Juiste conclusiequote:Op dinsdag 13 november 2018 13:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die twee gebruiken elkaar. Dan kun je geen liefde verwachten
Voor een deel, maar dat is nog zo ver weg en dan zijn er nog maar een paar over. "Als je je iets aantrekt van wat anderen van je vinden, word je hun slaaf" zeggen ze weleens.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:54 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Je kunt toch geld winnen als je Utopiaan van het jaar wordt? Dan heb je het publiek juist nodig.
Jeff had niet eens op haar willen stemmen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:57 schreef b_engeltje het volgende:
Nee ff zonder iedereen er bij te pakken..
Dat shelly en merel elkaar niet moeten dat was duidelijk.. zie ze nooit samen..
Shelly en brenda fittie is ook zo duidelijk als wat
Dus die stemmen naar elkaar waren voor mij duidelijk
Ok dat jeff iets tegen shelly had eigenlijk ook wel.. dat bleek wel uit het shelly mag niet bij ons in het huisje verhaal eigenlijk
Het is ook het westvolk die Lotus die stem hebben gegeven......waarschijnlijk niet eens verwacht hadden dat hun Jessie over het gehele land die stem zou krijgen......quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:56 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Een bloem die vertrapt moet worden,kots eet kots.Dat vieze tuigvolk was op het oorlogspad.
Het westland is heel dun bevolkt hoorquote:Op dinsdag 13 november 2018 13:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is ook het westvolk die Lotus die stem hebben gegeven......waarschijnlijk niet eens verwacht hadden dat hun Jessie over het gehele land die stem zou krijgen......
Ja en meerdere keren kun je stemmen op de poll als je het trucje weet hoe dit te doen. Valt te manipuleren dus.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:59 schreef Yurtovic het volgende:
De pol kun je ook doen zonder abbonement toch? Publieksstem geven niet volgens mij
Shelly is niet dom (vind ik)quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik kijk nooit naar merel dus irriteer me niet aan haar Shelly kijk ik wel naar verbaas me altijd hoe dommig zij is en dat ze niet open staat om naar anderen te luisteren
Jessie ook niet, totdat ze begreep dat Merel anders op de bank zou komen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:59 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Jeff had niet eens op haar willen stemmen.
Denk niet dat dat het is. Het was een vuurspuwende hopeloos verliefde Jessie.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:59 schreef Silves het volgende:
mike nog steeds niet erover uit, dat hij kritiek kreeg?...narcist dat is hij!.
Meer vierkante meters aan kassen dan inwonersquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het westland is heel dun bevolkt hoor
Ik heb ook gestemd op die verslaafde bloem..en kom uit het zuiden...zo ook nog meer uit mijn buurt, zo ook op dat maaskantje.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is ook het westvolk die Lotus die stem hebben gegeven......waarschijnlijk niet eens verwacht hadden dat hun Jessie over het gehele land die stem zou krijgen......
Is ze ook...............Sowieso bij mij....quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:01 schreef An_0_Niem het volgende:
Wow!Lotus een publieksstem. Die had ik niet zien aankomen. Dacht dat ze wel populair was
Omdat ze zich wellicht opdringt aan Mike. Zo kan men ernaar kijken.quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:01 schreef An_0_Niem het volgende:
Wow!Lotus een publieksstem. Die had ik niet zien aankomen. Dacht dat ze wel populair was
UTO / Stemming overzichten.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:50 schreef b_engeltje het volgende:
Dusss.als jessie en jeff hun stemmen NIET op shelly hadden gezet had merel op de bank gezeten?
Iemand nog ff het stemlijstje voor me?
Bij mij is het dat Merel best wel een vrolijk karakter heeft en bij Shelley zie ik vaak een gespeelde zielige niks vermoedende meisje die precies weet bij wie ze dat moet doen......quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik kijk nooit naar merel dus irriteer me niet aan haar Shelly kijk ik wel naar verbaas me altijd hoe dommig zij is en dat ze niet open staat om naar anderen te luisteren
Die wilde er ook 1 op mike zetten.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:59 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Jeff had niet eens op haar willen stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |