SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Banaan houdt er ook van. Laatst een driejarig meisje met roze ketting, hij was zo lomp met aan haar hangen dat ze niet wist hoe snel ze die af moest doen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:12 schreef rena het volgende:
Fleur, die fotoGeniaal
Caspertje ook al zo onrustig, zit het in het water soms? Ik ben vandaag aan het werk en dan voelt het gewoon een beetje als bijkomen
. Gisteravond hebben we haar bedje wat omhoog gezet omdat ze zo ligt te hoesten en proesten nog, en prompt sliep ze vannacht weer door. Kan toeval zijn maar was wel even fijn.
DumanPittig is het dan he, sterkte
Mooie U, hopelijk knap je snel weer op
Loj, voel je niet schuldig, een baby heeft meer aan een moeder die lekker in haar vel zit dan een moeder die zich niet op haar gemak voelt. Ik voelde me ook zo toen ik stopte maar sindsdien voelde ik me veel beter.
Jagar, ik vind jouw O zo’n heerlijk snuitje hebben, die grote ogen zijn zo mooi
PKM, hopelijk vandaag een betere dag dan nacht voor jullie allebeiWat zit hij mooi in zijn stoel, doet me er aan herinneren dat ik ook zo’n nieuwe tray wil kopen, heb er eentje van de oude generatie (van mijn zus gehad), maar die past eigenlijk niet mooi op de stoel die ik heb.
Songeur, wat een mooie mini heb je daar
Zijn jullie baby’s ook zo dol op sieraden? Ze had gister mijn moeders ketting te pakken![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Lieve Schanu, Hoe ontzettend gaaf en fijn en goed is het dat ze juist zo goed meedenken met wat jouw dames nodig hebben. Zo’n kinderdagverblijf is goud waard!quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:29 schreef Schanu het volgende:
Takkie, fijn dat het goed gaat op het werk! Maar begrijpelijk dat je gestresst raakt op dinsdag, daar zou ik ook stress van krijgen![]()
Helsinki, wat knap dat I de rammelaar kan vasthouden. Wat leren ze veel die 1e tijd he, verbazingwekkend hoe snel dat gaat
Priem, naar dat je nog zoveel pijn hebt! Ga je dat bespreken met de gyn? Ik hoop dat het snel beter en minder pijnlijk voor je wordt.
Verder een mooie Welpje in de fietskarEn een prachtige ieniemienie met een heule grote beer
![]()
Op de crèche viel het geluid van Vlokje de leidsters gisteren ook op. Eén van hen gaf aan dat het waarschijnlijk het ontdekken van haar stem is. Ik ben benieuwd. Zal eens kijken of ik het op video kan krijgen!
Verder gaf de leidster aan dat Vlokje ook daar niet graag alleen wordt gelaten. Dan wordt ze huilerig en enorm onrustig. Zolang er iemand naast haar zit is er dan weer niets aan de hand. Heel herkenbaar, thuis plakt ze ook het liefste. Gelukkig zit ze op een babygroep met 2 leidsters en kan er altijd iemand bij haar zijn, maar heel handig is het niet en ik hoop dat het iets is waar ze overheen gaat groeien. Jewel raakt ook weer steeds overstuur zodra ze de crèche binnenloopt, en vervolgens aan het einde van de dag weer door de drukte van ouders als andere kindjes worden opgehaald. Ze mag nu altijd bij Vlokje op de babygroep komen aan het einde van de middag omdat het daar rustig is, zodat ze minder prikkels krijgt. Ik ben blij dat ze zo goed kijken naar hun behoeftes en dat ze de situatie daarop aanpassen, maar ze zijn zo wel druk daar met 'aanpassingen' voor mijn dametjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Malteser op 13-11-2018 16:27:06 ]
SPOILER: bijvoorbeeld zo :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat maken onze hormonen (en beetje icm 'de maatschappij' en 'het ideaalbeeld') het toch lastig om af te bouwen met borstvoeding hè dames? Been there.. cried a lot, did it anyway, ben nu een happy mom en baby heeft het me ook niet kwalijk genomen geloof ik. Maar blijft even een rotmoment, die keuze maken is ook lastig. Dus Loj, evt. Helsinki
.
quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:35 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Banaan houdt er ook van. Laatst een driejarig meisje met roze ketting, hij was zo lomp met aan haar hangen dat ze niet wist hoe snel ze die af moest doen.![]()
Ik vond dat ook zo’n dooddoener dat gesprek, ik was toen ook bij een gyn die helemaal niet bij de bevalling aanwezig was geweest dus ik voelde me niet helemaal relaxed om haar dingen te vertellen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
Eum ok dus ik ben net bij de gyn geweest.. duurde welgeteld 2 minuten. Vroeg hoe het ging met mij; of ik nog last had gehad van het bloedverlies en hoe het verder met Tijn ging. En of we over anticonceptie hebben gedacht (condooms liggen al thuis) en als ik verder geen vragen meer had, was dat het. Ik dacht dat er iets van nacontrole zou zijn van de hechtingen ofzo...?
en dan groen licht op weer mogen batsen ofzo maar nope... en nu zit ik een beetje heel verward in de auto
Soms zijn ze ook heel efficiënt in de zorgquote:Op dinsdag 13 november 2018 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
Eum ok dus ik ben net bij de gyn geweest.. duurde welgeteld 2 minuten. Vroeg hoe het ging met mij; of ik nog last had gehad van het bloedverlies en hoe het verder met Tijn ging. En of we over anticonceptie hebben gedacht (condooms liggen al thuis) en als ik verder geen vragen meer had, was dat het. Ik dacht dat er iets van nacontrole zou zijn van de hechtingen ofzo...?
en dan groen licht op weer mogen batsen ofzo maar nope... en nu zit ik een beetje heel verward in de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zag ik nog een ondernemende MarsDe kleine mooie Nien
Heel herkenbaar trouwens dat je de meiden bijna niet samen op de foto kan zetten omdat er altijd wel één gaat huilen of gekke bekken trekt
Knappe Sofie met een super cute vestje aan
Rena nog maar 2 BDF's, wat vliegt de tijd![]()
Voor alle goede nachten!! Maar
voor de nacht van Jagar, Venco en Aure
![]()
Exode, welkom terug! Wat vervelend dat er niet wordt stil gestaan bij jullie situatie en dat je familie er maar van uit gaat dat jullie je wel aanpassen aan de rest. Stiekem ook wel ergens herkenbaar. Vooral bij Jewel destijds werd er niet door iedereen rekening gehouden met onze afgenomen flexibiliteit. Heeft heel wat frustratie opgeleverd, jammer is dat![]()
Wel leuk, die intocht! Wij gaan ook bij ons in het stadscentrum, en de week er op komt de Sint aan in het lokale centrum bij ons dus daar gaan we waarschijnlijk ook nog wel even spieken![]()
quote:Op woensdag 14 november 2018 09:35 schreef Schanu het volgende:
Hmm, ik denk dat dat komt omdat ik hem op only me had gezet qua privacy. Ik heb hem nu openbaar gezet, helpt dat?Het stomme is dat zijn dus ook gewoon kleine kinderen hebben en toen dat nog baby's waren echt NIETS kon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zag ik nog een ondernemende MarsDe kleine mooie Nien
Heel herkenbaar trouwens dat je de meiden bijna niet samen op de foto kan zetten omdat er altijd wel één gaat huilen of gekke bekken trekt
Knappe Sofie met een super cute vestje aan
Rena nog maar 2 BDF's, wat vliegt de tijd![]()
Voor alle goede nachten!! Maar
voor de nacht van Jagar, Venco en Aure
![]()
Exode, welkom terug! Wat vervelend dat er niet wordt stil gestaan bij jullie situatie en dat je familie er maar van uit gaat dat jullie je wel aanpassen aan de rest. Stiekem ook wel ergens herkenbaar. Vooral bij Jewel destijds werd er niet door iedereen rekening gehouden met onze afgenomen flexibiliteit. Heeft heel wat frustratie opgeleverd, jammer is dat![]()
Wel leuk, die intocht! Wij gaan ook bij ons in het stadscentrum, en de week er op komt de Sint aan in het lokale centrum bij ons dus daar gaan we waarschijnlijk ook nog wel even spieken
Mijn familie heeft kinderen van 15 en bijna 17 en die zijn juist alleen bezig met wat voor ons handig is. Niet dat dat allemaal moet overigens, maar dit vind ik weer typisch iets van 'Hallo!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ellie, even een knuffel voor jou, wat naar dat je zoveel pijn hebt en dat Kees uitgerekend nu ook ziek is. Ik hoop dat de ab snel aanslaat en dat je je beter gaat voelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |