Mocht ze willen dat ze Indiaas isquote:Op maandag 12 november 2018 22:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou die Indiaan wel eerst laten ontharen.
niet slecht iddquote:Op maandag 12 november 2018 22:36 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zou die plaatjes wel bekijken maat, staan goede exemplaren tussen.
Mooiquote:Op maandag 12 november 2018 22:37 schreef 2dope het volgende:
Alleen TT gelezen. Zou de vrouwen op de plaatjes allen driftig toucheren.
Dus jij vind dit mooiquote:Op maandag 12 november 2018 22:37 schreef 2dope het volgende:
Alleen TT gelezen. Zou de vrouwen op de plaatjes allen driftig toucheren.
quote:Op maandag 12 november 2018 22:42 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nou hoop dat je op een dag naast deze paardenkop wakker wordt![]()
[ afbeelding ]
35 en vrijgezel....waar zou ik precies jaloers op moeten zijn?quote:Op maandag 12 november 2018 22:44 schreef Jordy-B het volgende:
Nou, leuk om te zien dat je jaloezie is omgeslagen naar blinde haat.
Wanneer kom je uit den kast?
Dan heeft zijn geen enkel excuus voor haar voorkomenquote:Op maandag 12 november 2018 22:37 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Mocht ze willen dat ze Indiaas isHaar vader is Canadees en moeder Britse.
[ afbeelding ]
Op je sokquote:Op maandag 12 november 2018 22:46 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
35 en vrijgezel....waar zou ik precies jaloers op moeten zijn?
Die begrijpt de wereld ook niet, ze is geboren in een sekte genaamd Children of God.quote:Op maandag 12 november 2018 22:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan heeft zijn geen enkel excuus voor haar voorkomen
Dat zij wèl iemand heeft weten te vinden. Twee keer. En nu op een punt in haar leven is beland dat ze niet afhankelijk wil zijn, maar respect en zelfstandigheid eist. En ze oogt aardig tevreden met haar huidige situatie ipv met alle macht te proberen om maar een ring om de vinger te krijgen.quote:Op maandag 12 november 2018 22:46 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ja, dus wellicht is dat wel een idee voor jou, zo'n sekte. Dan maak je tenminste kans om een vrouw te trouwen. En dat is dan wellicht niet geheel uit vrije wil, maar je bent de wanhoop inmiddels toch al voorbij.quote:Op maandag 12 november 2018 22:51 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Die begrijpt de wereld ook niet, ze is geboren in een sekte genaamd Children of God.
Je hebt geen smaak als je dat wijf mooi vindtquote:Op maandag 12 november 2018 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
boehoekluuntopic, maar wel effort voor de OP en mooie dames in de OP, dus alsnog
ik zou d'r doenquote:Op maandag 12 november 2018 23:09 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak als je dat wijf mooi vindt![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Je hebt geen smaak als je die dame lelijk vindt.quote:Op maandag 12 november 2018 23:09 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak als je dat wijf mooi vindt![]()
hihaho, Kluun wenst geen seks voor het huwelijk. Zijn naam heeft iets te maken met twee centimeter boven nul, zodat het ijs onder de brug onbetrouwbaar is.quote:Op maandag 12 november 2018 23:26 schreef Lunatiek het volgende:
Doe niet zo moeilijk, papieren zak over die kop en dat gat vullen.
quote:Op maandag 12 november 2018 23:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hebt geen smaak als je die dame lelijk vindt.
quote:Op maandag 12 november 2018 23:35 schreef Aiciu het volgende:
Ik mis dat plaatje van puntige knieën enzo in dit topic
Kluun de onzekere maagd heeft vanaf zijn zolderkamer een huwelijksvoorstel gestuurd naar één-of-andere Bollywood-filmster, die hem vervolgens gewoon keihard genegeerd heeft, wat hij natuurlijk persoonlijk opvat.quote:Op maandag 12 november 2018 23:51 schreef Treinkopper het volgende:
Haha kluun de onzekere maagd zal wel eens even vertellen hoe het zit.
Jij bent 45 en ook vrijgezel.quote:Op maandag 12 november 2018 22:46 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Helaas schijnt er in Azië ook internet te zijnquote:Op dinsdag 13 november 2018 05:18 schreef Maikuuul het volgende:
Kluun en zijn bollywood vrouwen fetish
Laat een snor groeien en boek een enkele reis India. Zijn wij van je af en jij vindt de vrouw van je dromen
Fucking nice is dat hoor; vrouwen die in hun natuurlijke vorm - zonder make-up - er zo mooi uitzien.quote:Op maandag 12 november 2018 22:42 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Nou hoop dat je op een dag naast deze paardenkop wakker wordt![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |