quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:35 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Banaan houdt er ook van. Laatst een driejarig meisje met roze ketting, hij was zo lomp met aan haar hangen dat ze niet wist hoe snel ze die af moest doen.![]()
Ik vond dat ook zo’n dooddoener dat gesprek, ik was toen ook bij een gyn die helemaal niet bij de bevalling aanwezig was geweest dus ik voelde me niet helemaal relaxed om haar dingen te vertellen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
Eum ok dus ik ben net bij de gyn geweest.. duurde welgeteld 2 minuten. Vroeg hoe het ging met mij; of ik nog last had gehad van het bloedverlies en hoe het verder met Tijn ging. En of we over anticonceptie hebben gedacht (condooms liggen al thuis) en als ik verder geen vragen meer had, was dat het. Ik dacht dat er iets van nacontrole zou zijn van de hechtingen ofzo...?
en dan groen licht op weer mogen batsen ofzo maar nope... en nu zit ik een beetje heel verward in de auto
Soms zijn ze ook heel efficiënt in de zorgquote:Op dinsdag 13 november 2018 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
Eum ok dus ik ben net bij de gyn geweest.. duurde welgeteld 2 minuten. Vroeg hoe het ging met mij; of ik nog last had gehad van het bloedverlies en hoe het verder met Tijn ging. En of we over anticonceptie hebben gedacht (condooms liggen al thuis) en als ik verder geen vragen meer had, was dat het. Ik dacht dat er iets van nacontrole zou zijn van de hechtingen ofzo...?
en dan groen licht op weer mogen batsen ofzo maar nope... en nu zit ik een beetje heel verward in de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zag ik nog een ondernemende MarsDe kleine mooie Nien
Heel herkenbaar trouwens dat je de meiden bijna niet samen op de foto kan zetten omdat er altijd wel één gaat huilen of gekke bekken trekt
Knappe Sofie met een super cute vestje aan
Rena nog maar 2 BDF's, wat vliegt de tijd![]()
Voor alle goede nachten!! Maar
voor de nacht van Jagar, Venco en Aure
![]()
Exode, welkom terug! Wat vervelend dat er niet wordt stil gestaan bij jullie situatie en dat je familie er maar van uit gaat dat jullie je wel aanpassen aan de rest. Stiekem ook wel ergens herkenbaar. Vooral bij Jewel destijds werd er niet door iedereen rekening gehouden met onze afgenomen flexibiliteit. Heeft heel wat frustratie opgeleverd, jammer is dat![]()
Wel leuk, die intocht! Wij gaan ook bij ons in het stadscentrum, en de week er op komt de Sint aan in het lokale centrum bij ons dus daar gaan we waarschijnlijk ook nog wel even spieken![]()
quote:Op woensdag 14 november 2018 09:35 schreef Schanu het volgende:
Hmm, ik denk dat dat komt omdat ik hem op only me had gezet qua privacy. Ik heb hem nu openbaar gezet, helpt dat?Het stomme is dat zijn dus ook gewoon kleine kinderen hebben en toen dat nog baby's waren echt NIETS kon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zag ik nog een ondernemende MarsDe kleine mooie Nien
Heel herkenbaar trouwens dat je de meiden bijna niet samen op de foto kan zetten omdat er altijd wel één gaat huilen of gekke bekken trekt
Knappe Sofie met een super cute vestje aan
Rena nog maar 2 BDF's, wat vliegt de tijd![]()
Voor alle goede nachten!! Maar
voor de nacht van Jagar, Venco en Aure
![]()
Exode, welkom terug! Wat vervelend dat er niet wordt stil gestaan bij jullie situatie en dat je familie er maar van uit gaat dat jullie je wel aanpassen aan de rest. Stiekem ook wel ergens herkenbaar. Vooral bij Jewel destijds werd er niet door iedereen rekening gehouden met onze afgenomen flexibiliteit. Heeft heel wat frustratie opgeleverd, jammer is dat![]()
Wel leuk, die intocht! Wij gaan ook bij ons in het stadscentrum, en de week er op komt de Sint aan in het lokale centrum bij ons dus daar gaan we waarschijnlijk ook nog wel even spieken
Mijn familie heeft kinderen van 15 en bijna 17 en die zijn juist alleen bezig met wat voor ons handig is. Niet dat dat allemaal moet overigens, maar dit vind ik weer typisch iets van 'Hallo!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ellie, even een knuffel voor jou, wat naar dat je zoveel pijn hebt en dat Kees uitgerekend nu ook ziek is. Ik hoop dat de ab snel aanslaat en dat je je beter gaat voelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |