abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183097882
quote:
Actieweek Ter Apel: 'Een signaal dat we dit niet langer pikken'
Het centrum van Ter Apel wordt de laatste tijd weer geteisterd door winkeldiefstallen. De daders zijn vooral 'veiligelanders', asielzoekers uit veilige landen. Ter Apel pikt dit niet meer en daarom is er deze week tijdelijk meer politie-inzet in het dorp.

In de actieweek is er ook meer toezicht van de beveiligers van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) en van de Buitengewoon Opsporingsambtenaren (BOA's) van de gemeente Westerwolde.

'Flink signaal'
Burgemeester Leendert Klaassen van Westerwolde: 'De winkeldiefstallen zijn er al veel langer, maar de laatste tijd zijn er weer meer. Dit loopt niet alleen in de papieren, maar er is vooral veel overlast voor winkeliers en klanten. We hebben ook problemen in het openbaar vervoer. Daarom willen we nu een flink signaal afgeven en weer extra zichtbaar worden.'

In de bus
Op buslijn 73 van en naar het azc in Ter Apel is ook veel overlast door veiligelanders. Volgens buschauffeurs weigeren ze te betalen en bedreigen ze chauffeurs en passagiers. In de bussen is deze week daarom meer politietoezicht.

Middaguren
Volgens politiechef Jos Bruining wordt de meeste overlast ervaren tussen één en zes uur 's middags. 'In die uren hebben we zes man extra in dienst. Dit zijn deels agenten uit ons eigen basisteam, maar we krijgen ook ondersteuning uit het Flexteam Noord-Nederland. Verdachten worden altijd opgepakt. Dan worden ze verhoord en krijgen ze van het Openbaar Ministerie te horen wat er met hen gaat gebeuren', zegt Bruining.

Hulp uit Den Haag?
Maar wat kun je eigenlijk in een week? 'We geven in ieder geval een signaal af dat we dit niet pikken', vindt Klaassen. 'Maar we hebben ook contact gehad met de staatssecretaris over een schadefonds voor gedupeerde ondernemers. We wachten nog op een antwoord en dat duurt me eigenlijk al te lang.'

De gemeenteraad van Westerwolde heeft vorige week laten weten dat ze graag met de staatssecretaris wil spreken over de problematiek. 'Deze week heb ik contact met hem om te kijken of we dat kunnen organiseren', besluit
Klaassen.https://www.rtvnoord.nl/n(...)t-niet-langer-pikken

Dat maar veel gemeenten mogen volgen...

[ Bericht 81% gewijzigd door sp3c op 12-11-2018 22:14:37 ]
pi_183098083
quote:
De daders zijn vooral 'veiligelanders', asielzoekers uit veilige landen.
Goh, we hebben er weer een nieuw woord bij. :D
pi_183098084
Een week lang wat meer politie, nou nou wat een signaal.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_183098109
quote:
17s.gif Op maandag 12 november 2018 12:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Goh, we hebben er weer een nieuw woord bij. :D
Dat is maar goed ook, dit tuig verpest het al genoeg voor echte vluchtelingen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_183098151
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 12:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Een week lang wat meer politie, nou nou wat een signaal.
Dat schiet idd niet erg op nee
pi_183098168
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 12:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat is maar goed ook, dit tuig verpest het al genoeg voor echte vluchtelingen.
Eens, daarom kan ik dit soort initiatieven wel aanjuichen ondanks dat een week ‘actie’ minimaal effect zal hebben.
  maandag 12 november 2018 @ 12:26:47 #7
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_183098392
"Veiligelanders" moeten gewoon op de eerste vlieger naar huis gezet worden. Wat een onzin dit.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  maandag 12 november 2018 @ 12:31:38 #8
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_183098500
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 12:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Een week lang wat meer politie, nou nou wat een signaal.
Ja maar de gene die worden opgepakt worden ook meteen op het vliegtuig gezet en terug naar het veilige land van herkomst getrapt, natuurlijk.
  maandag 12 november 2018 @ 12:36:21 #9
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_183098612
Schop die Marokkanen en Algerijnen gewoon eens het land uit.
pi_183098629
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 12:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat is maar goed ook, dit tuig verpest het al genoeg voor echte vluchtelingen.
De echte vluchtelingen kan je in één AZC kwijt.
  maandag 12 november 2018 @ 12:47:22 #11
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183098858
quote:
99s.gif Op maandag 12 november 2018 12:37 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

De echte vluchtelingen kan je in één AZC kwijt.
Mwah,dit lijkt me een verzonnen cijfer.
pi_183102380
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Schop die Marokkanen en Algerijnen gewoon eens het land uit.
Ik zwaai naar dieren.
pi_183102491
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Schop die Marokkanen en Algerijnen gewoon eens het land uit.
+1
pi_183102520
Noord Afrikaanse ‘asielzoekers’ per direct terugsturen, samen met de anti-zwarte Piet malloten.
pi_183102571
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 15:39 schreef wilders_baas het volgende:
Noord Afrikaanse ‘asielzoekers’ per direct terugsturen, samen met de anti-zwarte Piet malloten.
_O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 12 november 2018 @ 15:42:47 #16
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_183102590
Waarom willen die mensen maar niet deugen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_183102644
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Schop die Marokkanen en Algerijnen gewoon eens het land uit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_183102655
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 12:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Schop die Marokkanen en Algerijnen gewoon eens het land uit.
Dat is ook exact de reden dat die in ter Apel zitten, zie ook dit artikel van Trouw:
https://www.trouw.nl/same(...)rroriseert~a19afed9/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_183102752
Je moet ze ook in gesloten kampen plaatsen. Het is te gek voor woorden dat migranten zonder duurzaam verblijfsrecht maar vrij mogen rondlopen.
  maandag 12 november 2018 @ 15:54:28 #20
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183102895
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 15:49 schreef Confetti het volgende:
Je moet ze ook in gesloten kampen plaatsen. Het is te gek voor woorden dat migranten zonder duurzaam verblijfsrecht maar vrij mogen rondlopen.
Je bedoelt dat je onschuldige mensen op wil sluiten?
Even heel flauw gezegd.
Dat is nogal wat! :o
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 12 november 2018 @ 16:00:08 #21
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_183103053
quote:
6s.gif Op maandag 12 november 2018 15:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je onschuldige mensen op wil sluiten?
Even heel flauw gezegd.
Dat is nogal wat! :o
Zo onschuldig zijn een heleboel in Ter Apel schijnbaar niet.
pi_183104365
quote:
6s.gif Op maandag 12 november 2018 15:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je onschuldige mensen op wil sluiten?
Even heel flauw gezegd.
Dat is nogal wat! :o
Ze zijn schuldig aan het illegaal belasten van het systeem en zijn illegaal hier.

Dat kost mij dus geld, en daar heb ik geen zin in.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183104679
quote:
6s.gif Op maandag 12 november 2018 15:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je onschuldige mensen op wil sluiten?
Even heel flauw gezegd.
Dat is nogal wat! :o
Dat kan je wettelijk regelen. Op Schiphol worden ze ook in grensdetentie gezet, in een soort niemandsland. Waarom ze vrij mogen rondlopen als ze over land het land binnenkomen is mij een raadsel. Slap beleid.
pi_183105021
quote:
6s.gif Op maandag 12 november 2018 15:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je onschuldige mensen op wil sluiten?
Even heel flauw gezegd.
Dat is nogal wat! :o
Zonder verblijfstitel het Nederlands grondgebied betreden, onder valse voorwendselen asiel of verblijfsrecht proberen te krijgen, het aannemen van een valse hoedanigheid?

Het is maar wat je als onschuldig ziet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_183105396
quote:
6s.gif Op maandag 12 november 2018 15:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je onschuldige mensen op wil sluiten?
Even heel flauw gezegd.
Dat is nogal wat! :o
Onschuldig :') Het artikel is toch duidelijk?
pi_183105644
quote:
17s.gif Op maandag 12 november 2018 12:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Goh, we hebben er weer een nieuw woord bij. :D
Vind besnedelanders beter
pi_183106101
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zonder verblijfstitel het Nederlands grondgebied betreden, onder valse voorwendselen asiel of verblijfsrecht proberen te krijgen, het aannemen van een valse hoedanigheid?

Het is maar wat je als onschuldig ziet.
Juist.
  dinsdag 13 november 2018 @ 08:11:51 #28
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183116181
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo onschuldig zijn een heleboel in Ter Apel schijnbaar niet.
Die mag je wat mij betreft dan ook prima aanpakken :* binnen de huidige kaders van de wet ;)
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 17:02 schreef BoneThugss het volgende:
Ze zijn schuldig aan het illegaal belasten van het systeem en zijn illegaal hier.

Dat kost mij dus geld, en daar heb ik geen zin in.
Er zijn wel meer dingen die mij geld kosten, waar ik geen zin in heb! _O- Zou ff lekker worden.
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:22 schreef Confetti het volgende:
Dat kan je wettelijk regelen. Op Schiphol worden ze ook in grensdetentie gezet, in een soort niemandsland. Waarom ze vrij mogen rondlopen als ze over land het land binnenkomen is mij een raadsel. Slap beleid.
Dat is heel moeilijk! :) Anders was het er wel geweest ook. Sterker, het is er al geweest en toch onwettig verklaard.
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Zonder verblijfstitel het Nederlands grondgebied betreden, onder valse voorwendselen asiel of verblijfsrecht proberen te krijgen, het aannemen van een valse hoedanigheid?

Het is maar wat je als onschuldig ziet.
Het gaat er niet om hoe ik het zie. ;) Dat zou jij toch moeten weten... Bovendien zijn alle dingen die je hierboven benoemd al niet toegestaan.
Iemand zonder verblijfsvergunning in Nederland kan al elk moment in vreemdenlingendetentie gezet worden. Echter niet onbeperkt.
Iemand die onder valse voorwendselen asiel aanvraagt kan al rekenen op maatregelen. Echter wordt er wel een menselijke maat in gehouden. Neem bijvoorbeeld ons rechts oplichtende voorbeeld Ayaan Hirsi Ali.
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
Onschuldig :') Het artikel is toch duidelijk?
Het voorstel van Confetti is wat breder dan alleen deze pleuris leijers in ter Apel. ;) Maar je ken natuurlijk altijd lekker kort door de bocht gaan en zeggen dat we 'slap beleid' maken. Op internet is alles makkelijk en gewoon zo ff geregeld! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_183116300
quote:
16s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:11 schreef SicSicSics het volgende:

Het gaat er niet om hoe ik het zie. ;) Dat zou jij toch moeten weten... Bovendien zijn alle dingen die je hierboven benoemd al niet toegestaan.
Iemand zonder verblijfsvergunning in Nederland kan al elk moment in vreemdenlingendetentie gezet worden. Echter niet onbeperkt.
Iemand die onder valse voorwendselen asiel aanvraagt kan al rekenen op maatregelen. Echter wordt er wel een menselijke maat in gehouden. Neem bijvoorbeeld ons rechts oplichtende voorbeeld Ayaan Hirsi Ali.
Mensen de boel laten bedonderen, een loopje met je laten nemen en gekke Henkie zijn heeft niets te maken met menselijkheid. Het systeem is ingericht op bijvoorbeeld Chileense vakbondsbestuurders die opgejaagd door de junta nog net op tijd op een vliegtuig hebben weten te springen om niet doodgemarteld te worden, maar we hebben feitelijk te maken met roversbendes van de Balkan en Noord-Afrika die gratis onderdak zoeken voor een misdaadvakantie in West-Europa. Of je hebt te maken met strijders uit Syrie en dan moet de IND gaan aantonen dat die foto waar ze opstaan in legerkleding en met machinegeweer niet alleen een geintje voor de foto was.

Dat moet je omdraaien. Wijs ze een asieladvocaat toe die 5 minuten betaald krijgt om ze uit te leggen dat ze één kans hebben om hun volledige vluchtverhaal en niets dan de waarheid te vertellen. Is het niet geloofwaardig, hup onder verdenking van oplichting o.i.d. in detentie tot ze uitgezet zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 13 november 2018 @ 08:34:28 #30
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183116352
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Mensen de boel laten bedonderen, een loopje met je laten nemen en gekke Henkie zijn heeft niets te maken met menselijkheid.
Zeker wel, want die menselijkheid in het syeteem maakt het misbruik mogelijk. :)
Mag het strenger? Absoluut.
Moeten we iedereen eruit flikkeren die liegt op zijn aanvraag? Absoluut niet.
Succes met de uitvoering! :D
quote:
Het systeem is ingericht op bijvoorbeeld Chileense vakbondsbestuurders die opgejaagd door de junta nog net op tijd op een vliegtuig hebben weten te springen om niet doodgemarteld te worden, maar we hebben feitelijk te maken met roversbendes van de Balkan en Noord-Afrika die gratis onderdak zoeken voor een misdaadvakantie in West-Europa.
En waar zit 'm dat in? In onze procedures! :) Aanpassen en dan uitvoeren.
quote:
Of je hebt te maken met strijders uit Syrie en dan moet de IND gaan aantonen dat die foto waar ze opstaan in legerkleding en met machinegeweer niet alleen een geintje voor de foto was.
Klopt. ^O^
En denk je dat ik dan ook niet denk: Gvd! Doe niet zo moeilijk. Flikker hem eruit! :(
quote:
Dat moet je omdraaien. Wijs ze een asieladvocaat toe die 5 minuten betaald krijgt om ze uit te leggen dat ze één kans hebben om hun volledige vluchtverhaal en niets dan de waarheid te vertellen. Is het niet geloofwaardig, hup onder verdenking van oplichting o.i.d. in detentie tot ze uitgezet zijn.
Dat is een manier die lekker klinkt, maar waar ik niet achter kan staan. :*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_183116429
quote:
9s.gif Op maandag 12 november 2018 12:26 schreef Lothiriel het volgende:
"Veiligelanders" moeten gewoon op de eerste vlieger naar huis gezet worden. Wat een onzin dit.
Dit dus, waarom kan ik als ik als toerist mijn visa termijn overschrijdt linea recta op een vlucht naar Nederland gezet worden, maar kunnen we deze mensen niet op de eerste vlucht naar huis zetten?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_183116444
quote:
6s.gif Op maandag 12 november 2018 15:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je onschuldige mensen op wil sluiten?
Even heel flauw gezegd.
Dat is nogal wat! :o
Blijkbaar zijn ze niet zo onschuldig. En het is spijtig dat onschuldigen onder de schuldigen moeten lijden, maar als je hierheen komt terwijl je dondersgoed weet dat je geen recht hebt om hier te blijven ben je net zo schuldig.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 13 november 2018 @ 08:44:04 #33
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183116452
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
Blijkbaar zijn ze niet zo onschuldig. En het is spijtig dat onschuldigen onder de schuldigen moeten lijden, maar als je hierheen komt terwijl je dondersgoed weet dat je geen recht hebt om hier te blijven ben je net zo schuldig.
Het voorstel van Confetti is wat breder dan alleen deze pleuris leijers in ter Apel. ;) Maar je ken natuurlijk altijd lekker kort door de bocht gaan en zeggen dat we 'slap beleid' maken. Op internet is alles makkelijk en gewoon zo ff geregeld! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_183118725
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Mensen de boel laten bedonderen, een loopje met je laten nemen en gekke Henkie zijn heeft niets te maken met menselijkheid. Het systeem is ingericht op bijvoorbeeld Chileense vakbondsbestuurders die opgejaagd door de junta nog net op tijd op een vliegtuig hebben weten te springen om niet doodgemarteld te worden, maar we hebben feitelijk te maken met roversbendes van de Balkan en Noord-Afrika die gratis onderdak zoeken voor een misdaadvakantie in West-Europa. Of je hebt te maken met strijders uit Syrie en dan moet de IND gaan aantonen dat die foto waar ze opstaan in legerkleding en met machinegeweer niet alleen een geintje voor de foto was.

Dat moet je omdraaien. Wijs ze een asieladvocaat toe die 5 minuten betaald krijgt om ze uit te leggen dat ze één kans hebben om hun volledige vluchtverhaal en niets dan de waarheid te vertellen. Is het niet geloofwaardig, hup onder verdenking van oplichting o.i.d. in detentie tot ze uitgezet zijn.
Wederom eens, ik zou ook alleen voor tijdelijke opvang gaan overigens. Als je uit Syrië komt zijn er daar weer veilige plekken waar je naartoe kunt dus kun je m.i. ook weer gaan.
pi_183119201
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 17:02 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ze zijn schuldig aan het illegaal belasten van het systeem en zijn illegaal hier.

Dat kost mij dus geld, en daar heb ik geen zin in.
Ondertussen; NGO's, bestaande uit vooral ''links'' georiënteerde activistische mensen, leren op grote schaal immigranten (zij het terecht of onterecht vluchteling, hun om het even zo blijkt) hoe het best en overtuigendst te liegen om kans te maken op asiel. Dit gaat zo ver als bij moslims, die niet uit conflictgebieden komen, leren hoe zij het best kunnen acteren om als christen over te kunnen komen.

Dat er word gelogen is niets nieuws, dat organisaties hun werk ervan hebben gemaakt om mensen te leren hoe ze dat moeten doen, voor mij wel. Al komt het niet eens als en verrassing zeg ik eerlijk.

Ziekmakend, de fragiele systemen (asiel, zorgstaat enz) worden willens en wetens kapot verkracht, niet door liegende migranten alleen, maar ook door linkse activisten die onder de noemer ''politiek correct'' geld proberen te verdienen, door immigranten in het algemeen, zij het terecht vluchteling of niet, aan te sporen te liegen en te leren hoe dat het best te doen.

Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 13 november 2018 @ 11:55:10 #36
74056 crew  ToT
pi_183119539
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 15:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is ook exact de reden dat die in ter Apel zitten, zie ook dit artikel van Trouw:
https://www.trouw.nl/same(...)rroriseert~a19afed9/
Gesloten opvang, het liefst ergens buiten gemeentegrenzen zou echt serieus een goede oplossing zijn, zeker voor dit tuig.
Spoedprocedure om hen zo snel mogelijk af te wijzen, geen recht op aanvechten, een ferme handdruk geven en een fijne terugreis wensen! :W
pi_183120388
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 15:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is ook exact de reden dat die in ter Apel zitten, zie ook dit artikel van Trouw:
https://www.trouw.nl/same(...)rroriseert~a19afed9/
Dit speelt in Budel en Maarheeze ook (gem. Cranendonck). Precies hetzelfde... oudjes die niet meer durven te pinnen. De jumbo en Lidl die soms bijna dagelijks de politie moeten bellen etc. etc. Familie woont in die gemeente en kom er zelf ook nog wel eens om boodschappen te doen.

Dat is ook zo'n AZC waar asielzoekers zich moeten inschrijven. Ik reed er laatst in de schemering langs. Er is daar ook één bushalte speciaal voor het AZC staat daar een mannelijke asielzoeker midden op de weg, net na de bocht, tussen de bossen waar het al donkerder is. Hij was z'n veter aan het strikken, midden op de weg. Ik toeter om hem te waarschuwen, hij reageert niet en staart me aan. Ik toeter nog eens en houd de claxon nu langer in " Ga gvd van de weg af!" Kort achter me reed ook nog iemand die wat meer haast had dan ik. En nog...die kerel bleef gewoon staan... zelfs toen ik er bijna was. En was hij inmiddels boos aan het gebaren naar me en ben ik er; via de andere weghelft omheen moeten slingeren.
Uiteraard ook nog helemaal in het zwart gekleed tussen de bossen midden op de weg gaan staan. En er niet vanaf willen.. wtf.
pi_183120747
quote:
6s.gif Op maandag 12 november 2018 15:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je onschuldige mensen op wil sluiten?
Even heel flauw gezegd.
Dat is nogal wat! :o
Vrij om te gaan en staan waar ze willen, buiten Nederland, en als het even kan, buiten Europa. Geen aanspraak op één Eurocent, onderdak of wat dan ook, dat krijg in in Marrakesh ook niet.
Racist
pi_183121106
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Gesloten opvang, het liefst ergens buiten gemeentegrenzen zou echt serieus een goede oplossing zijn, zeker voor dit tuig.
Spoedprocedure om hen zo snel mogelijk af te wijzen, geen recht op aanvechten, een ferme handdruk geven en een fijne terugreis wensen! :W
We hebben nog wel wat onbewoonde Waddeneilanden in de aanbieding voor een leuk tentenkampje. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 13 november 2018 @ 12:58:59 #40
74056 crew  ToT
pi_183121270
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

We hebben nog wel wat onbewoonde Waddeneilanden in de aanbieding voor een leuk tentenkampje. :P
Wel ff wat takken en gekloofde boomstronkjes er bij doen voor een warm vuurtje voor de komende winter he! :Y
  dinsdag 13 november 2018 @ 13:05:09 #41
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183121430
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:39 schreef Toga het volgende:
Vrij om te gaan en staan waar ze willen, buiten Nederland, en als het even kan, buiten Europa. Geen aanspraak op één Eurocent, onderdak of wat dan ook, dat krijg in in Marrakesh ook niet.
Gaan we dan ook weer homo's opsluiten omdat ze dat in Marrakesh ook doen? O+ :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_183147475
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:05 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Gaan we dan ook weer homo's opsluiten omdat ze dat in Marrakesh ook doen? O+ :D
We? Weer? Sluiten ze homo's op in Marrakesh? Waar heb je het over? En waarom denk je dat het me een reet roest wat ze in Marokko doen?
Racist
pi_183147530
Anders flikker je gwn op met al je smiley's
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183147762
quote:
99s.gif Op maandag 12 november 2018 12:37 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

De echte vluchtelingen kan je in één AZC kwijt.
Ja
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_183147890
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:22 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dat kan je wettelijk regelen. Op Schiphol worden ze ook in grensdetentie gezet, in een soort niemandsland. Waarom ze vrij mogen rondlopen als ze over land het land binnenkomen is mij een raadsel. Slap beleid.
Dit is idd wel effe een dingetje, waarom sluiten ze die wel op?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_183147949
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:05 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Gaan we dan ook weer homo's opsluiten omdat ze dat in Marrakesh ook doen? O+ :D
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:34 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Zeker wel, want die menselijkheid in het syeteem maakt het misbruik mogelijk. :)
Mag het strenger? Absoluut.
Moeten we iedereen eruit flikkeren die liegt op zijn aanvraag? Absoluut niet.
Succes met de uitvoering! :D
Waarom zou je mogen liegen bij de aanvraag?

quote:
En waar zit 'm dat in? In onze procedures! :) Aanpassen en dan uitvoeren.

En ik geef aan in welke richting die moeten worden aangepast.

quote:
Klopt. ^O^
En denk je dat ik dan ook niet denk: Gvd! Doe niet zo moeilijk. Flikker hem eruit! :(

[..]

Dat is een manier die lekker klinkt, maar waar ik niet achter kan staan. :*
Het moet strenger en procedures moeten aangepast, alleen mag een aanpassing van de procedure die het strenger maakt niet. Ik haal juist die advocaat erbij om te voorkomen dat een aanvrager de ernst ontgaat en denkt een mooier verhaal te moeten ophangen.

quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:05 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Gaan we dan ook weer homo's opsluiten omdat ze dat in Marrakesh ook doen? O+ :D
Of we gaan elke moslim die beweert op mannen te vallen hier een huis en een uitkering geven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_183148072
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 18:26 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Dit is idd wel effe een dingetje, waarom sluiten ze die wel op?
Omdat ze strikt genomen op Schiphol bij de douane nog niet Nederlands grondgebied hebben bereikt. Daarom kan de toegang geweigerd worden en opgesloten worden.
  woensdag 14 november 2018 @ 19:21:00 #48
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_183148743
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

We hebben nog wel wat onbewoonde Waddeneilanden in de aanbieding voor een leuk tentenkampje. :P
Dit is op zich niet zo'n gek idee. Rottumerplaat is onbewoond, daar kun je deze lui mooi opvangen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_183149654
Bah, wat een racisten in Ter Apel zeg :r
pi_183149757
wat zouden ze als permanente oplossing hiervoor bedenken, want die extra inzet is tijdelijk. Dus als dit weer stopt dan gaan de kansloze buitenlanders weer verder.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_183150291
Goed doen doe je voor jezelf - niet voor een mensenrechtencommisie onder leiding van Saoedi-Arabië. Waarom geloven we niet in onszelf: in dat we zelf prima in staat zijn te bepalen in welke mate we hulp kunnen en willen verschaffen. Misschien schept onafhankelijkheid van internationale wurgverdragen de mogelijkheid om hulp te bieden aan de écht behoevende. De uitsluiting van veelal vijandige economische parasitaire bevolkingsgroepen zal ons op alle facetten beter in staat stellen.
pi_183151040
Die lui lachen ons keihard uit, als wij ons zo zouden gedragen in ‘hun’ landen dan viel er voor ons niet zo veel meer te lachen. Ik vrees er vooral heel erg voor hoe dit probleem zich de komende jaren gaat ontwikkelen. Een stormvloed vreemdelingen, slap kabinet, geen geld voor politie en defensie en de Hollandse jeugd van tegenwoordig, Tjah hou daar maar over op want daar gaan we het ook niet mee winnen.
pi_183152898
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 08:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Mensen de boel laten bedonderen, een loopje met je laten nemen en gekke Henkie zijn heeft niets te maken met menselijkheid. Het systeem is ingericht op bijvoorbeeld Chileense vakbondsbestuurders die opgejaagd door de junta nog net op tijd op een vliegtuig hebben weten te springen om niet doodgemarteld te worden, maar we hebben feitelijk te maken met roversbendes van de Balkan en Noord-Afrika die gratis onderdak zoeken voor een misdaadvakantie in West-Europa. Of je hebt te maken met strijders uit Syrie en dan moet de IND gaan aantonen dat die foto waar ze opstaan in legerkleding en met machinegeweer niet alleen een geintje voor de foto was.

Dat moet je omdraaien. Wijs ze een asieladvocaat toe die 5 minuten betaald krijgt om ze uit te leggen dat ze één kans hebben om hun volledige vluchtverhaal en niets dan de waarheid te vertellen. Is het niet geloofwaardig, hup onder verdenking van oplichting o.i.d. in detentie tot ze uitgezet zijn.
Dit. Bovendien zou je als economische vluchteling een werkvergunning moeten hebben. En het heeft inderdaad niets met racisme te maken maar tuig moet je buiten de deur houden.
  donderdag 15 november 2018 @ 08:22:19 #54
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183158706
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 18:02 schreef Toga het volgende:
We? Weer? Sluiten ze homo's op in Marrakesh? Waar heb je het over? En waarom denk je dat het me een reet roest wat ze in Marokko doen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 12:39 schreef Toga het volgende:
... dat krijg in in Marrakesh ook niet.
_O- :')_!
Van voren niet weten, wat je van achter zegt. :D Top!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 15 november 2018 @ 08:24:04 #55
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183158723
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 18:05 schreef BoneThugss het volgende:
Anders flikker je gwn op met al je smiley's
Anders gebruik je flikker eens niet in zo'n negatieve connotatie. O+
Anders schrijf je gewoon 'gewoon'. :D
En ik hou van mijn smiley's, zeker als ik daarmee mensen tegen de haren in strijk. 8-)

:*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 15 november 2018 @ 08:28:28 #56
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183158760
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 18:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom zou je mogen liegen bij de aanvraag?
Mogen misschien niet, maar het is in bepaalde gevallen wel uit te leggen en/ of te begrijpen.
quote:
En ik geef aan in welke richting die moeten worden aangepast.
En ik ben het niet volledig eens met de richting in jouw voorstel. :D
quote:
Het moet strenger en procedures moeten aangepast, alleen mag een aanpassing van de procedure die het strenger maakt niet. Ik haal juist die advocaat erbij om te voorkomen dat een aanvrager de ernst ontgaat en denkt een mooier verhaal te moeten ophangen.
Dat is inderdaad een, misschien wel de, kern van het dilemma. ^O^
quote:
Of we gaan elke moslim die beweert op mannen te vallen hier een huis en een uitkering geven.
Dat zeg ik inderdaad! O+ ^O^
Ik ben er dan ook nog voor om ze méér uitkering te geven dan Nederlanders die niet werken, maar wel zeiken.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_183166874
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2018 08:24 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Anders gebruik je flikker eens niet in zo'n negatieve connotatie. O+
Anders schrijf je gewoon 'gewoon'. :D
En ik hou van mijn smiley's, zeker als ik daarmee mensen tegen de haren in strijk. 8-)

:*
Je voelt je aangesproken blijkbaar.

En wat is dit nou weer voor bullshit "zeker als ik daarmee mensen tegen de haren in strijk".
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183168242
De middenstand en andere inwoners van Ter Apel zijn direct slachtoffer van het faalbeleid van de Nederlandse regering. De mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn, zitten veilig weggestopt in luxe huizen in de betere buurten. Het gewone volk zit met de gebakken peren.
pi_183169920
Onder andere dit soort incidenten in ter Apel; https://www.rtvnoord.nl/n(...)eegbloeden-op-straat
pi_183170066
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:02 schreef GS-Raw het volgende:
Onder andere dit soort incidenten in ter Apel; https://www.rtvnoord.nl/n(...)eegbloeden-op-straat
Zo zie je maar, het zijn gewoon moordenaars in spe op rooftocht hier
pi_183171033
Nou ja zeg wat een gezellige mensen

https://www.rtvutrecht.nl(...)zoekers-leersum.html
  vrijdag 16 november 2018 @ 08:44:36 #62
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183178456
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 17:21 schreef BoneThugss het volgende:
Je voelt je aangesproken blijkbaar.

En wat is dit nou weer voor bullshit "zeker als ik daarmee mensen tegen de haren in strijk".
Ik krijg de suggestie vaker. :7
Waarom is dat bullshit? :D Ik word er blij van als mensen mij soms irritant vinden...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_183178509
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2018 08:44 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik krijg de suggestie vaker. :7
Waarom is dat bullshit? :D Ik word er blij van als mensen mij soms irritant vinden...
Trollen noemen we dat of flamebaiting.. kan je een ban opleveren hier.
Weet niet of dat het nou waard is.
  vrijdag 16 november 2018 @ 08:53:11 #64
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183178518
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 08:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Trollen noemen we dat of flamebaiting.. kan je een ban opleveren hier.
Weet niet of dat het nou waard is.
Ik ben subtiel. 8-)
En nou weet ik ook niet of ik erg aangedaan zou zijn van een ban ook. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_183179250
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2018 08:22 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

[..]

_O- :')_!
Van voren niet weten, wat je van achter zegt. :D Top!
Doe maar een bronnetje dan, kunnen we allemaal een keer echt zien wat voor shithole Marokko is.
Racist
  vrijdag 16 november 2018 @ 09:53:05 #66
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183179272
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 09:51 schreef Toga het volgende:
Doe maar een bronnetje dan, kunnen we allemaal een keer echt zien wat voor shithole Marokko is.
Homoseksualiteit is strafbaar in Marokko.
https://www.nederlandwereldwijd.nl/reizen/reisadviezen/marokko

2016: (geen idee of ze ook veroordeeld zijn, maar voorarrest is ook vastzitten.
https://nos.nl/artikel/21(...)omoseksualiteit.html
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_183179392
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2018 09:53 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

2016: (geen idee of ze ook veroordeeld zijn, maar voorarrest is ook vastzitten.
https://nos.nl/artikel/21(...)omoseksualiteit.html
Heerlijk, die reacties in dit artikel;
quote:
"Homo's moeten worden geëxecuteerd", schijft Hicham Elmajdi in een reactie op de Facebookpagina van Morocco World News. Weer anderen vinden dat homo's maar in een niet-islamitisch land moeten gaan wonen als ze zichzelf willen kunnen zijn.
Moet je hier eens proberen te zeggen;
"moslims moeten worden geexecuteerd"
"moslims moeten maar in een islamitisch land gaan wonen as ze zichzelf willen zijn"
Racist
  vrijdag 16 november 2018 @ 10:02:48 #68
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183179412
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 10:01 schreef Toga het volgende:
Heerlijk, die reacties in dit artikel;

[..]

Moet je hier eens proberen te zeggen;
"moslims moeten worden geexecuteerd"
"moslims moeten maar in een islamitisch land gaan wonen as ze zichzelf willen zijn"

Maar het punt wat je wilde maken is dat je niks te maken hebt met Marokko! :D Goed bezig.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_183179502
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2018 10:02 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Maar het punt wat je wilde maken is dat je niks te maken hebt met Marokko! :D Goed bezig.
Klopt, ik heb inderdaad niets te maken met Marokko, ook niet met Oeganda, Sri Lanka etc..
Racist
pi_183185468
De winkeliers krijgen inmiddels een speldje omdat ze zo geteisterd worden door de asielzoekers https://www.rtvnoord.nl/n(...)beloning-met-speldje

Dit is toch wel echt treurigheid ten top of niet?
pi_183219898
Misschien kan Ter Apel aan Denemarken worden gegeven, dan zitten alle asielzoekers volgende week weer thuis in Eritrea.
pi_183219967
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 15:43 schreef GS-Raw het volgende:
De winkeliers krijgen inmiddels een speldje omdat ze zo geteisterd worden door de asielzoekers https://www.rtvnoord.nl/n(...)beloning-met-speldje

Dit is toch wel echt treurigheid ten top of niet?
Wie verzint zoiets? _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 18 november 2018 @ 12:02:04 #73
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_183220194
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 15:43 schreef GS-Raw het volgende:
De winkeliers krijgen inmiddels een speldje omdat ze zo geteisterd worden door de asielzoekers
Dit moet je uit De Speld hebben...
pi_183221034
De grenzen dicht.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_183224684
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 12:02 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Dit moet je uit De Speld hebben...
Het toont aan in welke absurde situatie we ondertussen beland zijn, een free-rider probleem dat het niet strafbaar stellen van illegaliteit met zich meebrengt. De wal zal het schip wel keren want de moral hazard die het uitstraalt zal op den duur doorwerken in alle geledingen van onze gescheidenleving.

Free-rider problem
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_183225418
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 10:01 schreef Toga het volgende:

[..]

Heerlijk, die reacties in dit artikel;

[..]

Moet je hier eens proberen te zeggen;
"moslims moeten worden geexecuteerd"
"moslims moeten maar in een islamitisch land gaan wonen as ze zichzelf willen zijn"

Als je dat laatste zegt, ben je een racist en xenofoob. De politiek-correcte gedachtenpolitie staat dan meteen met de kapmessen klaar.

Het zal mij tot in lengte van dagen blijven fascineren waarom linkse partijen toch zo graag in de kont van de islam kruipen. Om nog maar te zwijgen over de ziekmakende selectieve verontwaardiging. Over de terreur in Ter Apel hoor je een Jesse Klaver niet, maar als een paar "pro-Pieten" stennis schoppen bij de Sinterklaasintocht schreeuwt meneer moord en brand.

[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2018 17:08:07 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')