abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183116548
Welkom in het babytopic!

De baby wiki-lijst vind je hier: klik
Het is natuurlijk verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*

Verboden woorden: egopost, faalmoeder. Het is niet egoistisch om even je gevoel te spuien zonder op anderen te reageren, en wat je ook doet je bent altijd de beste moeder voor jouw baby.
Protège moi de mes désirs.
pi_183116641
NJ, wij werden ook weggestuurd als “overbezorgde ouders” bij het cb. Zelfs toen ik zei dat toen U. bij mij op schoot lag, hij zo hard overgaf dat het in mn gezicht kwam, zeiden ze: “hoort er bij”.
Ik ben zelf naar de huisarts gegaan met het vermoeden van koemelkallergie. Via de huisarts ben ik doorverwezen naar de kinderarts.
As vrijdag hebben we onze eerste blinde provocatietest.
Laat je niet afzetten door jet cb, maar ga naar je huisarts.

Songeur :* :* Je bent een supermama!

Belle, wat een geweldige foto! O+ 🥰

Ik post even een foto voor BFD en schuil dan weer onder. Zit niet zo goed in m’n vel en U. begint ook weer ziekjes te worden. Werd ‘s nachts steeds huilend wakker. Ik zit er echt even doorheen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
pi_183116690
vprima kerstfoto, LBF

! En Loj, ik snap je gevoel dat het egoistisch is. Zou ik ook hebben. Maar, ik zou een vriendin ook adviseren dat je als moeder niet jezelf helemaal opzij hoeft te zetten, hoe groot die druk soms is, en dat aan jezelf denken ook belangrijk is.

Sterkte, Duman. :*