Fok opende mijn dag met banners direct geleend van stormtroopers.nl maar VBL heeft het weer gedaan want ze doen niet mee aan de max-hype.quote:Op maandag 12 november 2018 12:08 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat zo'n mod je hele dag kan vergallen
Welk filmpje?quote:Op maandag 12 november 2018 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag dat YouTube filmpje van Haags Kwartiertje niet meer?
Vermoeden van waarschijnlijkquote:
quote:Op maandag 12 november 2018 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee maar ik kan wel logisch nadenken. (Ja, echt)
Ik heb ook even gekeken en ik blijkbaar ook, schijnbaar mag je niet roepen om even harder in te komen als Suarez aan bal is..quote:Op maandag 12 november 2018 12:09 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb mijn eerste note van Skysherrif binnen.
En ik begon 'm nog wel te gedogen.
Vooral omdat het meestal erg matige lunches zijnquote:Op maandag 12 november 2018 12:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kanker gewoon op met die loze kreet 1 keer per dag
En heb je mensen die hier nog voor betalen ookquote:Op maandag 12 november 2018 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fok opende mijn dag met banners direct geleend van stormtroopers.nl maar VBL heeft het weer gedaan want ze doen niet mee aan de max-hype.
Soms he
er waren laatst meerdere mensen aan het vertellen dat ze kipfilet op brood atenquote:Op maandag 12 november 2018 12:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vooral omdat het meestal erg matige lunches zijn
Wat een lul.quote:Op maandag 12 november 2018 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ Bericht 1% gewijzigd door skysherrif op 29-10-2018 19:33:12 ]
29-10-2018 @ 19:32
Kun je beter brood eten met lekkere boterquote:Op maandag 12 november 2018 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
er waren laatst meerdere mensen aan het vertellen dat ze kipfilet op brood aten
[ afbeelding ]
Dit dus
Dit topic weer al z'n culinaire strepen kwijt
Als je daar 1 plakje van af wil trekken dan neem je 3 ander halve plakjes meequote:Op maandag 12 november 2018 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit dus
Wat doe jij daar dan mee?quote:Op maandag 12 november 2018 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit dus
Xcachetgodin.quote:Op maandag 12 november 2018 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haags voegt nog minder toe aan de SC dan Xcachet en dat zegt iets uit mijn mond
- Morge
- Koffie
- Its the most beatiful time
- Lunchgenot.
Goed man.
Je hebt ook van die pakjes waar ze het zo'n beetje halflos in hebben gepropt.quote:Op maandag 12 november 2018 12:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je daar 1 plakje van af wil trekken dan neem je 3 ander halve plakjes mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |