quote:
rond 12 uur meestalquote:Op maandag 12 november 2018 22:24 schreef Amphorapotje het volgende:
Iemand die weet hoelaat de nominaties zijn morgen? #dtv
quote:
Dank uquote:
Lekker Broeder, Tjeers.quote:
TY Sistahquote:
KLopt, de eerste twee dagen lag hij ziek in bedquote:Op maandag 12 november 2018 22:26 schreef Yurtovic het volgende:
Jeffrey van het begin was een supertoffe jongen vond Tim
quote:Op maandag 12 november 2018 22:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
KLopt, de eerste twee dagen lag hij ziek in bed
Migraine heette het toen. Heb hem er nooit meer over gehoord, terwijl hij daarna ook met grote regelmaat op zijn nest lag.quote:Op maandag 12 november 2018 22:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
KLopt, de eerste twee dagen lag hij ziek in bed
Tsja, de evolutie en evaluatie, tis moeilijk voor sommigenquote:
Dat lijkt daar voor alle woorden met meer dan twee lettergrepen te gelden daarquote:Op maandag 12 november 2018 22:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tsja, de evolutie en evaluatie, tis moeilijk voor sommigen
Na twee lettergrepen hebben ze een tongquote:Op maandag 12 november 2018 22:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat lijkt daar voor alle woorden met meer dan twee lettergrepen te gelden daar
quote:
Karma is a Bitchquote:
Morgen heb ik de tijdquote:
ik heb op jeffry gestemd. dit keer was het wel een lastige keuze.quote:
Ja,quote:Op maandag 12 november 2018 22:26 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske vraagt wanneer het slechter met Jeffry ging?
Jeffry: slechter slapen, afgevallen en daardoor pijn bij het liggen. En toen hij er achter kwam hoe mensen waren.
Brenda of merel.quote:Op maandag 12 november 2018 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Shell Fucking bitchgeen idee over wie dit gaat
Brenda ?quote:Op maandag 12 november 2018 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Shell Fucking bitchgeen idee over wie dit gaat
Eigenlijk zijn alle keuzes goed nu.quote:Op maandag 12 november 2018 22:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik heb op jeffry gestemd. dit keer was het wel een lastige keuze.
En z8j denkt;Ja dussssquote:Op maandag 12 november 2018 22:31 schreef Koos1958 het volgende:
Lotus dringt zeer weer op bij Tim en Mike. Tim zegt wij zijn in een serieus gesprek.
quote:Op maandag 12 november 2018 22:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja,en besefte dat hij niet zoals thuis overal zijn zin zomaar in krijgt......dat er wel eens mensen zijn die anders denken......
Gelukkig hang ik in de bankquote:Op maandag 12 november 2018 22:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik trap morgen alle 4 de stoelpoten onder je vandaan.
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 12 november 2018 22:33 schreef Yurtovic het volgende:
Tim heeft geen zin in speeches morgen
Ik blijf gewoon in me nest leggen.quote:
Net haar moeder.quote:Op maandag 12 november 2018 22:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik trap morgen alle 4 de stoelpoten onder je vandaan.
Merel idem dito. Die heeft er nog een grote bek bij.quote:Op maandag 12 november 2018 22:35 schreef MacDeMarco het volgende:
hopelijk krijgt shelley ook een publieksstem of komt ze op de bank, kan dat wijf niet meer uitstaan
Of het een verdienste is......quote:Op maandag 12 november 2018 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Jessie ik kan ineens veranderen zo grappig hoe ze trots op dat agressieve is
En dan dat vieze mokkel met die geitenlach die constant aan het opdringen isquote:Op maandag 12 november 2018 22:36 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat een achterdocht bij die vier op het pleintje.
quote:Op maandag 12 november 2018 22:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Merel idem dito. Die heeft er nog een grote bek bij.
Sistah!quote:Op maandag 12 november 2018 22:37 schreef snetje het volgende:
[..]
Nog even een fijne nawee....![]()
[ afbeelding ]
Moeder keek toch niet meer?quote:Op maandag 12 november 2018 22:37 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: mijn moeder zit zich op te vreten nu.
Laat dat nu voor mij geen verrassing zijnquote:
Hypocriete bitch dat het is.Wel heel de avond daar in het hutje zitten en meelullen.quote:Op maandag 12 november 2018 22:39 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie tegen Merel en Brenda: o nou over dat ze op ons gaan stemmen en verder domgeklets.
Jullie?quote:Op maandag 12 november 2018 22:41 schreef Yurtovic het volgende:
Ik heb Mike gedaan, Jessie had ik vorige keer toen jullie allemaal nog fan van haar waren.
Ach, een westlands leugentje meer of minder.quote:
Dat had je waarschijnlijk ook gezegd als ik op Tim of op Klotus had gestemd. Want ik vond het een hele moeilijke keuze tussen die driequote:Op maandag 12 november 2018 22:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Laat dat nu voor mij geen verrassing zijn
Ppppfff gelukkig.....heb zelf om het filmpje gevraagd maar nu zeggen ze het weer......quote:Op maandag 12 november 2018 22:41 schreef pecla het volgende:
Zie je wel dat Jeff niet op Mike maar op Shell gaat(zei het toch, dat moest hij van Jessie)
quote:Op maandag 12 november 2018 22:41 schreef Hagenesie het volgende:
Zegt Jessie dat Jeffry vol op Shelley stemt?
Ja ik begreep dat toen ook duidelijk uit hun gesprek maar Zeyina beweerde van nietquote:Op maandag 12 november 2018 22:41 schreef zodeju het volgende:
Nu hoor ik toch weer dat Jessie zegt dat Jeff vol op shell gaat....en zij misschien1 op shell
Waarom is ze daar een bitch om? Iedereen loopt daar te rekenen en af te sprekenquote:Op maandag 12 november 2018 22:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Brenda is zo'n bitch dat ze alles op alles wil zetten dat er zoveel mogelijk op Shelley wordt gestemd om Merel van de bank af te houden.
Nee. Maar dat is niet erg. Ieders mening toch, zonder scheldnamenquote:Op maandag 12 november 2018 22:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had je waarschijnlijk ook gezegd als ik op Tim of op Klotus had gestemd. Want ik vond het een hele moeilijke keuze tussen die drie
Doeiiiii Moet ik helpen pakkenquote:Op maandag 12 november 2018 22:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ach, een westlands leugentje meer of minder.
Merel in de stress, want als ze op de bank komt, wil ze naar huis.
quote:Op maandag 12 november 2018 22:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Brenda is zo'n bitch dat ze alles op alles wil zetten dat er zoveel mogelijk op Shelley wordt gestemd om Merel van de bank af te houden.
quote:Op maandag 12 november 2018 22:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is niet erg. Ieders mening toch, zonder scheldnamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |