abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183116548
Welkom in het babytopic!

De baby wiki-lijst vind je hier: klik
Het is natuurlijk verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*

Verboden woorden: egopost, faalmoeder. Het is niet egoistisch om even je gevoel te spuien zonder op anderen te reageren, en wat je ook doet je bent altijd de beste moeder voor jouw baby.
Protège moi de mes désirs.
pi_183116641
NJ, wij werden ook weggestuurd als “overbezorgde ouders” bij het cb. Zelfs toen ik zei dat toen U. bij mij op schoot lag, hij zo hard overgaf dat het in mn gezicht kwam, zeiden ze: “hoort er bij”.
Ik ben zelf naar de huisarts gegaan met het vermoeden van koemelkallergie. Via de huisarts ben ik doorverwezen naar de kinderarts.
As vrijdag hebben we onze eerste blinde provocatietest.
Laat je niet afzetten door jet cb, maar ga naar je huisarts.

Songeur :* :* Je bent een supermama!

Belle, wat een geweldige foto! O+ 🥰

Ik post even een foto voor BFD en schuil dan weer onder. Zit niet zo goed in m’n vel en U. begint ook weer ziekjes te worden. Werd ‘s nachts steeds huilend wakker. Ik zit er echt even doorheen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
pi_183116690
vprima kerstfoto, LBF

! En Loj, ik snap je gevoel dat het egoistisch is. Zou ik ook hebben. Maar, ik zou een vriendin ook adviseren dat je als moeder niet jezelf helemaal opzij hoeft te zetten, hoe groot die druk soms is, en dat aan jezelf denken ook belangrijk is.

Sterkte, Duman. :*

Ik heb een BFD compilatie van O z’n eerste hapjes yoghurt. Dat jochie eet als een bootwerker als hij hapjes gevoerd krijgt. Huilen als het niet snel genoeg gaat... :o T die at nooit van een lepel, die was echt puur rapley. Ik denk dat O veel vaker hapjes gevoerd gaat krijgen als het zo blijft gaan...

pi_183117221
Duman! Wat heb je een heerlijk kereltje O+ Kan ook niet anders met zulke knappe ouders.

Jager, O lijkt er even aan te moeten wennen, maar die laatste foto ziet er schetig uit. Hij vond het dus wel wat? :D

Ik zal later ook eens een foto van onze M uploaden :)
pi_183118470
Loj ik zou wel een foto willen zien van die outfit. :D

Ziet er leuk uit zo Jagar. :)

Fleur ook al een onrustige Casper. Misschien zit er iets in de lucht.

Weinig onthouden verder. Banaan kreeg toch nog last van de enting, had een klein beetje verhoging vannacht. Een luierwissel, paar keer heen en weer wandelen (mijn man ook _O_ ) en hij had klachten die leken op buikpijn. :? Toen hij aan de ledikantzijde lag en spijlen ging slaan of zijn kleertjes eruit ging trekken (ledikant is ons plekje waar we spullen in leggen) zag ik het echt niet meer zitten. :{

Nou plat voor zijn eerste dut, ik ben benieuwd hoe vandaag loopt.

Hij wil trouwens echt niet uit een beker drinken, draait nog steeds weg. Behalve met zelf vasthouden en dan kiept hij om. Onze CB arts zei dat sommige kindjes het leren door ze in bad een bekertje te geven, dat gaan we proberen. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_183118492
Oh baby’s O+ knappe U O+ O aan de yoghurt die laatste foto dan ook met zn blije besmeurde koppie O+ een eigenwijze kerstfoto en heerlijk kletsende Casper O+

Duman denk aan jezelf :*

Loj ik zou me ook er ook rot om voelen. Sterker nog. Ik ben ook gestopt met bv ondanks dat het goed liep. Het kostte me zoveel energie en ik viel veel af. Was absoluut de beste keus voor mij. Dus probeer je niet schuldig te voelen. Een mama die zich goed voelt is ook zeer belangrijk :*

Mijn mini is wat hangerig. Weinig eten en meer flesjes en slapen. Toch vond ze t best leuk bij de peutergym van broer.

pi_183118800
Fleur, die foto :D Geniaal _O- Caspertje ook al zo onrustig, zit het in het water soms? Ik ben vandaag aan het werk en dan voelt het gewoon een beetje als bijkomen :@ . Gisteravond hebben we haar bedje wat omhoog gezet omdat ze zo ligt te hoesten en proesten nog, en prompt sliep ze vannacht weer door. Kan toeval zijn maar was wel even fijn.

Duman :* Pittig is het dan he, sterkte :* Mooie U, hopelijk knap je snel weer op O+

Loj, voel je niet schuldig, een baby heeft meer aan een moeder die lekker in haar vel zit dan een moeder die zich niet op haar gemak voelt. Ik voelde me ook zo toen ik stopte maar sindsdien voelde ik me veel beter.

Jagar, ik vind jouw O zo’n heerlijk snuitje hebben, die grote ogen zijn zo mooi :)

PKM, hopelijk vandaag een betere dag dan nacht voor jullie allebei :) Wat zit hij mooi in zijn stoel, doet me er aan herinneren dat ik ook zo’n nieuwe tray wil kopen, heb er eentje van de oude generatie (van mijn zus gehad), maar die past eigenlijk niet mooi op de stoel die ik heb.

Songeur, wat een mooie mini heb je daar O+

Zijn jullie baby’s ook zo dol op sieraden? Ze had gister mijn moeders ketting te pakken >:) :9~
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_183118836
Duman, wat een mooie foto! O+ En hopelijk zit je snel weer wat beter in je vel, doe rustig aan en denk aan jezelf, sterkte :*

PKM, wat vervelend dat Banaan toch nog last heeft gekregen van de inenting, hopelijk doet de dut hem goed.

Rena, gelukkig sliep C vannacht wat beter, hopelijk komt het door het omhoog zetten van het bed en gaat het de komende nachten nog steeds zo goed! Wel heel vervelend van de onrust :{

En wat een heerlijke foto's weer, dat koppie van O O+ En knappe Banaan O+ De mooi mini van Songeur O+ Ketting etende C :') O+ (die van mij eet vooralsnog het liefst mijn haar :'))
pi_183119150
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:12 schreef rena het volgende:
Fleur, die foto :D Geniaal _O- Caspertje ook al zo onrustig, zit het in het water soms? Ik ben vandaag aan het werk en dan voelt het gewoon een beetje als bijkomen :@ . Gisteravond hebben we haar bedje wat omhoog gezet omdat ze zo ligt te hoesten en proesten nog, en prompt sliep ze vannacht weer door. Kan toeval zijn maar was wel even fijn.

Duman :* Pittig is het dan he, sterkte :* Mooie U, hopelijk knap je snel weer op O+

Loj, voel je niet schuldig, een baby heeft meer aan een moeder die lekker in haar vel zit dan een moeder die zich niet op haar gemak voelt. Ik voelde me ook zo toen ik stopte maar sindsdien voelde ik me veel beter.

Jagar, ik vind jouw O zo’n heerlijk snuitje hebben, die grote ogen zijn zo mooi :)

PKM, hopelijk vandaag een betere dag dan nacht voor jullie allebei :) Wat zit hij mooi in zijn stoel, doet me er aan herinneren dat ik ook zo’n nieuwe tray wil kopen, heb er eentje van de oude generatie (van mijn zus gehad), maar die past eigenlijk niet mooi op de stoel die ik heb.

Songeur, wat een mooie mini heb je daar O+

Zijn jullie baby’s ook zo dol op sieraden? Ze had gister mijn moeders ketting te pakken >:) :9~
[ afbeelding ]
Banaan houdt er ook van. Laatst een driejarig meisje met roze ketting, hij was zo lomp met aan haar hangen dat ze niet wist hoe snel ze die af moest doen. :D :@
pi_183120777
Duman :* hopelijk kan je vandaag een beetje bijkomen. Wel een mooie foto van U, lekker ventje is het!

Kerstige Casper :P _O-
Banaan heeft altijd zo’n ondeugend koppie, heerlijk! Hopelijk snel geen last meer van de enting.
Wat kijkt mini lief naar je op Songeur
O+
C van rena word ook ineens zo’n grote baby!

Ik ben inmiddels aan m’n 2e werkweek begonnen. Gaat best goed maar dinsdag vind ik nu al een rotdag; moet op 1 dag naar 4 locaties. Zie daar tussendoor maar eens de tijd en ruimte te vinden om rustig te kolven. Roostertechnisch staat het wel netjes ingepland maar ik voel me dan zelf de hele dag zo gestresst.

Sofie vind het overdag wel prima dat ik er niet ben. Gister heeft ze van 11.00 tot 15.00 liggen slapen! :o Doet ze nou nooit als ik thuis ben. Hierna weer lekker 2 dagen vrij, kunnen we de gemiste knuffels inhalen!
Hopelijk vanavond nog een BFD-bijdrage
pi_183120912
Welpje zat gisteren erg slecht in zijn vel. Veel plakken op mama en eigenlijk alleen rustig als hij kon drinken of slapen, verder veel aan het huilen. Sneu. ;(

Vandaag is hij gelukkig vrolijker. Vanochtend hadden we de terugkombijeenkomst van Centering Pregnancy met (bijna) alle baby's. Erg gezellig! En hij reed voor het eerst in de fietskar, ging goed gelukkig ^O^

En BFD! O+
SPOILER
  dinsdag 13 november 2018 @ 12:54:59 #12
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_183121166
Haha, die outfit van Li :D. Ik kan af en toe ook wel lachen om wat L. aan kledingcombinaties bedacht heeft. Tot nu toe nog niet heel veel geks, maar wel combinaties die ik zelf niet snel zal maken O+. En dat vind ik dan weer wel iets aandoenlijks hebben.

PKM, hopelijk gaat het vandaag wat beter met Banaan! :). Zo sneu als ze niet fit zijn. Ik lees dat meer baby's er last van hebben. De mijne helaas ook. Maar die ligt nog te slapen na z'n voeding (09:00) dus ik ben erg benieuwd hoe onze dag vandaag zal zijn.

Mooie compilatie van O. die aan de yoghurt zit O+. En wat een grote kijkers zeg! C. die ook van wat bling houdt (high five, ik ook!) O+, de peutergymmende mini van Songeur O+ Duman's knappe U. O+ en het Welpje van Luna. Hij ligt er heerlijk ontspannen bij, ja! Fijn dat het vandaag beter gaat!

Duman, ik hoop dat je gauw wat beter in je vel zit :*.

Takkie, kan me zo goed voorstellen dat je daar gestrest van wordt. Lekker genieten van je vrije dagen hierna!

I. kreeg een rammelaar in z'n handje gedrukt van papa en bleef deze vasthouden. Dat was nog niet eerder gelukt :). Verder vindt hij z'n nieuwe Tiny Love mobiel volgens mij best interessant. Het boekje gaan we samen nog bekijken. Dat was al een hoop 'nieuw' op één dag :9. Fotootje volgt later want ik geloof dat er eentje wakker aan het worden is.
pi_183122692
Duman leuke foto van U. O+

Die laatste foto van O. is leuk Jagar O+

Banaan O+ Wat een guitig snoetje heeft ie op die foto

Songeur vervelend dat mini niet helemaal fit is! Wel een hele leuke foto van haar O+

Ah Rena O+ Hier zijn kettingen/oorbellen/armbanden favoriet :+

Welpje in de fietskar :D En wat een heldere blik op de onderste foto! Fijn dat hij vandaag weer vrolijker is

Helsinki wat een megadut heeft ie gedaan dan!
pi_183122851
Ik blijf het raar vinden dat wanneer je afbouwt/stopt met bv dat je je daar schuldig over zou moeten voelen. Waarom? Ik heb ook het idee dat ik me bij veel moet verantwoorden waarom ik niet een half jaar tot een jaar bv wil geven. Het loopt hier ook best goed, maar ik heb er echt het geduld niet voor. Ik ben gefrustreerd als Tijn niet aanhapt of meer sabbelt dan dat hij drinkt. Ik ben overtuigd dat hij het ook aan mij merkt waardoor het drinken er ook niet makkelijker op wordt. En ja mijn afbouwschema is gebaseerd zodat ik met de feestdagen kan drinken zonder er verder over te hoeven nadenken. Ego? Wellicht een beetje, maar ik voel mij hier beter bij en weet dat ik hierdoor ook een vrolijkere moeder kan zijn. Is me meer waard dan krampachtig vasthouden aan bv :@ ieder zijn/haar ding en iedereen hier wil het beste voor haar baby lijkt me :Y dus wat je ook doet het komt wel goed Loj O+
Zoveel die geen bv kunnen geven zelfs, en ik vind dat zij daarom niet minder moeder zijn of daarom dan 'gefaald' zouden hebben. Ik merk dat ik erg boos word op de reacties wanneer men het heeft over stoppen/afbouwen en je je daarom zou moeten schamen o|O

Peace het gaat hier verder erg goed :D heb echt weinig te klagen met meneertje dus dat doe ik dan oom zo weinig mogelijk :+ hij eet goed, slaapt echt dikke prima (komt na z'n flesje van 22u om 4 of 5u, dus 1x per nacht nog), begint nu echt meer rond te kijken en geluiden/stemmen te volgen en ik verwonder mij nog steeds over hoe snel alles gaat O+ vandaag naar de gyn! Erg benieuwd want geen idee wat ik van de afspraak moet verwachten ook tbh...:@
Enige waar ik wel nog steeds van baal is mijn cts... niet het idee dat het minder wordt en bij bepaalde bewegingen verga ik echt van de pijn ;( met baby die vaak opgepakt/gedragen wordt, is die combi wel erg lastig en ik vraag me soms af of het ooit wel voorbij gaat (heb echt geen geduld merk ik.... :@ )

Bellefleur haha ik moest ontzettend lachten om de kerstfoto :D niks meer aan doen O+ briljante foto _O-

Duman oh wat een vrolijkerd is het ook :D

Lol jager yoghurtgezicht *;

Pkm hopelijk voelt banaan zich snel beter ! Ik zie ook op tg de prikjes, wij moeten 6 december... ook omdat m'n vriend niet mee gaat en ik dus alleen naar het cb moet en ik verwacht dat ik ga janken (wat een 'held' ben ik ook :') :') )

Songeur haha grote ogen O+

Rena lekkerrrrrr _O-

Takkie :* poeh lastig ! Hopelijk is het kolven alsnog gelukt en fijn dat de kleine het verder goed doet ook al ben je er niet ^O^

Oh luna lekker ingepakt :D

Schattig Helsinki O+ leuk he hoe ze steeds nieuwe dingen ontdekken *;

SPOILER
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_183123169
Takkie, fijn dat het goed gaat op het werk! Maar begrijpelijk dat je gestresst raakt op dinsdag, daar zou ik ook stress van krijgen :o

Helsinki, wat knap dat I de rammelaar kan vasthouden. Wat leren ze veel die 1e tijd he, verbazingwekkend hoe snel dat gaat O+

Priem, naar dat je nog zoveel pijn hebt! Ga je dat bespreken met de gyn? Ik hoop dat het snel beter en minder pijnlijk voor je wordt.

Verder een mooie Welpje in de fietskar O+ En een prachtige ieniemienie met een heule grote beer O+ O+

Op de crèche viel het geluid van Vlokje de leidsters gisteren ook op. Eén van hen gaf aan dat het waarschijnlijk het ontdekken van haar stem is. Ik ben benieuwd. Zal eens kijken of ik het op video kan krijgen!
Verder gaf de leidster aan dat Vlokje ook daar niet graag alleen wordt gelaten. Dan wordt ze huilerig en enorm onrustig. Zolang er iemand naast haar zit is er dan weer niets aan de hand. Heel herkenbaar, thuis plakt ze ook het liefste. Gelukkig zit ze op een babygroep met 2 leidsters en kan er altijd iemand bij haar zijn, maar heel handig is het niet en ik hoop dat het iets is waar ze overheen gaat groeien. Jewel raakt ook weer steeds overstuur zodra ze de crèche binnenloopt, en vervolgens aan het einde van de dag weer door de drukte van ouders als andere kindjes worden opgehaald. Ze mag nu altijd bij Vlokje op de babygroep komen aan het einde van de middag omdat het daar rustig is, zodat ze minder prikkels krijgt. Ik ben blij dat ze zo goed kijken naar hun behoeftes en dat ze de situatie daarop aanpassen, maar ze zijn zo wel druk daar met 'aanpassingen' voor mijn dametjes :@
pi_183123218
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:29 schreef Schanu het volgende:
Takkie, fijn dat het goed gaat op het werk! Maar begrijpelijk dat je gestresst raakt op dinsdag, daar zou ik ook stress van krijgen :o

Helsinki, wat knap dat I de rammelaar kan vasthouden. Wat leren ze veel die 1e tijd he, verbazingwekkend hoe snel dat gaat O+

Priem, naar dat je nog zoveel pijn hebt! Ga je dat bespreken met de gyn? Ik hoop dat het snel beter en minder pijnlijk voor je wordt.

Verder een mooie Welpje in de fietskar O+ En een prachtige ieniemienie met een heule grote beer O+ O+

Op de crèche viel het geluid van Vlokje de leidsters gisteren ook op. Eén van hen gaf aan dat het waarschijnlijk het ontdekken van haar stem is. Ik ben benieuwd. Zal eens kijken of ik het op video kan krijgen!
Verder gaf de leidster aan dat Vlokje ook daar niet graag alleen wordt gelaten. Dan wordt ze huilerig en enorm onrustig. Zolang er iemand naast haar zit is er dan weer niets aan de hand. Heel herkenbaar, thuis plakt ze ook het liefste. Gelukkig zit ze op een babygroep met 2 leidsters en kan er altijd iemand bij haar zijn, maar heel handig is het niet en ik hoop dat het iets is waar ze overheen gaat groeien. Jewel raakt ook weer steeds overstuur zodra ze de crèche binnenloopt, en vervolgens aan het einde van de dag weer door de drukte van ouders als andere kindjes worden opgehaald. Ze mag nu altijd bij Vlokje op de babygroep komen aan het einde van de middag omdat het daar rustig is, zodat ze minder prikkels krijgt. Ik ben blij dat ze zo goed kijken naar hun behoeftes en dat ze de situatie daarop aanpassen, maar ze zijn zo wel druk daar met 'aanpassingen' voor mijn dametjes :@
Lieve Schanu, Hoe ontzettend gaaf en fijn en goed is het dat ze juist zo goed meedenken met wat jouw dames nodig hebben. Zo’n kinderdagverblijf is goud waard!
En eerlijk is eerlijk, het is voor henzelf ook fijner als jouw dames zich goed voelen. Dus die :@ is onterecht, het bewijst voor mij maar weer eens dat er gelukkig meer kinderdagverblijven zijn zoals het onze. En daar word ik heel blij van.

Jij laat er het dierbaarste achter wat je bezit en het is top dat ze zo goed kijken naar wat jouw dames nodig hebben. Zo fijn!
pi_183123311
En dan even een hele grote O+ voor al die lieve kinderen hier. Wat een knappe koppies. Ik noem ze niet op, bang dat ik er eentje vergeet. Maar ik vind BFD zo tof!

Mijn baby, die helaas niet herkenbaar online kan, heeft het wel naar zijn zin op de opvang. De ene stralende foto na de andere komt er voorbij in de app. En hij doet daar hetzelfde als thuis. De babygym uitgebreid inspecteren. Want er onder liggen en er naar kijken is voor baby’s....
SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door Malteser op 13-11-2018 16:27:06 ]
pi_183123367
Priem, die beer :o . Wat een ding joh!

Ik las nog over vaccinaties en kinderen die er veel/weinig/een beetje last van hebben en al dan niet stoppen met borstvoeding. Ook over baby’s met krampjes en plakdagen.
:* voor iedereen die het nodig heeft.
pi_183123371
Vier op een rij ;).
pi_183123607
Ik drink dus wel eens een biertje (of twee) en als Jip dan eerder wil drinken dan dat de alcohol officieel uit mijn lichaam is, laat ik hem alsnog wel bij mij drinken :@ Niet dat dat heel vaak voor komt hoor, maar ik vraag me af of ik de enige ben die dat zo doet. Ik lees namelijk wel vaker over afbouwen icm onder andere alcohol kunnen drinken. Zou ik me dan toch wat strikter aan die twee uur per glas moeten houden?

Ik merk dat ik zelf nog niet de behoefte heb aan afbouwen, maar dat Jip het mij soms wel een beetje lastig maakt :D Hij heeft nu ontdekt dat ie mijn tepel heel goed tussen zijn kaken kan klemmen :X Hij heeft gelukkig nog geen tanden, maar het doet nu al pijn.
pi_183123720
Hoera, zoontje nu 3 weken oud.. Slapen gaat al steeds beter (23:30 tot 4:30 en dan van 5 tot 8 alweer 3 nachten op rij)
BV gaat best prima, al valt hij wel eens in slaap tijdens de voeding.

Bij ons is toch echt wel het meest vermoeiende dat 7 jarige grote zus die wel eens buitensporig jaloers is zodra de kleine man scheeuwt om BV terwijl ze met mamma aan het knutselen is ofzo.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_183123750
In de metro naar het vliegveld dus even geen foto.

Snel voor veel hartjes voor jullie knappe baby's!!

En een knuffel voor DUMAN. Die koffie maar snel eens doen.
pi_183124461
Fleur, die kerstfoto _O_ geniaal hahahaa :D.

Priem die beer en die tekst op het shirt :D!! *beetje een nerd hiero, vind ik leuk zulke dingen :P. Ohh je zou nu iedere maand ofzo een foto met je baby bij die beer kunnen maken O+ en dan volgend jaar allemaal naast elkaar zetten :Y.

Ik zag nog de knapperds van Duman, Jagar, PKM en Malteser, en de kleine dametjes van Songeur en Rena O+ en Welpje die al flink gegroeid is :o Luna wat geef je hem te eten, slagroom? :P.

Beterschap voor Duman en U, voor Banaan en Songeur's mini!

Waar grote zus echt zo'n fotomodelletje is, staat Nien er meestal huilend op (als ik een foto van hun 2 samen probeer te maken) of met een raar gezicht :').
SPOILER: bijvoorbeeld zo :')
Wat maken onze hormonen (en beetje icm 'de maatschappij' en 'het ideaalbeeld') het toch lastig om af te bouwen met borstvoeding hè dames? Been there.. cried a lot, did it anyway, ben nu een happy mom en baby heeft het me ook niet kwalijk genomen geloof ik :P. Maar blijft even een rotmoment, die keuze maken is ook lastig. Dus Loj, evt. Helsinki :* .
pi_183124947
Eum ok dus ik ben net bij de gyn geweest.. duurde welgeteld 2 minuten. Vroeg hoe het ging met mij; of ik nog last had gehad van het bloedverlies en hoe het verder met Tijn ging. En of we over anticonceptie hebben gedacht (condooms liggen al thuis :P ) en als ik verder geen vragen meer had, was dat het. Ik dacht dat er iets van nacontrole zou zijn van de hechtingen ofzo...? :@ en dan groen licht op weer mogen batsen ofzo maar nope... en nu zit ik een beetje heel verward in de auto :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_183125004
Haha Priem ik had precies dat :') maar batsen mag in principe na 6 weken ofzoiets gewoon toch? :D
pi_183125043
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:35 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

[..]

Banaan houdt er ook van. Laatst een driejarig meisje met roze ketting, hij was zo lomp met aan haar hangen dat ze niet wist hoe snel ze die af moest doen. :D :@
:D _O- Die lompheid herken ik ook haha, ze deinst er niet voor terug om kopstoten uit te delen om haar doel te bereiken zeg maar :o

Takkie, dat lijkt me best pittig op 1 dag naar 4 locaties :o In wat voor branche werk je?

Welpje in de fietskar O+

Priemgirl, succes bij de gyno! Prachtige foto van je kleine man met enorme beer :o

Schanu, superfijn toch dat jullie kdv zo goed naar de behoeftes van jullie meisjes kijkt? Niet voor schamen hoor, ze zullen heus de andere kindjes niet verwaarlozen ;)

Malteser, toch leuk om Twix te zien (of is dit Mars, ik vergeet het soms met die bijnamen :@ )!

Zusjevan, en toch vind ik dit soort foto’s ook wel heel erg snoeperig hoor, wat een dotje O+ Sterk in het nekje ook al!

Ik besefte me net dat ik hierna nog maar 2 BFD’s te gaan heb hier :o ;( :{w
And you know I might
pi_183125073
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
Eum ok dus ik ben net bij de gyn geweest.. duurde welgeteld 2 minuten. Vroeg hoe het ging met mij; of ik nog last had gehad van het bloedverlies en hoe het verder met Tijn ging. En of we over anticonceptie hebben gedacht (condooms liggen al thuis :P ) en als ik verder geen vragen meer had, was dat het. Ik dacht dat er iets van nacontrole zou zijn van de hechtingen ofzo...? :@ en dan groen licht op weer mogen batsen ofzo maar nope... en nu zit ik een beetje heel verward in de auto :')
Ik vond dat ook zo’n dooddoener dat gesprek, ik was toen ook bij een gyn die helemaal niet bij de bevalling aanwezig was geweest dus ik voelde me niet helemaal relaxed om haar dingen te vertellen.
And you know I might
pi_183125160
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:18 schreef rena het volgende:

[..]

Mars is mijn baby, Twix is mijn peuter. :)

Maar je twee-na-laatste BFD.... :o
pi_183125205
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
Soms zijn ze ook heel efficiënt in de zorg ;). Batsen ‘mag’ weer na een week of zes.
pi_183125406
Haha Rena, Banaan zoekt soms een kopstoot bij ons, als spelletje. Leuk dat C. er ook niet van terugschrikt. _O-

Schanulleke fijn toch dat er zo met jullie mee gedacht wordt. Er zijn vast meer kinderen bij de opvang die op hun manier ook extra zorg krijgen.

Afbouwen van borstvoeding moet iedereen lekker zelf weten. Ik ben wel pro borstvoeden maar het moet wel voor iedereen fijn zijn hé. Als dat om welke reden dan ook niet zo is, prima toch.

Aure ik denk dat je met die twee uur per glas wel goed zit. Geen idee hoe nauw dat komt, ik drink praktisch nooit. Alleen het koken met wijn/niet mis ik. :9

Banaan doet zijn tweede dut in de draagzak. Geen idee wat zijn probleem nou was. Vanmiddag sliep hij ruim twee uur, zo'n twee uur later was de pap helemaal op. En slapen ho maar want hij kon nog optrekken. ;(

Misschien ligt het toch aan de wissel van slaapkamer. Deze kamer heeft boven de gordijnen nog een kleine spleet die licht doorlaat. Als het goed is heeft mijn man het net gefikst maar die is ook gelijk gaan slapen. ;)
pi_183130205
Rena, nog maar twee keer? Dat wordt een gemis! :'(
pi_183130332
Snel en kort berichtje hier, zo weer naar het ziekenhuis. Nog steeds erg kritiek allemaal.

Vanochtend dus het consultatiebureau, werden (veel) beter gehoord, maar ze kunnen inderdaad weinig voor ons betekenen. Wat tips gehad mbt de voeding, manier van de fles geven, hoe het na de fles het beste kunnen doen (weinig nieuwe dingen wel), maar ook de tip het nog maximaal 1-2 weken aan te kijken, anders toch even een bezoekje aan de HA. Sowieso ook over twee weken naar het ziekenhuis voor een echo omdat ze tot in het derde trimester in stuit heeft gelegen, controle i.v.m. de heupjes..

Verder goede stats geloof ik. Ze is over een paar dagen 3 maanden oud, nu 59 cm bij 5,8 kilo.
Lengte iets ondergemiddeld, gewicht iets bovengemiddeld, hoofdomtrek iets ondergemiddeld, dus een prima kindje!

Nu beetje koortsig en bijkomen bij papa en mama op schoot van het prikje van vandaag.

Wel ook vandaag een nieuw geluidje ook, ze lijkt een soort van te gaan lachen met geluid! O+
pi_183134327
Ga morgen bijlezen, vanavond lekker bijgeknuffeld met Sofie. Maar we doen natuurlijk nog mee met BFD!

SPOILER
pi_183137047
Even snel want moet naar mijn werk :') maar vanmorgen maakte Vlokje tussendoor weer dat hinnikende geluid dus heb het op video gekregen. Hier doet ze het alleen heel kort tussen de andere geluidjes door, maar ze kan dus ook enkel dit geluid maken en dan soms minuten lang. Maar ik vermoed dat de crècheleidster gelijk kan hebben en dat ze gewoon haar stem verder aan het ontdekken is.

SPOILER
pi_183137594
Bij mij doet het filmpje niet Schanu..

Wij hadden weer een goede nacht *O*
pi_183137666
Ik kan het filmpje ook niet zien Schanu.

Ik doe mee met een relatief goede nacht *O*
21.00 - 00.30 - 04.30 (manlief gedaan) - 07.00 (ik was al iets eerder wakker door ploftieten :') ) En wat het verschil maakte is dat M na elke voeding gelijk weer in slaap viel :) Heerlijk.
pi_183137683
*O* voor de goede nachten.. Ik heb vannacht wij uur op de klok gezien.. -O-
pi_183137765
Ja hoooooi, ik ben weer thuis.

Juul was ook blij, ik gaf de fles om 22:30, oh nee wacht 23:15 want we konden de kentekenpapieren van de auto die we vandaag inruilen voor de nieuwe niet vinden......
Maar goed tijdens de fles poepte ze haar hele luier en romper onder. Welkom thuis mama!
En vanochtend om 07:30 tussen het fles drinken door, moest ze zo hoesten dat de melk er weer uit kwam...alles onder. Nogmaals, welkom thuis mama.

Zaterdag gaan we naar de intocht, die bijna in onze achtertuin is. Willen we samen met schoonfamilie gaan, die ineens zijn vergeten hoe het is om een baby te hebben. Om 11:00 op 3 kilometer lopen koffie drinken. Om 11:00 wordt Juul wakker, krijgt ze de fles, tegen 12:00 zijn wij wij dan klaar om te gaan. Auto is niet handig want de intocht zelf is dus zo'n 200 meter van ons huis. Dan moeten we of op en neer met de auto of de auto daar laten staan want we gaan lopend naar de intocht. (inderdaad bijna in ons huis dus)
We zijn nu niet flexibel dan weten jullie dat. Terwijl ik denk: ons huis als meeting point is toch sowieso handiger? Nog buiten het feit dat het met Juul niet zo handig is zo. We zijn er dan tegen 12:30, lunchen en meteen weg naar de intocht. We konden ook op de fiets, oh dat kan niet met een baby van 4 maanden? Echt...hun jongsten zijn 4 jaar, het is geen lichtjaren geleden.
pi_183137786
He wat shit jagar. Lijkt er buiten deze nacht om wel wat vooruitgang in te zitten?

NJ, wat leuk dat ze gaat lachen met geluid O+

Schanu ik kan hem ook niet zien.

Fleur en peace wel goede nachten! Fijn!

Jip was vannacht 3 keer wakker }:| we lagen er wel met zijn allen heel vroeg in dus ik voel me op zich wel uitgerust. En morgen wordt hier eindelijk de keuken afgemaakt en kunnen we alle spullen weer een plekje geven O+ dan is ons huis eindelijk weer normaal :D
pi_183137813
Hier nog altijd keurig elke nacht om de 2,5 á 3 uur drinken. Doorslapen met bijna 11 maanden...ben je gek. :{w :')
Heb wel het voordeel dat ze dan ook maar 10 minuten per keer wakker is en ik ook makkelijk weer doorslaap maar toch...je hoort mij niet klagen als ze tenminste 1 voeding daarvan eens afhaalt. -O-
pi_183137843
Hmm, ik denk dat dat komt omdat ik hem op only me had gezet qua privacy. Ik heb hem nu openbaar gezet, helpt dat?

SPOILER
Verder zag ik nog een ondernemende Mars O+ De kleine mooie Nien O+ Heel herkenbaar trouwens dat je de meiden bijna niet samen op de foto kan zetten omdat er altijd wel één gaat huilen of gekke bekken trekt :') Knappe Sofie met een super cute vestje aan O+

Rena nog maar 2 BDF's, wat vliegt de tijd :o

*O* Voor alle goede nachten!! Maar -O- voor de nacht van Jagar, Venco en Aure :*

Exode, welkom terug! Wat vervelend dat er niet wordt stil gestaan bij jullie situatie en dat je familie er maar van uit gaat dat jullie je wel aanpassen aan de rest. Stiekem ook wel ergens herkenbaar. Vooral bij Jewel destijds werd er niet door iedereen rekening gehouden met onze afgenomen flexibiliteit. Heeft heel wat frustratie opgeleverd, jammer is dat :{
Wel leuk, die intocht! Wij gaan ook bij ons in het stadscentrum, en de week er op komt de Sint aan in het lokale centrum bij ons dus daar gaan we waarschijnlijk ook nog wel even spieken :)
pi_183137985
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 09:35 schreef Schanu het volgende:
Hmm, ik denk dat dat komt omdat ik hem op only me had gezet qua privacy. Ik heb hem nu openbaar gezet, helpt dat?

SPOILER
Verder zag ik nog een ondernemende Mars O+ De kleine mooie Nien O+ Heel herkenbaar trouwens dat je de meiden bijna niet samen op de foto kan zetten omdat er altijd wel één gaat huilen of gekke bekken trekt :') Knappe Sofie met een super cute vestje aan O+

Rena nog maar 2 BDF's, wat vliegt de tijd :o

*O* Voor alle goede nachten!! Maar -O- voor de nacht van Jagar, Venco en Aure :*

Exode, welkom terug! Wat vervelend dat er niet wordt stil gestaan bij jullie situatie en dat je familie er maar van uit gaat dat jullie je wel aanpassen aan de rest. Stiekem ook wel ergens herkenbaar. Vooral bij Jewel destijds werd er niet door iedereen rekening gehouden met onze afgenomen flexibiliteit. Heeft heel wat frustratie opgeleverd, jammer is dat :{
Wel leuk, die intocht! Wij gaan ook bij ons in het stadscentrum, en de week er op komt de Sint aan in het lokale centrum bij ons dus daar gaan we waarschijnlijk ook nog wel even spieken :)
Het stomme is dat zijn dus ook gewoon kleine kinderen hebben en toen dat nog baby's waren echt NIETS kon.
Mijn familie heeft kinderen van 15 en bijna 17 en die zijn juist alleen bezig met wat voor ons handig is. Niet dat dat allemaal moet overigens, maar dit vind ik weer typisch iets van 'Hallo!'
pi_183137995
Lijkt me stem ontdekken Schanu! Wat een schattige geluidjes O+

2 BFD nog maar Rena :o

Ah wat balen Venco, Aure en Jagar -O-
pi_183138092
Welkom terug exode! Ik snap de frustratie.. Bij mensen die geen kinderen hebben kan je je dat nog voorstellen maar verder. Overigens vind ik inderdaad als het zo dichtbij is voor jullie het handigst om jullie huis als meeting point te gebruiken of er nu wel of geen baby is :P

Jeej voor alle goede nachten *O* en -O- voor de mindere. Heerlijke Aure als het af is en dan alles weer inrichten. Geen zooi meer en alles op je eigen plek. Fijn O+

Hier ook een prima nacht, ze was gisteravond om 22u wel weer wakker. Ze wilde niks, niet drinken niet knuffelen, niet spelen. Alleen maar mopperen op schoot. Vanochtend was ze wel weer blij en ze is dus ook ochtendje bij de opvang. Stomme verkoudheid/tandjes/ellende. Ze heeft geen koorts, drinkt en eet wel minder en moppert wat meer. Oh en ze slaapt echt heel veel. Ben dit helemaal niet van haar gewend. Nou ik ga een poging tot werken doen. c_/
pi_183138265
Ik ben even ondergedoken. Kees heeft een erge vorm van krentenbaard en wéér antibiotica. En ik heb de hele nacht wakker gelegen van de inmense oorpijn en blijk oorontsteking te hebben. Ziekenboeg hier dus. Gelukkig kon schoonmoeder extra oppassen, want ik zie het leven even niet zitten :N nu aan het wachten tot de zwaardere pijnstilling inkickt en ik eindelijk even kan slapen
pi_183138307
Ja heerlijke he die geluidjes, ik ben zo dol op dat schattige gekraai O+ Dat gehinnik is dan weer minder schattig op de momenten waarop ze alleen dat geluid produceert :') Maar het zal inderdaad stem ontdekken zijn, zolang het uiteindelijk maar niet haar lach wordt want dat zou niet heel charmant zijn 8)7

Exode, helemaal frustrerend als er zoveel rekening juist met hun gehouden moest worden toen hun kinderen baby waren :o

SPOILER
Ellie, even een knuffel voor jou, wat naar dat je zoveel pijn hebt en dat Kees uitgerekend nu ook ziek is. Ik hoop dat de ab snel aanslaat en dat je je beter gaat voelen :*
pi_183138509
Beterschap ellie :*

En heerlijk filmpje schanu O+
pi_183138813
PKM, ja C is ook zo’n wilde, stoeien met papa vindt ze al helemaal geweldig dus dat wordt nog wat _O- Hopelijk scheelt het voor Banaan met slapen als het gordijn weer dicht kan.

NJ, fijn dat jullie je wat beter gehoord voelde op het CB, maar toch zou ik als ze echt zo blijft krijsen eerder naar de HA gaan hoor, het hoeft toch niet nodig te zijn lijkt mij dat ze zo verdrietig is :@ En lachen met geluid is geweldig O+

Sofie O+ *;

Schanu, het klinkt mij ook als stem verkennen in de oren, het klinkt iig ook niet als ongemak :) Wat leuk om haar bewegend te zien O+

*O* voor de goede nachten van Fleur en Peacefull. Onze dame werd ook voor de 2e nacht op rij niet wakker door het hoesten, dus ik denk echt dat het bedje omhoog helpt en ook dat het hoesten iets beter wordt.

Jagar -O- :* en Aure :*

Exode, wel een beetje lomp van je schoonfamilie ja :{

Elliebel, wat waardeloos zo met zijn tweeen in de ziekenboeg :o Veel beterschap!

Hier is de onrust eindelijk een beetje verklaard, hopelijk, twee scherpe puntjes bovenin haar mond O+ *O* Ik doe nog even een kleine bonus op BFD want deze maakte ik net en ik vind hem zo leuk en wijs en ik kan gewoon bijna niet geloven dat ze al bijna een dreumes is ;( O+ ;

We gaan binnenkort ook een fietsstoeltje aanschaffen want ze gaat nu dus al zelf hartstikke goed zitten *O* Ze bewaart haar evenwicht al heel goed ook al oogt het soms nog wiebelig!
And you know I might
pi_183139258
Rena, wat een leukerd heb je daar toch. En wij komen duidelijk in dezelfde winkels. :+
Ik hou van zulke jurkjes. Niet te truttig maar toch lekker meisjes-stoer!
Wij gaan binnenkort, als mijn fiets helemaal gemaakt is, ook eens kijken voor een fietsstoeltje.
De Dame gaat ineens van liggen naar zelf zitten en zit ook keurig op haar knietjes. Gisteren had ze reuezelol met een pakje zakdoekjes! *O*
pi_183139290
Rena wat een plaatje! O+

Oh Ellie wat een pech allemaal ;( Beterschap!

Exode dat klinkt allemaal niet handig! Ik zou gewoon jullie huis aanhouden hoor.

Hier nog een wilde baby. Casper is ook van de kopstoten :'). Hij heeft ook een nieuw onveilig spelletje bedacht, aan het hoofdbord van ons bed gaan staan en zich dan met de armen in de lucht achterover laten vallen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')