abonnement Unibet Coolblue
pi_183124897
quote:
Goede tip! Nu ook zin in speklap. Demmit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183124914
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Voornamelijk zout en kerrie-kruiden.

Ik ging even kijken of ik het speklap-bak-epistel nog kon vinden, maar helaas.

Dus:

Zet pan op vuur. half-hoog-vuur. Geen olie in de pan, doe speklappen erin. Het vet komt er dan uit en op een gegeven moment worden ze (als je omdraait aan beide kanten :P ) iets bruin. Dan ga je draaien, vaak omdraaien. eventueel het vuur iets lager zetten als het te hard gaat.

Er komen (vet)bubbeltjes op de speklap, zo gauw je omgedraaid hebt en het is uitgebubbeld draai je m weer om. Net zo lang tot ze zijn zoals je ze wil. :9
zoiets deed ik eergisteren nog op de BBQ maar dan met surinaamse kerrie en andere sizzle..... was jum
pi_183124966
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 14:17 schreef AnneX het volgende:
Haha dank voor de aansporingen.

Het uptodate fitnesscentrum kende mij nog van voorgaande pogingen.. B-)
En ik heb getekend voor een programma van 6 weken e-gym, 2 x week.
Voorbeeld: https://www.healthclubsportiv.nl/sporten/e-gym/
In de mail volgen boodschappenlijstjes en voedingsadviezen.
Quote “ kacheltje moet blijven branden” ...

Ik ben gematigd enthousiast.

Veel plezier bij Glow voor familie minilot.
Voor bril en glazen kom ik bij een vrijgevestigd opticien, die mij naar de oogarts verwees.

#gebakken eitje en banaan naar binnen.
Fitness ziet er hip uit! Hopelijk brengt het de resultaten waar je op hoopt. En houd je de motivatie, altijd mijn probleem :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183124989
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Fitness ziet er hip uit! Hopelijk brengt het de resultaten waar je op hoopt. En houd je de motivatie, altijd mijn probleem :P
Ik heb een paar keer per jaar motivatie en voor ik uberhaupt een keer voor een intake ben geweest is die motivatie weer weg :')
Spoilers!
pi_183124991
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat betreft opticiens: na zowel door Pearl als door Hans Anders verkeerd geïnformeerd en vervolgens beschuldigd en voorgelogen te zijn geweest zie je mij alleen nog maar bij vrijgevestigde optiometristen. Waar je wel service krijgt.

Verder zag ik toffe pannen langskomen.

En heb ik een gemiste oproep van de tandarts :D
Ging gelukkig alleen maar over het verzetten van een afspraak.
Ik heb juist wat mindere ervaringen met een zelfstandige opticien. (Dat was wel na overname, de eerste eigenaar was een heel toffe man.)

Maar goed, de 1x in de 3 jaar dat ik bij een opticien kom... ik ga nu naar Eyewish voor de meting. En tussendoor bestel ik vaak zelf lenzen via internet, want dat scheelt de helft. (Zelfde merk, zelfde sterkte en cillinder. )

En eens, leuke pannen! Dat soort kleuren zie je nu veel, ik vind het wel vrolijk! O+
(Krijg er wel een beetje een voorjaarsgevoel bij.)

Ik ben net 2 uur bezig geweest om een Integrale Veiligheidstoets aan de praat te krijgen. Ik heb collega's verklikt en verjaardagsversiering weggehaald. (In dat programmaatje natuurlijk, moest). Ik voel me een beetje een NSB-er nu :')
pi_183125021
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik ben net 2 uur bezig geweest om een Integrale Veiligheidstoets aan de praat te krijgen. Ik heb collega's verklikt en verjaardagsversiering weggehaald. (In dat programmaatje natuurlijk, moest). Ik voel me een beetje een NSB-er nu :')
Ik snap echt niet wat daar staat maar het klinkt intrigerend :)
Spoilers!
pi_183125039
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:13 schreef Candaasje het volgende:
(Krijg er wel een beetje een voorjaarsgevoel bij.)

ineens zie ik van die gesuikerde amandelen voor me.... ondanks semi kiezenbrekers vond ik die vroegah best lekker
pi_183125098
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 15:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Mooie pannen mjan! Wat is het voordeel van emaille over RVS?

Ach, ik zou kunnen zeggen dat, als je echt extreem gevoelig bent voor nikkel, je er iets van zou kunnen merken. En ik zou nog een reclame-praatje kunnen houden over het feit dat Riess CO2-neutraal produceert.

Maar eigenlijk heb ik ze gewoon gekocht omdat ik ze mooi vond.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_183125113
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat daar staat maar het klinkt intrigerend :)
Sorry, het is inderdaad een tikkie vaag. Het was een soort simulatie- programmaatje (met echte PAINT-poppetjes :') ) en je moest steeds keuzes maken. Alles in het belang van de veiligheid natuurlijk. Dus ik heb een laptop weg moeten brengen naar een of ander meldpunt, een collega moeten berispen op het gebruik van mogelijk onveilige verjaardagsslingers, nog wat collega's vermanend moeten toespreken over niet-beveiligde USB-sticks en nog meer van dat soort ongein.
(Ja, ik snap dat het belangrijk is voor de veiligheid. Maar die toon in die tekstballonetjes...brrr!)
pi_183125128
Ik moest de mevrouw van de broodafdeling in de supermarkt uitleggen dat donker brood niet perse betekent dat het volkoren is. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183125153
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Sorry, het is inderdaad een tikkie vaag. Het was een soort simulatie- programmaatje (met echte PAINT-poppetjes :') ) en je moest steeds keuzes maken. Alles in het belang van de veiligheid natuurlijk. Dus ik heb een laptop weg moeten brengen naar een of ander meldpunt, een collega moeten berispen op het gebruik van mogelijk onveilige verjaardagsslingers, nog wat collega's vermanend moeten toespreken over niet-beveiligde USB-sticks en nog meer van dat soort ongein.
(Ja, ik snap dat het belangrijk is voor de veiligheid. Maar die toon in die tekstballonetjes...brrr!)
Ooooo, helemaal duidelijk nu. Wel belangrijk ja, dat soort dingen. Wij (bedrijf in systeembeheer) waarschuwen onze klanten ook voor dat soort dingen en nu met de AVG helemaal. Een goede AVG implementatie begint ook bij de gebruikers op de werkvloer. We bemoeien ons alleen niet met slingers.
Spoilers!
pi_183125345
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:16 schreef liedetector het volgende:

[..]

ineens zie ik van die gesuikerde amandelen voor me.... ondanks semi kiezenbrekers vond ik die vroegah best lekker
Oh, ja die ken ik wel. Niet vaak op, maar wel erg lekker!

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest de mevrouw van de broodafdeling in de supermarkt uitleggen dat donker brood niet perse betekent dat het volkoren is. ;(
Ai, das wel ernstig ja...

Ik had vandaag tijdens gedrag/beoordelingsleer van het Rund, diverse medestudenten die niet wisten dat een koe een kalfje moet krijgen om melk te gaan (en blijven) produceren. Vond ik ook wel droevig ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ooooo, helemaal duidelijk nu. Wel belangrijk ja, dat soort dingen. Wij (bedrijf in systeembeheer) waarschuwen onze klanten ook voor dat soort dingen en nu met de AVG helemaal. Een goede AVG implementatie begint ook bij de gebruikers op de werkvloer. We bemoeien ons alleen niet met slingers.
Er zaten ook wel logische dingen in hoor, en handige weetjes. Maar laat ik het zo zeggen; ik heb wel eens op de gang op normaal volume gevraagd waar Meneer X lag. Bleek Meneer X onder een schuilnaam te liggen, en had ik dus de echte naam van Meneer X op mijn papieren mee gekregen. En dat was geen foutje. En dan hobbel ik dus door heel het ziekenhuis heen hè, en staan mijn spullen 9 van de 10x onbeheerd. :X Dat wordt dan niet benoemd. Maar oh wee als je een onbeveiligde USB-stick gebruikt. :P
pi_183125396
Oh oei candaasje ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 13 november 2018 @ 16:35:16 #164
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183125423
verdoving uitgewerkt -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 13 november 2018 @ 16:36:01 #165
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183125439
hier zijn we ook hysterisch met veiligheid.. of iig offshore.. op kantoor net even iets minder al heft cyber security hier wel echt een enorme focus
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183125864
Ik mag de trap niet op of af zonder me aan de leuning vast te houden w/ vanuit de wachtkamer
We have far more in common than that which devides us..
pi_183126389
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik mag de trap niet op of af zonder me aan de leuning vast te houden w/ vanuit de wachtkamer
Is bij heel veel bedrijven zo :+
Op zich snap ik die wel, want ik zie echt heel veel trapongelukken op de SEH en dat zijn regelmatig heel knullige, maar ernstige ongevallen. De trap is best gevaarlijk 8-) En hoeveel mensen je wel niet op de hoge betonnen trappen op een station ziet lopen terwijl ze helemaal verdiept zijn in hun smartphone :X Ik krijg dan de neiging om te zeggen dat ze dat niet moeten doen tijdens het traplopen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 13 november 2018 @ 17:47:21 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183126901
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183126991
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is bij heel veel bedrijven zo :+
Op zich snap ik die wel, want ik zie echt heel veel trapongelukken op de SEH en dat zijn regelmatig heel knullige, maar ernstige ongevallen. De trap is best gevaarlijk 8-) En hoeveel mensen je wel niet op de hoge betonnen trappen op een station ziet lopen terwijl ze helemaal verdiept zijn in hun smartphone :X Ik krijg dan de neiging om te zeggen dat ze dat niet moeten doen tijdens het traplopen.
Ja en die leuke betonnen trappen hebben vaak alleen aan de zijkanten een leuning, terwijl ze superbreed zijn. In Arnhem bijvoorbeeld. Ik vind het eng. :(
Op je telefoon turen maakt het er niet beter op idd :') ach ja, natuurlijke selectie *O*
pi_183127004
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ai, das wel ernstig ja...

Ik had vandaag tijdens gedrag/beoordelingsleer van het Rund, diverse medestudenten die niet wisten dat een koe een kalfje moet krijgen om melk te gaan (en blijven) produceren. Vond ik ook wel droevig ;(

[..]

En dat voor toekomstig dierenartsen ;(
pi_183127047
BK heeft ook van die hele mooie emaillen pannen. Die zijn diepblauw met zwart en loeizwaar. Mijn ouders hebben een kleine pan, een grote pan, een kleine koekenpan en een grote koekenpan. Als ik later geen arme student meer ben, wil ik ook zulke pannen. Ze hebben een loeidikke bodem en worden dus supergelijkmatig warm. En door het emaille branden dingen niet gauw aan. Je kunt er briljante pannenkoeken in bakken O+ en stoofpotjes O+ en van alles. Ze zijn wel gruwelijk zwaar, dat is niet zo handig :')
  dinsdag 13 november 2018 @ 17:58:26 #172
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183127085
Had je al gezegd dat ze zwaar waren Tele?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator dinsdag 13 november 2018 @ 17:59:43 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183127110
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 16:31 schreef Candaasje het volgende:

Ik had vandaag tijdens gedrag/beoordelingsleer van het Rund, diverse medestudenten die niet wisten dat een koe een kalfje moet krijgen om melk te gaan (en blijven) produceren. Vond ik ook wel droevig ;(

Volgens mij is het niet nodig, maar je zult genoegen moeten nemen met een veel lagere melkgift.
Bij geiten is dat veel minder het geval.

Wat leerde je zoal over rundvee? Beoordelingsleer is dat uier, uierophanging, beenwerk en zulks beoordelen? :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183127121
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:58 schreef Barreltje het volgende:
Had je al gezegd dat ze zwaar waren Tele?
Oh haha, dubbel. :Z
  Moderator dinsdag 13 november 2018 @ 18:02:59 #175
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183127178
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 17:56 schreef Tele6 het volgende:
BK heeft ook van die hele mooie emaillen pannen. Die zijn diepblauw met zwart en loeizwaar. Mijn ouders hebben een kleine pan, een grote pan, een kleine koekenpan en een grote koekenpan. Als ik later geen arme student meer ben, wil ik ook zulke pannen. Ze hebben een loeidikke bodem en worden dus supergelijkmatig warm. En door het emaille branden dingen niet gauw aan. Je kunt er briljante pannenkoeken in bakken O+ en stoofpotjes O+ en van alles. Ze zijn wel gruwelijk zwaar, dat is niet zo handig :')
Veel spinazie eten :P

Ik ben hier es geweest. Gaaf om te zien, ik wil ooit een koperen pan (liefst met zilveren binnenkant, als we dan toch met geld aan het smijten zijn)
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')