Nee, natuurlijk worden deze niet vervolgd.quote:Op maandag 12 november 2018 22:32 schreef oranjevogel1 het volgende:
Gaan deze lui ook strafrechtelijk vervolgd worden? Of moet je daarvoor Fries praten?
Dus de politie greep in omdat ze niets verkeerd deden?quote:Op maandag 12 november 2018 22:40 schreef sp3c het volgende:
lijkt me niet, daar moet je daadwerkelijk iets strafbaars voor doen namelijk
quote:Op maandag 12 november 2018 15:45 schreef kataklysm het volgende:
Waarom is de helft van die anti-pieters blank?
ze verhinderden mensen om naar hun werk te gaan, terechte ingreep omdat het gevaarlijke situaties opleverde waarbij mensen over de weg gingen lopen.quote:Op maandag 12 november 2018 23:06 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dus de politie greep in omdat ze niets verkeerd deden?
Vertelquote:Op dinsdag 13 november 2018 09:10 schreef Prutzenberg het volgende:
Hoeveel activisten heb je nodig om het Kanaal van Dover tot Calais te blokkeren?
Die patriotten zitten in Friesland, niet in het midden van het land, daar zitten meer de mensen van 'mmmkay whatever".quote:Op dinsdag 13 november 2018 09:21 schreef Ludachrist het volgende:
Waarom was de snelweg richting Hilversum nog niet geblokkeerd door de patriotten die ons land verdedigen?
quote:Op maandag 12 november 2018 15:45 schreef kataklysm het volgende:
Het was dan ook voor 9:00, dat is wel erg vroeg.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:26 schreef HSG het volgende:
Ik zie meer blanken dan gekleurde mensen.
Dat zijn mensen die graag in willen vullen hoe een zwart persoon zich moet voelen, denken en gedragen.quote:Op maandag 12 november 2018 15:45 schreef kataklysm het volgende:
Dat zijn roetveegpietenquote:Op dinsdag 13 november 2018 11:26 schreef HSG het volgende:
Ik zie meer blanken dan gekleurde mensen.
De vraag is waarom hebben alle anti-pieters een uitkering?quote:Op maandag 12 november 2018 15:45 schreef kataklysm het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |