abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183210280
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 17:38 schreef Argo het volgende:
Iemand die Pokémon kocht aanwezig? Is het wat?
Ik vind het leuk! Inderdaad wel een stuk makkelijker dan blue/red/yellow, maar goed vermaak. Alleen dat gooien is niet mijn sterkste punt. :')

En geen honderdmiljoenmiljard Zubats is dikke win. _O_ Plus de Pokémon zien rondscharrelen is O+. Ekans langs zien slierten. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_183210295
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 19:11 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Je bedoelt de grootste plus. Heerlijke pacing zonder nutteloze random Pokémon gevechten _O_ Er is iets voor te zeggen om voortaan Pokémon in de wereld te laten verschijnen, zodat je zelf kan kiezen waartegen je vecht. Het enige dat ik weet is dat ik Mt. Moon ben doorgelopen met slechts twee Zubat encounters inplaats van 50 _O_
Dat is zeker waar :) Ik ben vooral benieuwd hoe deze game invloed gaat hebben op de volgende Pokémon game. Aangezien er nu ook weer nieuwe spelers komen die de huidige opzet leuker vinden bv. Die zou volgens de geruchten ook voor de Switch genaakt worden als ik me niet vergis.

[ Bericht 3% gewijzigd door lord_bono op 17-11-2018 19:29:17 ]
pi_183210494
zit nou bij vermilion city met pokemon

kan nou ook stuiken weg haken

33 pokemons nu en 3 badge
pi_183213839
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 19:11 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Je bedoelt de grootste plus. Heerlijke pacing zonder nutteloze random Pokémon gevechten _O_ Er is iets voor te zeggen om voortaan Pokémon in de wereld te laten verschijnen, zodat je zelf kan kiezen waartegen je vecht. Het enige dat ik weet is dat ik Mt. Moon ben doorgelopen met slechts twee Zubat encounters inplaats van 50 _O_
Dat is random encounter, ja dat is idd een plus punt. Maar als je een random encounter hebt, kan je alleen het vangen. Ik had liever dan ook willen vechten. :Z
pi_183214000
De nieuwe pokemon lijkt me wel leuk maar ik weet niet ik zal hem niet direct kopen. Binnenkort pak ik hem tweedehands....

Maar het lijkt mij inderdaad ook wel fijn dat je niet steeds random encounters hebt, echter moet ik zeggen dat het ook wel baas was om pokemons te trainen en te grinden was gewoon part of the game. Ik speel ook al sinds rood/blauw/geel tijd.
pi_183217911
Welke versie hebben jullie gekocht? Ik heb de Pikachu versie.
pi_183218522
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 08:46 schreef Rijst het volgende:
Welke versie hebben jullie gekocht? Ik heb de Pikachu versie.
Eevee aangezien ik Pikachu niet zo leuk vind.

Heerlijk spel! Ziet er prima uit, prima muziek en speelt lekker. Genoeg gevechten en encounters. Maatje van mij heeft shiny caterpie gevangen. Zolang mogelijke combo van 1 soort Pokémon maken en na 31 heb je grotere kans om shiny te zien. Veel tips op joetoep. Leuke extra ook! Fijn dat er ook een soort IV checker in zit
Vici, Vidi, Veni!
pi_183224394
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 09:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Eevee aangezien ik Pikachu niet zo leuk vind.

Heerlijk spel! Ziet er prima uit, prima muziek en speelt lekker. Genoeg gevechten en encounters. Maatje van mij heeft shiny caterpie gevangen. Zolang mogelijke combo van 1 soort Pokémon maken en na 31 heb je grotere kans om shiny te zien. Veel tips op joetoep. Leuke extra ook! Fijn dat er ook een soort IV checker in zit
Hoor van veel mensen dat het meer een Shiny catching simulator is. Ik weet niet ik zou hem wel willen kopen maar ook weer niet.
pi_183226610
Iemand met het Pikachu spel die een Oddish, sandrschew en grimer met me wilt ruilen? (Vooral oddish)
pi_183226895
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 18:21 schreef Redbullkid het volgende:
Iemand met het Pikachu spel die een Oddish, sandrschew en grimer met me wilt ruilen? (Vooral oddish)
ja ik
pi_183228271
Ik wil mijn kadabra en graveler met iemand ruilen die ze daarna weer aan me terug geeft, ik heb een oddish en sandslash die ik eventueel aan een eevee speler kan geven in ruil
  Moderator zondag 18 november 2018 @ 20:13:26 #112
42184 crew  DaMart
pi_183228924
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 18:21 schreef Redbullkid het volgende:
Iemand met het Pikachu spel die een Oddish, sandrschew en grimer met me wilt ruilen? (Vooral oddish)
Wacht... er zijn pokemon die exclusief zijn om tegen te komen afhankelijk van welke versie je hebt? :o.

Dit is naast Pogo het eerste Pokemonspel dat ik speel. Ik dacht dat alleen he buddy verschilde :@.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Redactie Games zondag 18 november 2018 @ 20:15:11 #113
181272 crew  Noppie2000
pi_183228950
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 20:13 schreef DaMart het volgende:

[..]

Wacht... er zijn pokemon die exclusief zijn om tegen te komen afhankelijk van welke versie je hebt? :o.

Dit is naast Pogo het eerste Pokemonspel dat ik speel. Ik dacht dat alleen he buddy verschilde :@.
Yup, zijn er een paar. Elke Pokémonspel heeft dat, is één van de redenen waarom ze nog steeds twee versies van nagenoeg dezelfde game uitbrengen :P
pi_183240791
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 19:41 schreef Gutanoth het volgende:
Ik wil mijn kadabra en graveler met iemand ruilen die ze daarna weer aan me terug geeft, ik heb een oddish en sandslash die ik eventueel aan een eevee speler kan geven in ruil
Ik wil je wel helpen. DM maar even. Kun je er een alolan sandslash van maken? :@ Heb zelf de Eevee versie dus dat is mooi. Heb je nog wat van Eevee nodig?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2018 13:32:58 ]
pi_183241386
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 13:09 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ik wil je wel helpen. DM maar even. Kun je er een alolan sandslash van maken? :@ Heb zelf de Eevee versie dus dat is mooi. Heb je nog wat van Eevee nodig?
Ik zal eens even zoeken waar ik hem kan veranderen in een alolan sandslash :P Maar dan vind ik het prima!

Ik heb eigenlijk niets van eevee nodig op dit moment, wil alleen mijn graveler en Kadabra evolueren :P
pi_183241417
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2018 13:40 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik zal eens even zoeken waar ik hem kan veranderen in een alolan sandslash :P Maar dan vind ik het prima!

Ik heb eigenlijk niets van eevee nodig op dit moment, wil alleen mijn graveler en Kadabra evolueren :P
Cool, dm me maar even de codes die je wil gebruiken voor de trade. Dan pak ik mijn switch er even bij. :+
pi_183241427
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 13:09 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ik wil je wel helpen. DM maar even. Kun je er een alolan sandslash van maken? :@ Heb zelf de Eevee versie dus dat is mooi. Heb je nog wat van Eevee nodig?
Oh het moet een Sandshrew zijn dan :P
pi_183241431
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 13:42 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Cool, dm me maar even de codes die je wil gebruiken voor de trade. Dan pak ik mijn switch er even bij. :+
Zit momenteel op kantoor :P Dus kan eventueel vanavond wel?
pi_183241472
quote:
99s.gif Op maandag 19 november 2018 13:43 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Zit momenteel op kantoor :P Dus kan eventueel vanavond wel?
Ah, ook prima. DM maar tegen die tijd.
Gewoon meenemen naar kantoor joh dat ding, daar is hij voor.
pi_183241495
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 13:45 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ah, ook prima. DM maar tegen die tijd.
Gewoon meenemen naar kantoor joh dat ding, daar is hij voor.
Prima, ik stuur vanavond even een DM :)
pi_183241718
Sinds kort ook een Switch, heb alle andere (oude) troep de deur uit gedaan (Wii, PS2, Gamecube, 3DS).

Heb nu Mario Party en Just Dance 2017, allebei erg leuk. Komende januari komt er gelukkig ook een Mario Bros (mijn enige gameverslaving).

Had ook, tweedehands, Mario Tennis Aces gekocht. Maar al bij level 3 moest ik zoveel handelingen doen dat het plezier er voor mij af was.

Als er dus nog iemand suggesties heeft, dan houd ik mij open. Wordt voornamelijk gebruikt door mij en een kind van 6.

Momenteel ook nog proefperiode Nintendo Switch Online, zag dat ik deze voor 18,50 voor een jaar kan verlengen. Maar wat voor echte voordelen brengt het? Was NES games die ik 3x speel en Mario Party online (tergend traag met tegenstanders zoeken). Ben niet te beroerd om 2 tientjes uit te geven, maar dan moet het wel voordelen hebben ;)

Sowieso is het een goed gezoek hoe het allemaal zit met Nintendo Accounts, eShop accounts, Switch Online en weet ik wat. Games downloaden is makkelijk, maar je wil ze kunnen verkopen en over 5 jaar nog kunnen spelen dus dat lijkt me een hele slechte keus.
  Redactie Games maandag 19 november 2018 @ 14:13:33 #122
181272 crew  Noppie2000
pi_183242171
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 13:57 schreef GereDathan het volgende:
Als er dus nog iemand suggesties heeft, dan houd ik mij open. Wordt voornamelijk gebruikt door mij en een kind van 6.
Begin met de grotere games, zou ik zeggen. The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Super Mario Odyssey, Donkey Kong Country: Tropical Freeze, Mario Kart 8 Deluxe, Splatoon 2, Pokémon Let's GO.

Afhankelijk van wat je leuk vindt, uiteraard ;)
quote:
Maar wat voor echte voordelen brengt het?
In principe niet veel meer dan dat. NES-games en online gameplay. Er zijn wat exclusieve aanbiedingen, maar ook dat stelt nog niet veel voor. Een service die nog flink wat werk kan gebruiken :Y
pi_183243028
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:13 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Begin met de grotere games, zou ik zeggen. The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Super Mario Odyssey, Donkey Kong Country: Tropical Freeze, Mario Kart 8 Deluxe, Splatoon 2, Pokémon Let's GO.

Afhankelijk van wat je leuk vindt, uiteraard ;)
Ik ben echt een zeikerd, als ik 5 knopjes en 3 moves moet leren dan ben ik het al zat :') Geef mij maar Mario Bros van links naar rechts scrollend en af en toe een nieuwe move (wall-jump).

Mario Kart is zeker een optie, eens kijken of die goed geprijsd tweedehands te fixen is *O*

quote:
In principe niet veel meer dan dat. NES-games en online gameplay. Er zijn wat exclusieve aanbiedingen, maar ook dat stelt nog niet veel voor. Een service die nog flink wat werk kan gebruiken :Y
Duidelijk, ik wacht vrijdag ff af (black friday) en anders koop ik het wel een jaar, zie ik wel hoe het zich ontwikkelt.
  Redactie Games maandag 19 november 2018 @ 14:54:20 #124
181272 crew  Noppie2000
pi_183243179
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik ben echt een zeikerd, als ik 5 knopjes en 3 moves moet leren dan ben ik het al zat :') Geef mij maar Mario Bros van links naar rechts scrollend en af en toe een nieuwe move (wall-jump).

Mario Kart is zeker een optie, eens kijken of die goed geprijsd tweedehands te fixen is *O*

[..]

Duidelijk, ik wacht vrijdag ff af (black friday) en anders koop ik het wel een jaar, zie ik wel hoe het zich ontwikkelt.
Als je Mario Bros tof vindt, zou ik toch ook kijken naar Mario Odyssey en Donkey Kong Country. DKC kan uitdagend zijn, maar qua input is het vergelijkbaar met Mario Bros. Mario Odyssey is ook vrij simpel, wat je mag verwachten van Mario, maar een erg goede game _O_
pi_183243273
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:54 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Als je Mario Bros tof vindt, zou ik toch ook kijken naar Mario Odyssey en Donkey Kong Country. DKC kan uitdagend zijn, maar qua input is het vergelijkbaar met Mario Bros. Mario Odyssey is ook vrij simpel, wat je mag verwachten van Mario, maar een erg goede game _O_
Zijn er van al deze games speelbare demo's in de eShop? (Switch is thuis en ik niet haha).

DKC en Mario Odyssey klinken goed. Net als 1-2-Switch, lekker simpel. Was van de Wii ook groot fan van Wii Sports met tennis en bowlen en Monster Truck. En op de DS vroeger veel Advance Wars.

Ik moet duidelijk mijn weg nog vinden, sorry :@
  Redactie Games maandag 19 november 2018 @ 15:18:15 #126
181272 crew  Noppie2000
pi_183243581
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:59 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Zijn er van al deze games speelbare demo's in de eShop? (Switch is thuis en ik niet haha).

DKC en Mario Odyssey klinken goed. Net als 1-2-Switch, lekker simpel. Was van de Wii ook groot fan van Wii Sports met tennis en bowlen en Monster Truck. En op de DS vroeger veel Advance Wars.

Ik moet duidelijk mijn weg nog vinden, sorry :@
Demo's verschillen, veel games hebben geen demo helaas. Hier een lijstje met demo's:

https://www.thumbsticks.c(...)o-switch-game-demos/

Ook Kirby Star Allies en Rayman Legends (al heeft deze wel wat meer input) zijn IMO de moeite waard. 1-2 Switch zijn de meningen over verdeeld, is volgens mij niet zo uitgebreid/leuk als Wii Sports, maar dat moet je voor jezelf bekijken :P
pi_183278706
quote:
Wat een bazen trailer! ^O^

Ik denk dat ik toch maar een switch ga zoeken op black friday of hem op mijn sinterklaaslijstje zetten
  woensdag 21 november 2018 @ 08:55:22 #129
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183278961
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183279795
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:18 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Demo's verschillen, veel games hebben geen demo helaas. Hier een lijstje met demo's:

https://www.thumbsticks.c(...)o-switch-game-demos/

Ook Kirby Star Allies en Rayman Legends (al heeft deze wel wat meer input) zijn IMO de moeite waard. 1-2 Switch zijn de meningen over verdeeld, is volgens mij niet zo uitgebreid/leuk als Wii Sports, maar dat moet je voor jezelf bekijken :P
Heel slecht dat er anno 2018 zo weinig demo's zijn. Je zou van elk spel een speelbare demo moeten uitbrengen wat mij betreft.

Maar ja, het is niet anders :)

Ik zit nu even in de wachtkamer tot vrijdag, eens kijken of daar iets leuks voorbij komt.
  woensdag 21 november 2018 @ 20:11:52 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183291153
Skyrim voor dertig dollar in de US eShop *O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183295108
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:59 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Zijn er van al deze games speelbare demo's in de eShop? (Switch is thuis en ik niet haha).

DKC en Mario Odyssey klinken goed. Net als 1-2-Switch, lekker simpel. Was van de Wii ook groot fan van Wii Sports met tennis en bowlen en Monster Truck. En op de DS vroeger veel Advance Wars.

Ik moet duidelijk mijn weg nog vinden, sorry :@
Hier voor zoontje van 7 mario odyssey en splatoon 2 die een grote hit zijn, zitten al veel speel uurtjes in en blijft lang leuk. Voor splatoon heb je ook echt wel een online account nodig anders heb je maar beperkte levels die je kan doen.
Ook mario kart vind hij leuk om met vriendjes te doen.

Wat ik echt een afrader vind is kirby star Allies. Die had hij binnen 4 dagen spelen uitgespeeld. Of ten minste alle levels doorlopen en toen vond het het niet meer leuk. Echt zn geld niet waard. Het spel op zich wel leuk, maar vrij makkelijk en veel te kort..

Hier komt er voor de sint mario party bij (voor het hele gezin) en voor hem nog de Lego Harry Potter. Hopelijk gaat hij daar ook weer flink mee aan de gang kunnen.

Hou er met een online abo wel rekening mee, dat als je beiden op je eigen account online wilt spelen je een familie-abo nodig hebt.
  woensdag 21 november 2018 @ 23:01:55 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183295389
Steamworld Dig 2 een tientje in de US eShop *O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 22 november 2018 @ 07:16:57 #134
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183297798
-edit- Nevermind :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_183298872
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:46 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Hier voor zoontje van 7 mario odyssey en splatoon 2 die een grote hit zijn, zitten al veel speel uurtjes in en blijft lang leuk. Voor splatoon heb je ook echt wel een online account nodig anders heb je maar beperkte levels die je kan doen.
Ook mario kart vind hij leuk om met vriendjes te doen.

Wat ik echt een afrader vind is kirby star Allies. Die had hij binnen 4 dagen spelen uitgespeeld. Of ten minste alle levels doorlopen en toen vond het het niet meer leuk. Echt zn geld niet waard. Het spel op zich wel leuk, maar vrij makkelijk en veel te kort..

Hier komt er voor de sint mario party bij (voor het hele gezin) en voor hem nog de Lego Harry Potter. Hopelijk gaat hij daar ook weer flink mee aan de gang kunnen.

Hou er met een online abo wel rekening mee, dat als je beiden op je eigen account online wilt spelen je een familie-abo nodig hebt.
Thanks voor de tips!

Dat gezeik met accounts is mij nog steeds niet duidelijk. Van de week al even naar gekeken, maar blijkbaar zijn mijn bronnen nog niet goed.

Lokaal op de Switch
Ik heb lokaal op de Switch 2 gebruikers volgens mij, die moet ik kiezen als ik een spel start. Er zit verder geen enkele vorm van beveiliging op, ik vermoed dat het enkel gebruikt wordt voor save games?

accounts.nintendo.com
Dan heb ik online een Nintendo Account voor mijzelf, dat is gekoppeld aan mijn account op de Switch. Daar heb ik ook (in de Familiegroep) een account voor mijn dochter gemaakt met restricties, maar die is niet gekoppeld op de Switch.

www.nintendo.nl/Divers/Nintendo-eShop/
Dan heb ik nog een eShop account blijkbaar, met dezelfde gegevens als mijn Nintendo Account?

my.nintendo.com
En hier heb ik dan nog een account waar allerlei muntjes op staan, zilver en goud.

Maar hoe dit allemaal samenwerkt.... Ik heb echt serieus geen idee...

[ Bericht 0% gewijzigd door GereDathan op 22-11-2018 09:21:58 ]
  Redactie Games donderdag 22 november 2018 @ 18:37:52 #136
181272 crew  Noppie2000
pi_183308065
https://www.nintendo.nl/M(...)ign=CyberDeals%7Cw47

Games in de aanbieding. O.a. Mario Odyssey, DKC: Tropical Freeze en Xenoblade Chronicles voor 40 in de eShop. Ook veel indies te vinden.
  donderdag 22 november 2018 @ 18:45:38 #137
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183308217
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:37 schreef Noppie2000 het volgende:
https://www.nintendo.nl/M(...)ign=CyberDeals%7Cw47

Games in de aanbieding. O.a. Mario Odyssey, DKC: Tropical Freeze en Xenoblade Chronicles voor 40 in de eShop. Ook veel indies te vinden.
Lijken aardige aanbiedingen, maar Skyrim bijvoorbeeld is hier 40 (euro) en in de US 30 dollar (26 euro). Da's een behoorlijk verschil wel. Als het nou 30 euro was geweest had ik 'm prima hier gedownload.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 22 november 2018 @ 18:48:50 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183308263
Overigens is de DLC van o.a Zelda en Xenoblade ook afgeprijsd. Volgens mij naar 15 en 22 euro resp. Kan daar echter geen overzicht van vinden nog, als iemand die wel heeft?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games donderdag 22 november 2018 @ 19:01:40 #139
181272 crew  Noppie2000
pi_183308459
quote:
19s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Lijken aardige aanbiedingen, maar Skyrim bijvoorbeeld is hier 40 (euro) en in de US 30 dollar (26 euro). Da's een behoorlijk verschil wel. Als het nou 30 euro was geweest had ik 'm prima hier gedownload.
Tsjah, Black Friday stelt hier in verhouding ook geen ene meuk voor. In Amerika heb je God of War voor 20 dollar of Horizon Zero Dawn + DLC voor 10 dollar en noem maar op. Dat ga je hier niet vinden :P
pi_183318780
Goeie black friday deals gespot?
pi_183319056
Helaas niet, ik had gehoopt op Tropical freeze of octopath voor een mooi prijsje maar helaas, de black friday aanbiedingen voor de Switch zijn redelijk non existing.
pi_183319668
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 09:45 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Helaas niet, ik had gehoopt op Tropical freeze of octopath voor een mooi prijsje maar helaas, de black friday aanbiedingen voor de Switch zijn redelijk non existing.
tropical freeze is in de aanbieding in de eshop
pi_183324039
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:19 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

tropical freeze is in de aanbieding in de eshop
Te duur nog naar mijn smaak. Plus ik koop fysiek, helemaal voor de switch aangezien de games super waardevast zijn.
pi_183325230
Voor switch niet veel in aanbieding dan. Jammer.
pi_183327231
Donkey Kong Tropical Freeze schijnt ¤40,- te zijn bij de Intertoys.
SOONY
pi_183328213
Klopt
pi_183328264
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:27 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik ben iets verder denk ik. 20 verschillende Pokémons gevangen en in Mt. Moon. Wel een zeldzame Bulbasaur gevangen.
1 week later heb hem uitgespeeldt

moet nog wel 2 pokemons
Vulpix,hitmonlee


en mew die krijg je alleen met een bal

[ Bericht 5% gewijzigd door amp25 op 24-11-2018 15:31:12 ]
  vrijdag 23 november 2018 @ 19:46:13 #149
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_183330554
Hop hop, Skyrim in de pocket voor 26,46 Euro

Ik blijf wel nog even in mijn PS4 modus zitten met Spider-Man, Detroit, God of War en dan in januari Kingdom Hearts III, maar de rest van 2019 is voor de Switch. Ik op howlongtobeat.com zie dat Skyrim namelijk best een lange game is :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 23 november 2018 @ 19:55:50 #150
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183330749
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:41 schreef DKUp het volgende:
Donkey Kong Tropical Freeze schijnt ¤40,- te zijn bij de Intertoys.
Thanks voor de tip!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')