kip Tandoori ook prima. Vanavond Mexicaanse Burrito's gemaakt en dat viel kwa smaak beetje tegen. Weinig smaak.

Ook het verspakket met lasagne geprobeerd afkomstig van de Lidl. Werd een waterig gebeuren, geen succes dus.
Langer op laten staan en laten inkoken dan gaat het prima.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  dinsdag 13 november 2018 @ 21:41:01 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183132188
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:11 schreef Handleiding het volgende:

[..]

benieuwd naar de kaasfondue
Heb ik nog niet gezien. De groene curry is er ook vaak niet. De couscous kunnen ze niet kwijt.

Ik hoor wel vaker goede verhalen over de AH linzensoep. Ga ik eens achteraan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_183132516
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik hoor wel vaker goede verhalen over de AH linzensoep. Ga ik eens achteraan.
Vergeet niet gerookte stukjes kip toe te voegen :9 :9
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_183133807
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heb ik nog niet gezien. De groene curry is er ook vaak niet. De couscous kunnen ze niet kwijt.

Ik hoor wel vaker goede verhalen over de AH linzensoep. Ga ik eens achteraan.
Soep is beetje jammer om als pakket te kopen vind ik. Je kan van alle overgebleven ingredienten soep maken.
  woensdag 14 november 2018 @ 00:03:46 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183135109
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 22:55 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Soep is beetje jammer om als pakket te kopen vind ik. Je kan van alle overgebleven ingredienten soep maken.
Ik houd zelden ingrediënten over, eerlijk gezegd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_183147728
Wij hebben de Jumbo sweet chilli en de mexicaanse buritto geprobeerd. Beide gewoon lekker en de groenten in het pakket zien er ook gewoon prima uit, beter als de losse groenten die je vaak bij de jumbo koopt :')

Ga de andere ook zeker proberen en deze 2 zullen nog wel eens in huis gehaald worden.
pi_183981487
Ik heb gisteren het verspakket tomatensoep van de Jumbo gemaakt en ik vond hem veel zouter als die van AH die ik altijd maak. Ik vond het eigenlijk te zout. Bij de Jumbo zaten 3 bouillonblokjes bij van een onbekend merk, dus ik heb ze er alle drie bij gedaan, maar ik denk dat het met 2 lekkerder is. Bij de AH zitten er ook maar 2 bij.
pi_186832863
AH heeft weer iets nieuws op verspakketten gebied:
Gesneden verspakketten

Ze staan in een zak in het koelvak, 5 verschillende soorten, allemaal vegetarisch.
Alles wat je nodig hebt zit er al in en ze zijn gemaakt voor 2 personen.

Qua prijs is er niets mis mee (3,50 voor een makkelijke maaltijd) en er is ook goed op de hoeveelheid calorieën, zout en groenten gelet.

Ik heb de inhoud en gebruiksaanwijzing van alle vijf gelezen en vind het niet allemaal even geweldig, maar ik denk dat ik de pad thai wel (zeer) binnenkort ga uitproberen.
pi_186833800
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 16:36 schreef realAIVD het volgende:
AH heeft weer iets nieuws op verspakketten gebied:
Gesneden verspakketten

Ze staan in een zak in het koelvak, 5 verschillende soorten, allemaal vegetarisch.
Alles wat je nodig hebt zit er al in en ze zijn gemaakt voor 2 personen.

Qua prijs is er niets mis mee (3,50 voor een makkelijke maaltijd) en er is ook goed op de hoeveelheid calorieën, zout en groenten gelet.

Ik heb de inhoud en gebruiksaanwijzing van alle vijf gelezen en vind het niet allemaal even geweldig, maar ik denk dat ik de pad thai wel (zeer) binnenkort ga uitproberen.
Gemak verdient....

Want als we even kijken naar de ingrediëntenlijst van de Lasagne, voor 2 personen, voor 7 euro:

Inhoud
400 g groentemix
250 g Italiaanse tomatensaus
200 g bechamelsaus
75 g spinazie
68 g lasagne bladen
50 g Italiaanse kaas flakes

Tja... Ik snap het gemak, maar pfoeh, denk dat ik het verschil toch liever in mijn eigen zak houd en er iets meermoeite voor doe (en dan lasagne heb voor 4 personen).
Somebody that I used to know
pi_186834159
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 17:21 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Gemak verdient....
Dat kun je gerust wel stellen!

Toch denk ik dat veel mensen graag iets over hebben voor dat gemak, getuige de enorme koelwanden met gesneden groenten in iedere supermarkt ;)
pi_186834446
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 16:36 schreef realAIVD het volgende:
AH heeft weer iets nieuws op verspakketten gebied:
Gesneden verspakketten

Ze staan in een zak in het koelvak, 5 verschillende soorten, allemaal vegetarisch.
Alles wat je nodig hebt zit er al in en ze zijn gemaakt voor 2 personen.

Qua prijs is er niets mis mee (3,50 voor een makkelijke maaltijd) en er is ook goed op de hoeveelheid calorieën, zout en groenten gelet.

Ik heb de inhoud en gebruiksaanwijzing van alle vijf gelezen en vind het niet allemaal even geweldig, maar ik denk dat ik de pad thai wel (zeer) binnenkort ga uitproberen.
Hee, die ga ik eens proberen. Thanks voor de tip
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_186835563
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 17:33 schreef realAIVD het volgende:

[..]

Dat kun je gerust wel stellen!

Toch denk ik dat veel mensen graag iets over hebben voor dat gemak, getuige de enorme koelwanden met gesneden groenten in iedere supermarkt ;)
Zeker! Ik zelf ook. Vind het ergens wel jammer. Waar is het klassieke ambacht, de mindfulness van het zelf sla snijden, of een broccoli ontleden? Mijn moeder slacht soms nog wel eens een andijviestruik (gisteren toevallig, ik herkende het aan zand tussen mijn kiezen bij één hap :P), maar zelf doe ik dat vrijwel nooit (volgens mij één keer gedaan). En ik wist niet eens dat boerenkool ook in stengels te koop was, totdat ik het een keer zag op de markt (al een heel aantal jaar geleden hoor) en ik aan mijn moeder vroeg wat dat voor onbekende groente was.

Het kost veel tijd, maar je heeft ergens ook wel wat... En vaak ook nog eens lekkerder!
Somebody that I used to know
pi_186835595
Ik vind overigens 3,50 voor een vegetarische maaltijd per persoon eigenlijk wel vrij veel :o er zit niet eens vlees bij, terwijl dat altijd het duurste ingrediënt is!
Somebody that I used to know
pi_186835639
Het is zeker niet per se duurder

https://www.ad.nl/koken-e(...)t-niet-dus~a1b36edb/
pi_186835642
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 18:51 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Zeker! Ik zelf ook. Vind het ergens wel jammer. Waar is het klassieke ambacht, de mindfulness van het zelf sla snijden, of een broccoli ontleden? Mijn moeder slacht soms nog wel eens een andijviestruik (gisteren toevallig, ik herkende het aan zand tussen mijn kiezen bij één hap :P), maar zelf doe ik dat vrijwel nooit (volgens mij één keer gedaan). En ik wist niet eens dat boerenkool ook in stengels te koop was, totdat ik het een keer zag op de markt (al een heel aantal jaar geleden hoor) en ik aan mijn moeder vroeg wat dat voor onbekende groente was.

Het kost veel tijd, maar je heeft ergens ook wel wat... En vaak ook nog eens veel lekkerder!
Ja, heel herkenbaar...bij AH hadden ze 1 of 2 jaar geleden spruitjes aan de stam liggen, ik heb meerdere mensen horen overleggen of de ander wist wat het was :D
En ik kies ook regelmatig voor gesneden spul, al betrapte ik mezelf er een paar weken geleden op dat ik de "voorgesneden" broccoliroosjes allemaal kleiner stond te snijden en tja, dan kan je het voor de helft van de prijs net zo goed helemaal doen... :P
pi_186835672
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 18:52 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind overigens 3,50 voor een vegetarische maaltijd per persoon eigenlijk wel vrij veel :o er zit niet eens vlees bij, terwijl dat altijd het duurste ingrediënt is!
Ja, dat is wel zo, al zat ik het te vergelijken met de verspakketten die ze al hadden en daar moet je het vlees zelf nog aan toevoegen.
pi_186835741
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 18:55 schreef _Arual_ het volgende:
Het is zeker niet per se duurder

https://www.ad.nl/koken-e(...)t-niet-dus~a1b36edb/
Ik ben ook echt wel gecharmeerd van die verspakketten.
Ben vooral blij dat alles opgemaakt wordt, want van overgebleven losse ingrediënten gooi ik vaak toch het nodige weg en dat is zonde.

Ben trouwens dol op het verspakket curry madras van HA, dus ik hoop dat er bij deze nieuwe pakketten ook een toppertje tussen zit.
pi_186835789
Ik werk zelf bij AH, dus ik kan wel zien dat die pakketten als een sneltrein gaan :) Er is blijkbaar een hele grote markt voor
pi_186835967
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 16:36 schreef realAIVD het volgende:
AH heeft weer iets nieuws op verspakketten gebied:
Gesneden verspakketten

Ze staan in een zak in het koelvak, 5 verschillende soorten, allemaal vegetarisch.
Alles wat je nodig hebt zit er al in en ze zijn gemaakt voor 2 personen.

Qua prijs is er niets mis mee (3,50 voor een makkelijke maaltijd) en er is ook goed op de hoeveelheid calorieën, zout en groenten gelet.

Ik heb de inhoud en gebruiksaanwijzing van alle vijf gelezen en vind het niet allemaal even geweldig, maar ik denk dat ik de pad thai wel (zeer) binnenkort ga uitproberen.
De pad thai vond ik wel goed :9
pi_186836014
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 18:55 schreef _Arual_ het volgende:
Het is zeker niet per se duurder

https://www.ad.nl/koken-e(...)t-niet-dus~a1b36edb/
Het is ook maar net hoe je het vergelijkt. Pompoenen zijn gewoon duur, die moet je net op het juiste moment bij de juiste winkel op de kop tikken, niet zomaar op een willekeurig moment bij de Ah, want dan betaal je de hoofdprijs.
Somebody that I used to know
pi_186836018
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

De pad thai vond ik wel goed :9
Aaaah, gebruikerservaring!! Dank!!!
Ben blij te horen dat die beviel, heb er heel erg veel zin in nu. Even kijken of het deze week nog gaan lukken :)
pi_186836203
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 19:12 schreef realAIVD het volgende:

[..]

Aaaah, gebruikerservaring!! Dank!!!
Ben blij te horen dat die beviel, heb er heel erg veel zin in nu. Even kijken of het deze week nog gaan lukken :)
Ik had er garnalen bij :Y)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')