He, de hartstichting en mijn app zijn onverbiddelijkquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ach komik heb een Bmi van 32 dat is overgewicht :p
Kom op, Samzz.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, de hartstichting en mijn app zijn onverbiddelijk.
Nee joh, het interesseert me geen kontquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom op, Samzz.
Zit je nou expres een beetje truttig te doen of voelt dit serieus als een probleem voor je?
Gelukkigquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, het interesseert me geen kont.
Ik twijfelde serieus, omdat je het laatst ook al over flubbers of dijflappen had.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, het interesseert me geen kont.
Op zich is het een goede indicatie toch.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch blijft het mooi hoe een statistisch middel overgenomen is voor individueel gebruik.
Ja ik zie dat ik geen PI had gezet, meestal doe ik dat wel.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik twijfelde serieus, omdat je het laatst ook al over flubbers of dijflappen had.
Een mooie jurk eroverheen en niemand die het ziet.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik zie dat ik geen PI had gezet, meestal doe ik dat wel.
De dijflubbers zijn me wel echt een doorn in t oog.
Plaag me nietquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een mooie jurk eroverheen en niemand die het ziet.
Je hebt toch wel een geschikte jurk?
Redelijk ja, maar als je af en toe ziet hoe heilig dat BMI-getalletje gemaakt wordt...quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich is het een goede indicatie toch.
Denk dat t wel goed is een makkelijke manier te hebben waarmee je kan berekenen of je een beetje gezond bent qua gewicht. En ik weet wel dat t niet alles zegt.
Mja, zelf je eigen verstand gebruikenquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Redelijk ja, maar als je af en toe ziet hoe heilig dat BMI-getalletje gemaakt wordt...
Voor onder zo’n bodycon jurk?quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Plaag me niet.
Ik koop gewoon een spandex.
Verstand gaat niet op als harde grenzen ingesteld zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, zelf je eigen verstand gebruiken.
Dit dusquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Redelijk ja, maar als je af en toe ziet hoe heilig dat BMI-getalletje gemaakt wordt...
Ow zo'n ding heb ik ook ooit besteld....niet te doenquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor onder zo’n bodycon jurk?
Ik heb wel eens zo’n Trinny and Suzannading besteld. Verschrikkelijk, echt! Dat zou geen enkel vrouw zichzelf aan moeten doen. Teruggestuurd.
Ik trek de grens bij bepaald geschikt ondergoed en ik heb een fijn katoenen corrigerend hemdje.
Mijn hemdje is Wehkamp eigen merk. Katoen heb ik het liefst, ga toch snel zweten met kunststof direct op de huid.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow zo'n ding heb ik ook ooit besteld....niet te doen
Hema moet wel fijn corrigerende hemdjes hebben, die wil ik nog wel eens gebruiken
Aaahhhquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:02 schreef Poes. het volgende:
Ik heb net dit setje gekocht voor B z'n verjaardag*smelt*
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=source[/c0/e6/c0e626f00351b0986ef070ab76339b9f79ca8cbc.jpg],origin[dam],category[Kids_boy8y_multipack_sets],type[DESCRIPTIVESTILLLIFE],res[m],hmver[1]&call=url[file:/product/main]]afbeelding[/url] ]
Yes.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor onder zo’n bodycon jurk?
Ik heb wel eens zo’n Trinny and Suzannading besteld. Verschrikkelijk, echt! Dat zou geen enkel vrouw zichzelf aan moeten doen. Teruggestuurd.
Ik trek de grens bij bepaald geschikt ondergoed en ik heb een fijn katoenen corrigerend hemdje.
Ja nou!quote:
Ja maar we hebben het over BMI. Niet over verzekeren.quote:Op dinsdag 13 november 2018 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verstand gaat niet op als harde grenzen ingesteld zijn.Bij verzekeringen, bijvoorbeeld.
Wel als instanties BMI als grens aanhouden.quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar we hebben het over BMI. Niet over verzekeren.
ik heb inderdaad ook officieel overgewicht. Die gooi ik er graag in als ik even in een dipje zit en complimentjes en aandacht nodig hebquote:Op dinsdag 13 november 2018 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |