Daar heb je volgens mij gelijk ik, maar dan nog, ik zou echt niet dansen naar de pijpen van een zooitje bloemetjesjurkenquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:03 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Dat met een paar over was voor de eindoverwinning, Utopiaan van het jaar, is met alle 15, weet t ook niet precies meer over hoeveel geld dat ging.
Op FB is Lotus in elk geval totaal niet geliefd. Valt echt op.quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Omdat ze zich wellicht opdringt aan Mike. Zo kan men ernaar kijken.
moet boksen voor tv beelden staat leuk in de uitzending, of zou die saaie doos dat zelf verzinnenquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat heeft hij net nog gedaan. Shelly wil nu boksen.
Had jij meer dan een stem te verdelen???quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik heb ook gestemd op die verslaafde bloem..en kom uit het zuiden...zo ook nog meer uit mijn buurt, zo ook op dat maaskantje.
Mike ookquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt Tim zuipt ook elke dag
Lotus is ook leuk om naar te kijken vond haar in begin wat sterker verbaal enzo.. maar is een leuke utopiaan haar lach is zwaar irritantquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:09 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik vind Lotus ook leuk om naar te kijken, net als Shelley (hoewel nu iets minder, maar in het begin vond ik het een mooie meid).
A3 vind ik ook knap, maar onaantrekkelijk door zijn hele manier van doen
En net in de caravan zei hij dat hij geen 1 op Shelly wouquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zeker wel, hij wilde er 1 op mike, 1 op lotus en 1 op Shelley zetten.
en mannen met leren slippersquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar heb je volgens mij gelijk ik, maar dan nog, ik zou echt niet dansen naar de pijpen van een zooitje bloemetjesjurken
Nu ja ..we weten welk niveau daar rondhangt...quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:09 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Op FB is Lotus in elk geval totaal niet geliefd. Valt echt op.
hahaquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:08 schreef Angel79 het volgende:
[..]
aan de andere kant zat een vetvlek
Dat doen wel meer mensen als ze bier uit een flesje drinkenquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Jessie ook stoer aan het bierflessen lurken
Vieze gore alcoholisten, bier is satansap!quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Fout dat betalen de families samen is al lang bekend. En anders die van Jeff.quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:09 schreef snetje het volgende:
Nu maar hopen dat Jeff eruit gestemd gaat worden ...kost het Jessie haar borg...
Die lach is niet te doen iddquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lotus is ook leuk om naar te kijken vond haar in begin wat sterker verbaal enzo.. maar is een leuke utopiaan haar lach is zwaar irritant
Is net zo'n drankbakquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik hou van mensen met het hart op de tong...zoals lotusquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:09 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik vind Lotus ook leuk om naar te kijken, net als Shelley (hoewel nu iets minder, maar in het begin vond ik het een mooie meid).
A3 vind ik ook knap, maar onaantrekkelijk door zijn hele manier van doen
quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:11 schreef mamakarina het volgende:
tim loopt langs Mike: goedendag stront
Echt he ik moet er ondertussen om lachen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat doen wel meer mensen als ze bier uit een flesje drinken
ja van de moeder die met de fut was toch en zei iedereen die streamt is werkeloosquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Fout dat betalen de families samen is al lang bekend. En anders die van Jeff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |