Sneijder was in 2010 van wereldklasse, Pereiro is daar een zwak aftreksel van maar verder klopt het gewoon wat ik zeg, opstelling is hetzelfde met andere poppetjesquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:54 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet de reden, want Sneijder heeft een tijd lang prima gefunctioneerd onder Van Marwijk. Maar misschien dat het met Pereiro dan nog komt.
Wat ik van PSV meekrijg spelen ze gewoon met het sterkste elftal, ik vind de bank nou niet zo denderend en ik zou zo 1-2-3 niet weten hoe ze anders zouden moeten spelen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sneijder was in 2010 van wereldklasse, Pereiro is daar een zwak aftreksel van maar verder klopt het gewoon wat ik zeg, opstelling is hetzelfde met andere poppetjes
het is ook geen verwijt al zou zo'n Guti toch wel wat toe te voegen hebben denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wat ik van PSV meekrijg spelen ze gewoon met het sterkste elftal, ik vind de bank nou niet zo denderend en ik zou zo 1-2-3 niet weten hoe ze anders zouden moeten spelen.
Magallán zullen die supporters echt niet blijven volgen hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:15 schreef Smoofie het volgende:
Ajax bouwt wel weer een goede reputatie in Zuid-Amerika, voorals magellan ook komt en de prestatiea aanhouden.
Gaat erom dat er dan twee argentijnen zijn en dus ook meer aandacht.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Magallán zullen die supporters echt niet blijven volgen hoor.
Was bij Tagliafico wel zo, daar zag je nog steeds Argentijnse comments van toen hij al bij Ajax zat.
die is dan ook international geworden dus dat scheelt wel maar heb toch wel m'n twijfels over de extra commerciële opbrengst van zo'n speler bij Ajax, je moet ze in ieder geval niet daarom halenquote:Op dinsdag 13 november 2018 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Magallán zullen die supporters echt niet blijven volgen hoor.
Was bij Tagliafico wel zo, daar zag je nog steeds Argentijnse comments van toen hij al bij Ajax zat.
Nee want ze moeten sowieso ook slagen voor je het commercieel kan uitbuitenquote:Op dinsdag 13 november 2018 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
die is dan ook international geworden dus dat scheelt wel maar heb toch wel m'n twijfels over de extra commerciële opbrengst van zo'n speler bij Ajax, je moet ze in ieder geval niet daarom halen
Stuur eens een verwijzing naar de desbetreffende tweet.quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:32 schreef GGMM het volgende:
Simon Zijlemans vernietigt Doublepain op twitter.
https://twitter.com/SimonZijlemans/status/1062303041259483136quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stuur eens een verwijzing naar de desbetreffende tweet.
wie is jayjay?quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:34 schreef napoleonfour het volgende:
jayjay god reageert ook, wat een held.
oud rugby-er. Die kale van veronica en robinson.quote:
OK ken hem niet maar rugby en elftal gaat niet samenquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oud rugby-er. Die kale van veronica en robinson.
Scherp. DoublePain gaat hier af.quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK ken hem niet maar rugby en elftal gaat niet samen
Het duurde langer dan ik dacht voor ik je door had.quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK ken hem niet maar rugby en elftal gaat niet samen
Kijk nooit rugbyquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Scherp. DoublePain gaat hier af.
13 of 15. Of 7/10quote:
Nee net weerquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een fout was want NIET LANG GELEDEN STUURDE JE HET ME OOK
zit er vandaag niet inquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:44 schreef RensAjacied het volgende:
Vorige week dinsdagmiddag en avond was een gekkenhuis in VBL SC.
Genot
Benny had me flink te pakkenquote:
Doe maar niet alsof je me niet gemist hebquote:
Koning Rensquote:
4 dgn afkoelenquote:
Sorryquote:Op dinsdag 13 november 2018 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe maar niet alsof je me niet gemist heb
Niks onbeleefd aan het vragen om een glaasje water.quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Jazeker. Net bij 8 restaurants geweest. Beetje veel koffie op
Ik hou wel van koffie.quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niks onbeleefd aan het vragen om een glaasje water.
Is dat 2 dieren of 1 dier?quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb trouwens ook een stuk haas van wild zwijn op net
Goeie shit
ze hebben nek in de aanbieding bij de Sligro 11/kgquote:Op dinsdag 13 november 2018 16:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb trouwens ook een stuk haas van wild zwijn op net
Goeie shit
Hopelijk is Drizzt ongedeerd.twitter:telegraaf twitterde op dinsdag 13-11-2018 om 16:43:35Meerdere slachtoffers na schietpartij in Enschede https://t.co/Ag7WL9IsqS reageer retweet
De schietpartij was ook voor 5 uur 's middags. (hiermee insinueer ik dat Drizzt nog in bed ligt)quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:46 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk is Drizzt ongedeerd.twitter:telegraaf twitterde op dinsdag 13-11-2018 om 16:43:35Meerdere slachtoffers na schietpartij in Enschede https://t.co/Ag7WL9IsqS reageer retweet
Alhoewel ik lees dat de schietpartij buitenshuis heeft plaatsgevonden, dus dat is een geruststellende gedachte. (hiermee insinueer ik dat Drizzt nooit buiten komt)
Is een bepaald stuk van het zwijnquote:
Het waren meerder mensen in een woning (hiermee insinueer ik dat Drizzt alleen woont)quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:46 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel ik lees dat de schietpartij buitenshuis heeft plaatsgevonden, dus dat is een geruststellende gedachte. (hiermee insinueer ik dat Drizzt nooit buiten komt)
Ik dacht dat Haas een dier was, maar ik moet niet denken, denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2018 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Is een bepaald stuk van het zwijn
Of nouja van bijna alle zoogdieren maar nu dus specifiek van zwijn
ook maar is een spier in de rug, meestal het malste stuk vleesquote:Op dinsdag 13 november 2018 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat Haas een dier was, maar ik moet niet denken, denk ik
ja een haas is een dierquote:Op dinsdag 13 november 2018 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat Haas een dier was, maar ik moet niet denken, denk ik
quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook maar is een spier in de rug, meestal het malste stuk vlees
Thanksquote:Op dinsdag 13 november 2018 16:51 schreef Saind het volgende:
[..]
ja een haas is een dier
maar hazen hebben dus ook een haas
Lil Kleine woont hier ook geloof ikquote:Op dinsdag 13 november 2018 16:52 schreef napoleonfour het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)e-hoochstraat-11-d3/
circa 4,5 miljoen voor 300m2
Zou Drizzt ook allergisch zijn voor kogels?quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:46 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zou Drizzt ook allergisch zijn voor kogels?
Dankquote:
Nu kunnen we er keihard tegenaanquote:Op dinsdag 13 november 2018 16:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nu weer fris en fruitig terug. Gezellig.
Intocht?quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Binnenkort hebben we een uitwedstrijd, dus begin alvast met trainen
Als we met die Belgjes samen gaan hoeft het voor mij niet meer.quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:57 schreef Smoofie het volgende:
Vincent Kompany pleit voor een BeNeliga
Misschien is het beter dat we eerst nog een oefenwedstrijd regelen, beetje wedstrijdritme op doen kan geen kwaadquote:
Waar spelen wequote:Op dinsdag 13 november 2018 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Binnenkort hebben we een uitwedstrijd, dus begin alvast met trainen
Ik ga geen beneliga discussies meer voeren, alleen dat ik er wel op hoop.quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als we met die Belgjes samen gaan hoeft het voor mij niet meer.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga geen beneliga discussies meer voeren, alleen dat ik er wel op hoop.
ze gaan allemaal dood.quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
Het laatste seizoen van hitserie Game of Thrones wordt uitgezonden in april 2019.
Hoeveel seizoenen hebben ze wel niet?quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
Het laatste seizoen van hitserie Game of Thrones wordt uitgezonden in april 2019.
Eens met Smoofquote:Op dinsdag 13 november 2018 16:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga geen beneliga discussies meer voeren, alleen dat ik er wel op hoop.
Ik ben geen onderdeel van de Whatsappkliekquote:Op dinsdag 13 november 2018 16:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sommige zaken kunnen we niet openbaar bespreken beste Rens.
Daar waar ik dus nooit een officiële uitnodiging voor heb gehadquote:
DM ONLOquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar waar ik dus nooit een officiële uitnodiging voor heb gehad
Dat is jouw probleemquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben geen onderdeel van de Whatsappkliek
Wil je die?quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar waar ik dus nooit een officiële uitnodiging voor heb gehad
8.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen hebben ze wel niet?
40-45?
eindelijk een medestander Harryquote:Op dinsdag 13 november 2018 16:57 schreef Smoofie het volgende:
Vincent Kompany pleit voor een BeNeliga
Burrito's.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik maak een curryquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
soberzoquote:
ik heb een kip in de oven, wel spicyquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |