Heb ik nooit gehad bij Willemijn (wel bij Michelle), ik vond haar ook een schat.quote:Op zaterdag 17 november 2018 17:02 schreef twiFight het volgende:
Ik vond haar best lief overkomen soms, maar kreeg er wel een beetje het 'bij de eerste ruzie wordt ze psycho' gevoel bij.
Zat gewoon in het voorstukje van bzv zelfquote:Op zaterdag 17 november 2018 20:31 schreef Fascination het volgende:
Ik zag bij rtl boulevard een voorproefje van de citytrip van Steffi en Wim, maar niet van Michelle.
Michelle had haar keus toch al gemaakt?quote:Op zondag 18 november 2018 18:48 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je wanneer het keuzemoment nog niet uitgezonden is?
OEPS sorry verkeerd gelezenquote:Op zondag 18 november 2018 18:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Michelle had haar keus toch al gemaakt?
Mag het ook meer zijn?quote:Op zondag 18 november 2018 19:57 schreef M.Knetemann het volgende:
Willen jullie in 10-15 woorden beschrijven wat jullie van de vorige aflevering vonden?
Ik moet vanavond een keuze maken dus jullie moeten je woorden ook zorgvuldig kiezen.quote:
quote:Op zondag 18 november 2018 19:57 schreef M.Knetemann het volgende:
Willen jullie in 10-15 woorden beschrijven wat jullie van de vorige aflevering vonden?
quote:Op zondag 18 november 2018 19:57 schreef M.Knetemann het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |