Ja, heb dat deel zelf ook gisteren gespeeld toevallig. Gaat ff vies hard.quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Ik was wat voorbarig idd.
Het wordt op een gegeven moment rondom dat gebeuren wel eventjes een heftige rollercoaster qua gebeurtenissen
quote:Op dinsdag 13 november 2018 19:58 schreef Luppie0110 het volgende:
Iemand al die laatste Legendary fish gevangen..Niemand? Heb nu echt alles geprobeerd, ben al drie uur bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een spoiler maar goed.
Slaat nergens op ook.![]()
wtf kan je serieus de laatste legendary vis niet vangen?quote:Op dinsdag 13 november 2018 21:38 schreef Luppie0110 het volgende:
Ik was bang voor spoilers, maar toch ff opgezocht.
Je kan hem niet vangen. Drie uur langs die klere waterkant gestaan. Thanks Rockstar!
Nop. Als een gek legendary fish 8 tm 13 gevangen om voor die laatste te kunnen gaan. Echt drie uur lopen kutten langs die waterkant. Ochtend, middag, avond, nacht, bewolkt, regen, onweer, zonnig. Alle lures gebruikt, alle baits gebruikt. Blijkt dat je hem niet kan vangen, terwijl hij wel op de kaart staat.quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
wtf kan je serieus de laatste legendary vis niet vangen?
Ik ben van underweight naar average gegaan door een stuk of 4x vlees te eten en 2x vis.quote:Op dinsdag 13 november 2018 18:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd hoe je in godsnaam een beetje gewicht kunt aankomen ... Heb eerst een half wildpark geroosterd, vervolgens 99 blikken corned beef 1 blik perzikken op en vervolgens nog 99 stukken smoked verison. En alsnog staat er in rode letters 'underweight'
[ afbeelding ]
...and funny,,, he is Gavin!quote:
ik ook was wel een mooi spel moet ik zeggenquote:
De kleding die je van Legendary dieren kan maken vind je onder "Garments Sets"quote:Op woensdag 14 november 2018 11:48 schreef DSS24 het volgende:
Ik had de legendary fox ingeleverd bij de Trapper. Ik kan met geen mogelijkheid de gear bij hem vinden wat ik dan kan kopen.
De trincklet bij de Fence heb ik dan wel kunnen halen. Wat doe ik fout?
Kijk dat laatste zal het wel zijnquote:Op dinsdag 13 november 2018 20:28 schreef MMaRsu het volgende:
En je zet de marker op de map dan in valentine? Dafuq
You have to have GPS route enabled in display settings under radar. Weird spot for it, but without that waypoints don't work.
Thanks!quote:Op woensdag 14 november 2018 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
De kleding die je van Legendary dieren kan maken vind je onder "Garments Sets"
edit:
en dit kan je er van maken.
Legendary Fox Moccasins - Costs $40, Legendary Fox Pelt, plus one perfect elk pelt - protects from the cold.
Legendary Buck & Fox Range Gloves - Costs $28, Legendary Fox Pelt, plus one legendary buck pelt - protects from the cold.
Hopelijk was dat niet Gavin.quote:
Grijs gedraaid.quote:
Sadiequote:Op woensdag 14 november 2018 22:11 schreef Gutz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn er toch rare mensen op de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |