Ik heb het helemaal uitgelezenquote:Op maandag 12 november 2018 15:31 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, dat haar huis nog steeds zo opgeruimd is, is een overwinning maar of dat haar overwinning is?quote:
Auw, zo af en toe denk ik dat ze het expres doenquote:
Och, is Jacco ook zo’n sneue sukkel? Met zijn ‘ga weg” bij Sylvana.quote:
eigenlijk is het nienormaalquote:Op maandag 12 november 2018 19:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als je de 28 stories die daarna nog kwamen óók wilt zien, hoor ik het wel
Verbaasd me niks van een PVV'erquote:Op dinsdag 13 november 2018 08:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Och, is Jacco ook zo’n sneue sukkel? Met zijn ‘ga weg” bij Sylvana.
Gelukkig is-ie zelf nog volop aanwezig.
Oh echt?quote:
Yep, hij en Rob (Stapindietrein-Rob) stemden altijd PVV, zeiden ze.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh echt?
Dat wist ik niet. Nee, dan past het prima in het plaatje.
quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:44 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ooh wat is ze toch lelijk en geen filters die ze erop kan gooien.quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:44 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:44 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zitten ze nu Utopia te streamsn?quote:
Dat vind ik wel verrassend eigenlijk, je zou zeggen dat ze er helemaal klaar mee zouden zijnquote:
Dat beweren de meesten ook iddquote:Op dinsdag 13 november 2018 18:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat vind ik wel verrassend eigenlijk, je zou zeggen dat ze er helemaal klaar mee zouden zijn
Als Jeffry en Jessie weggaan kunnen er weer twins in.quote:Op dinsdag 13 november 2018 18:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat vind ik wel verrassend eigenlijk, je zou zeggen dat ze er helemaal klaar mee zouden zijn
Je verwacht het bijnaquote:Op dinsdag 13 november 2018 18:21 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als Jeffry en Jessie weggaan kunnen er weer twins in.
Niet erg verrassendquote:Op dinsdag 13 november 2018 21:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik word dat leuk vinden twins terug maar allein
Zozo onzekere Beau durft goed, wat zal ze gedacht hebben, altijd alles flink opgebonden, nu maar zonder iets en doe ik het meteen goed, je kan er nu niet omheen, je ziet haar tepel er flink doorheenquote:
Moet meteen weer aan sex voor de Buch denkenquote:
nee en senna ook nietquote:Op dinsdag 13 november 2018 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet erg verrassend![]()
Zou je scheldpartijen willen zien als Chipzie daar binnen kwam stappen
quote:Op dinsdag 13 november 2018 23:56 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is nu met Insta livestreamsquote:Op woensdag 14 november 2018 00:11 schreef rowan634 het volgende:
[..]
#ZININ
moeten we hiervoor een topic openen?
ik wil het nog zien ookquote:Op woensdag 14 november 2018 00:11 schreef rowan634 het volgende:
[..]
#ZININ
Tja, ze heeft zichzelf ook niet gemaakt...quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
ooh wat is ze toch lelijk en geen filters die ze erop kan gooien.
Juist die veranderingen maken haar zo lelijk. Die lippen en opgespoten gezicht.quote:Op woensdag 14 november 2018 09:02 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Tja, ze heeft zichzelf ook niet gemaakt...![]()
De periode in Utopia werd hier dagelijks gemeld hoe lelijk en oud ze er wel niet uit zag. Je zult dat maar over jezelf lezen.
En dan vinden mensen het ook nog vreemd dat ze van alles aan haar uiterlijk probeert te veranderen...
Jaquote:Op woensdag 14 november 2018 00:11 schreef rowan634 het volgende:
[..]
#ZININ
Ze verdient eigenlijk nog wel meer topicsquote:Op woensdag 14 november 2018 11:58 schreef pullup het volgende:
Lol nu heb jij er zelf ook een geopend
Team Bats![]()
En een scheve neusquote:Op woensdag 14 november 2018 12:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze verdient eigenlijk nog wel meer topics
haar gedrag maakte haar nog lelijker...geen idee hoe ze irl is, verstikkend volgens mij.quote:Op woensdag 14 november 2018 11:09 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Juist die veranderingen maken haar zo lelijk. Die lippen en opgespoten gezicht.
Ik kreeg er op de stream al een heel naar gevoel bij dus laat staan hoe het in rl is als ze je als vriendin ziet.quote:Op woensdag 14 november 2018 12:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
haar gedrag maakte haar nog lelijker...geen idee hoe ze irl is, verstikkend volgens mij.
wel frappant dat er nooit 'beste vrienden' in beeld zijn. Ze heeft er toch zoveel...dat geeft je wel te denken.quote:Op woensdag 14 november 2018 13:08 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik kreeg er op de stream al een heel naar gevoel bij dus laat staan hoe het in rl is als ze je als vriendin ziet.
Deze post is mijn lievelingsquote:Op woensdag 14 november 2018 19:51 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Beetje een oudere kop ondertussen maar verder veranderd er niet zo veelquote:
ik wil goffer nu wel eens weten wie dat schatje isquote:
Oh die is wel in beeld geweest al hoor in een vorig topicquote:Op donderdag 15 november 2018 14:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik wil goffer nu wel eens weten wie dat schatje isff keuren zeg maar
ik wil een fullfrontpic...al die halve zijkant achterkant heb je niks aanquote:Op donderdag 15 november 2018 14:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh die is wel in beeld geweest al hoor in een vorig topic
wat is facetimen??quote:Op donderdag 15 november 2018 00:54 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik bel hem evenquote:Op donderdag 15 november 2018 14:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik wil een fullfrontpic...al die halve zijkant achterkant heb je niks aan
moet je wel in je blootje doenquote:
oke doe maarquote:
Lol ik snapte er al geen bal vanquote:Op donderdag 15 november 2018 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beau Galet? Beau Chalet? Of Beaujolais misschien?
quote:Op donderdag 15 november 2018 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol ik snapte er al geen bal van
quote:Op donderdag 15 november 2018 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beau Galet? Beau Chalet? Of Beaujolais misschien?
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2018 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol ik snapte er al geen bal van
en dan met een blikkie heineken staanquote:
Ze kan utopia niet blijkbaar loslaten en bemoeit zich van buitenaf.quote:
wat dan?quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:08 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Weer die verrotte hashtag
owwwwwwww ik zit me helemaal blind te staren op dat #tekentje dat ik daar niet eens naar heb gekekenquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is Too good to go, met twee o's
quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
owwwwwwww ik zit me helemaal blind te staren op dat #tekentje dat ik daar niet eens naar heb gekeken
waarom de Cameraman?quote:Op zaterdag 17 november 2018 02:32 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze heeft niets gepost denk ik? Of ben ik iets vergeten?quote:Op zaterdag 17 november 2018 04:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je niks gisteren van instagram?
zo nu heb ik op jou vergeten sorry,nee alles oke is niks nieuw heb ik instagram gechecktquote:Op zaterdag 17 november 2018 04:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze heeft niets gepost denk ik? Of ben ik iets vergeten?
Gedver dat vieze geklef steeds van Beauquote:Op zaterdag 17 november 2018 02:32 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2018 04:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo nu heb ik op jou vergeten sorry,nee alles oke is niks nieuw heb ik instagram gecheckt
Ik vrees dat je 1 uur bagger voor wellicht 20 seconden Ivan moet doorworstelenquote:Op zaterdag 17 november 2018 19:30 schreef rowan634 het volgende:
ivan vanavond op tv??
ik kijk het wel terugquote:Op zaterdag 17 november 2018 19:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vrees dat je 1 uur bagger voor wellicht 20 seconden Ivan moet doorworstelen
quote:Op zaterdag 17 november 2018 19:30 schreef rowan634 het volgende:
ivan vanavond op tv??
Slimmerquote:
ik moet zijn halve familie en vriendin stalken om achter deze info te komenquote:
Eivan eivan eivanquote:Op zaterdag 17 november 2018 19:40 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik moet zijn halve familie en vriendin stalken om achter deze info te komen
die jongen plaatst zelf niks op social media
Zo ja!quote:Op zaterdag 17 november 2018 19:45 schreef rowan634 het volgende:
[..]![]()
ze ziet er hier wel.. okee uit
voor billybegrippen
En Till plaatst ze hierquote:Op zondag 18 november 2018 02:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]ja sanne plaatst meer met manon dann manon met sanne
Van gisteren denk ik, want Sanne post vandaag/vanavond foto's met een kind, dat ze aan het oppassen is.quote:Op zondag 18 november 2018 02:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat beeld nu van Sanne nog van gisteren avond of nu vannacht 18.nov?
okequote:Op zondag 18 november 2018 02:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Van gisteren denk ik, want Sanne post vandaag/vanavond foto's met een kind, dat ze aan het oppassen is.
quote:Op zondag 18 november 2018 00:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Dat is Charmain zeker die dat vraagt
Interessant hoorquote:Op zondag 18 november 2018 19:54 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Doe es normaal, johquote:Op zondag 18 november 2018 19:54 schreef TillyB het volgende:
Waarom verbaast deze sneuheid met niets van Jessie.quote:
Hij bewijst vooral het gelijk van Jerry.quote:Op maandag 19 november 2018 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom verbaast deze sneuheid met niets van Jessie.
Geen idee, ik ben niets tegengekomen.quote:Op maandag 19 november 2018 10:47 schreef juul. het volgende:
Zijn er nog plaatjes van de meet and greet met John, Tilly?![]()
Of is het vanwege gebrek aan belangstelling afgelast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |