Ik ga morgen voor de spruiten dan maarquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik at gisteren spruitjes
Vandaag laat uit werk, dus chili con carne uit de vriezer
Ik had nu de pindapasta van Calvé, die je zelf moet aanlengen met water. Lekker manquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
gatverredamme pindasausDat vind ik echt zo'n culinair wangedrocht.
Maar goed, dan maskeer je wel succesvol de smaak van wat er onder zit
Klinkt óók heel lekker!quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:22 schreef Sarabi het volgende:
Ik zet lasagne meteen op mijn to kook lijst. Is al te lang geleden.
Vanavond pastinaak/tomatensoep met een stuk Turks brood
Ik had gisteren soep met Turks broodquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:22 schreef Sarabi het volgende:
Ik zet lasagne meteen op mijn to kook lijst. Is al te lang geleden.
Vanavond pastinaak/tomatensoep met een stuk Turks brood
Nee.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik had nu de pindapasta van Calvé, die je zelf moet aanlengen met water. Lekker man
Aahh dat is wel handigquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik koop m via werk. Dus goedkoper.
Patatje oorlog met uitjesquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:28 schreef Samzz het volgende:
Kan van t weekend wel lekker nasi maken. Kwak pindasaus erover.
Dat staat hier ook op de planningquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:28 schreef Samzz het volgende:
Kan van t weekend wel lekker nasi maken. Kwak pindasaus erover.
Ovensnack? Zijn er best veel van tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:36 schreef Sarabi het volgende:
Heb al een tijd ovenfriet in de vriezer liggen, maar kan er niets lekkers bij verzinnen.
Ik hou niet echt van de snacks die je bij friet eet.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ovensnack? Zijn er best veel van tegenwoordig
Ja dat kan natuurlijk ook, behandel je de patat gewoon als aardappelvervangerquote:Op dinsdag 13 november 2018 17:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hou niet echt van de snacks die je bij friet eet.
Vorige keer chili steak er bij gemaakt, denk dat ik dat gewoon nog een keer moet doen.
Mooie entrecotequote:Op dinsdag 13 november 2018 17:36 schreef Sarabi het volgende:
Heb al een tijd ovenfriet in de vriezer liggen, maar kan er niets lekkers bij verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |