ik gewoon open gevouwen in de oven met rawit, limoensap en schil, vissaus, sojasaus, beetje suiker, gember, knoflook, bieslook, sesamolie, pinda olie, dat was het wel dacht ikquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:19 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb ook kip uit de oven, met gedroogde pruimen uit pot op sap, zuurkool, spek en salami.
Kip licht gekruid en gevuld met bovenstaande.
Weet qlleen niet meer hoe zo'n bak heet waar het inzit. Duitse naam en het is van steen
bloemkool vind ik rauw wel lekkerquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
Zuurkool, rodekool, bloemkool etc. vind ik dus helemaal niks.
Zuurkool met gesmolten kaas uitjes wat rookworst en jusquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
Zuurkool, rodekool, bloemkool etc. vind ik dus helemaal niks.
Wat frappant.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind bloemkool echt heel goor. Apart, daar ik broccoli prima te pruimen vind.
Een beste titel.quote:Amin leed aan grootheidswaan. Zo liet hij zich aanspreken als Zijne Excellentie Veldmaarschalk Hadji Doctor Idi Amin Dada, President voor het Leven van Oeganda, drager van het Victoriaanse Kruis, lid van de Excellente Orde van de Bron van de Nijl en Veroveraar van het Britse Rijk in Afrika.
Broccoli is ook heel anders in mijn ogen qua smaak. Broccoli is genotquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind bloemkool echt heel goor. Apart, daar ik broccoli prima te pruimen vind.
Heb ook lekkere surinaamse bruine bonenschoten met kip recept.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:26 schreef Saind het volgende:
[..]
hebbie recept? Doe dat eigenlijk nooit
Ik laat die bijgerechten meestal staan.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zuurkool was vroeger zo'n beetje de enige groente die ik lekker vond
Tegenwoordig lust ik alles wel, rode kool is ook lekker.
Bloemkool zou ik niet snel zelf kopen maar als het bij een gerecht zit in een restaurant is het prima.
Hangt er een beetje van af of ik honger heb maar meestal eet ik mijn bord netjes leeg.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik laat die bijgerechten meestal staan.
Owh ze serveren bij jou alles op één bord?quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er een beetje van af of ik honger heb maar meestal eet ik mijn bord netjes leeg.
Deze manquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik laat die bijgerechten meestal staan.
Ik moet nog eens naar zo'n steakhouse voor een kilo biefstuk of zo.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Mij kan je gelukkig maken met een lekker stuk vlees met patat en als ik gezond wil doen een beetje salade. Ik ben niet zo moeilijk. Lekker naar de steakhouse is prima
Kilo biefstuk hallo danquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet nog eens naar zo'n steakhouse voor een kilo biefstuk of zo.
Dat lijkt me tof en vooral lekker
Dit ja, en meestal laat ik dat konijnenvoer dan lekker liggen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
Eerst het vlees opeten, dan de aardappeltjes/patat en dan kijken of het groenvoer nog naar binnen gedrukt kan worden.
Bij wijze van spreken Hans.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Owh ze serveren bij jou alles op één bord?
Eerst groente, dan aardappels en dan vleesquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
Eerst het vlees opeten, dan de aardappeltjes/patat en dan kijken of het groenvoer nog naar binnen gedrukt kan worden.
als je kinderen het maar niet zienquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
Brazilian BBQ rodizio = all you can eat al weet ik geen goeie in NLquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet nog eens naar zo'n steakhouse voor een kilo biefstuk of zo.
Dat lijkt me tof en vooral lekker
Ik noteer het evenquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ik neem heel vaak brood met kruidenboter - carpaccio - angus biefstuk met patat (evt. incl. bijgerechten) - ijs.
Lekker simpel en prima te eten. Altijd medium rare natuurlijk.
Dank. Goed om te weten voor de VBL SC meeting. Ik vind alles goed als het maar geen sushi is.quote:
ik koop en maak het bijna altijd zelf klaar, in een restaurant eet ik meestal iets wat ik zelf niet zo makkelijk kan makenquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:41 schreef RensAjacied het volgende:
Wat vinden jullie beter qua vlees over het algemeen, een ouderwetse steakhouse of een Argentijn?
Meetings houden jullie maar in de app.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dank. Goed om te weten voor de VBL SC meeting. Ik vind alles goed als het maar geen sushi is.
Dit heb ik ook.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik koop en maak het bijna altijd zelf klaar, in een restaurant eet ik meestal iets wat ik zelf niet zo makkelijk kan maken
quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meetings houden jullie maar in de app.
Ik doe dat niet meer sinds, ach, dat weten jullie wel.
dit restaurant wil ik nog een keer heen bij jou in de buurtquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken het om eerlijk te zijn niet. Ga zelden de provincie in, behalve bij een rondje fietsen op een zomerse dag ofzo.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit restaurant wil ik nog een keer heen bij jou in de buurt
http://www.piloersema.nl/
ja schijnt goed te zijn en redelijk betaalbaarquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken het om eerlijk te zijn niet. Ga zelden de provincie in, behalve bij een rondje fietsen op een zomerse dag ofzo.
Goede dingen over gehoord?
Rensgodquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weiger overigens om de groepsapp toe te treden.
http://www.restaurantalice.com/quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja schijnt goed te zijn en redelijk betaalbaar
https://www.volkskrant.nl(...)in-den-ham~bd716169/
ziet er goed uit jaquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.restaurantalice.com/
Deze schijnt ook goed te zijn.
https://www.volkskrant.nl(...)-groningen~b54c2d02/
Ben er om eerlijk te zijn niet geweest.
Ik krijg zin om domino te bestellenquote:Op dinsdag 13 november 2018 18:02 schreef RensAjacied het volgende:
Door jullie krijg ik zin om geld te spenderen in een restaurant...
Niet doen. Bestel dan thuisbezorgd van een pizzeriaquote:Op dinsdag 13 november 2018 18:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik krijg zin om domino te bestellen
Dominos is duur en je krijgt weinig.quote:Op dinsdag 13 november 2018 18:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik krijg zin om domino te bestellen
ik wil nog steeds naar die Queen film.quote:Op dinsdag 13 november 2018 18:20 schreef Elan het volgende:
Boys.
Die nieuwe Halloweenfilm is het het aangluren niet waard.
Wat een prul.
Als ik ergens een hekel aan heb is het koud vlees. Vooral een dikke T bone of ribeye wordt dan verpest.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eerst groente, dan aardappels en dan vlees
Lekkerste voor het laatst
quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom morgen?quote:Op dinsdag 13 november 2018 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wil nog steeds naar die Queen film.
HALLO DANquote:Op dinsdag 13 november 2018 18:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom noem je jezelf een slet?
Vroeg je dit gister ook al niet?quote:Op dinsdag 13 november 2018 18:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom noem je jezelf een slet?
Ja moet je echt doen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wil nog steeds naar die Queen film.
Ja. Geen antwoord gelezen nog.quote:Op dinsdag 13 november 2018 18:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vroeg je dit gister ook al niet?
Nope. Denk nu op het hoogtepunt te zitten. Ook lekker van die ranzige uitslag over mijn borst/rugquote:Op dinsdag 13 november 2018 18:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je gordelroos nog niet minder?
quote:Op dinsdag 13 november 2018 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niemand noemde Dven hier vandaag bij. (die had blijkbaar ook een ban)
Dat zijn de betere berichten.quote:Op dinsdag 13 november 2018 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is inmiddels weer onder ons.
Balen man. Zou toch de huisarts bezoeken als je donderdag/vrijdag nog net zo veel last hebt. Straks heeft ie een wonderzalfje, ga je het weekend in elk geval goed in.quote:Op dinsdag 13 november 2018 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nope. Denk nu op het hoogtepunt te zitten. Ook lekker van die ranzige uitslag over mijn borst/rug
Ik wacht wel af. Als ik het na 2 weken nog steeds heb ga ik wel naar de huisarts. Voor nu voldoe ik prima aan het geschetste ziektebeeld. Pijnlijk is het wel manquote:Op dinsdag 13 november 2018 18:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Balen man. Zou toch de huisarts bezoeken als je donderdag/vrijdag nog net zo veel last hebt. Straks heeft ie een wonderzalfje, ga je het weekend in elk geval goed in.
Eigenwijs varkenquote:Op dinsdag 13 november 2018 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wacht wel af. Als ik het na 2 weken nog steeds heb ga ik wel naar de huisarts. Voor nu voldoe ik prima aan het geschetste ziektebeeld. Pijnlijk is het wel manEn ik heb best een hoge pijngrens.
sorry ik bedoelde Nicki minajquote:Op dinsdag 13 november 2018 19:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zet hiermee onze vriendschap op het spel.
Nicequote:Op dinsdag 13 november 2018 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja moet je echt doen.
Krankzinnig die combinatie van Rami Malek die precies op Freddy lijkt en Marc Martel die zingt
Echt heel erg woest.quote:Op dinsdag 13 november 2018 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ps: ik heb geen idee voor welke club je bent, maar ik hoop van harte dat die teringclub degradeert
RAZEND
whut?quote:Op dinsdag 13 november 2018 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ps: ik heb geen idee voor welke club je bent, maar ik hoop van harte dat die teringclub degradeert
RAZEND
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |