abonnement Unibet Coolblue
pi_183087455
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 20:27 schreef daNpy het volgende:

[..]

Vettel doet dat ook altijd en dan klaag je dat ze hem voor moeten laten. Serieus gast het wordt steeds zieliger.
Verstappen heeft al langer het probleem dat hij doet of alles waarvoor hij opzij moet kijken niet bestaat. Dan krijg je aanrijdingen, het is niet zo dat auto's in het niets verdwijnen als je de neus ervoor hebt. Hij gooide laatst ook de deur gewoon dicht terwijl Vettel daar zat omdat je daar volgens Verstappen niet kon inhalen. Toen had hij de mazzel dat alleen Vettels race verkloot was.

Het was een fluitje van een cent geweest om contact met Ocon te vermijden, maar hij stuurde in alsof Ocon niet alleen 'geklopt' maar ook van de aardbodem verdwenen was. Op die manier krijg je onnodig veel aanrijdingen en word je geen wereldkampioen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 11 november 2018 @ 20:39:26 #27
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_183087459
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 20:38 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nee, wat mij betreft ook gewoon stoppen met die interviews tussendoor.
Stoppen met Jack zou nog beter zijn.
  zondag 11 november 2018 @ 20:39:29 #28
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_183087461
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 20:38 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik zet in op een geldboete.
Ik denk een Stop&Go in de taxi naar de luchthaven.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_183087478
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 20:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Verstappen heeft al langer het probleem dat hij doet of alles waarvoor hij opzij moet kijken niet bestaat. Dan krijg je aanrijdingen, het is niet zo dat auto's in het niets verdwijnen als je de neus ervoor hebt. Hij gooide laatst ook de deur gewoon dicht terwijl Vettel daar zat omdat je daar volgens Verstappen niet kon inhalen. Toen had hij de mazzel dat alleen Vettels race verkloot was.

Het was een fluitje van een cent geweest om contact met Ocon te vermijden, maar hij stuurde in alsof Ocon niet alleen 'geklopt' maar ook van de aardbodem verdwenen was. Op die manier krijg je onnodig veel aanrijdingen en word je geen wereldkampioen.
wat een onzin weer
  zondag 11 november 2018 @ 20:40:15 #30
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_183087487
Ach voor straf Ocon volgend jaar naast Max zetten in de RBR als tweede rijder
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  zondag 11 november 2018 @ 20:40:54 #31
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_183087506
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 20:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat een onzin weer
Je reageert op een troll, weet je dat?
  zondag 11 november 2018 @ 20:41:17 #32
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_183087524
Iemand een gifje waarop Hamilton zit te fappen tijdens de eerste vraag van smoelsmid gedurende de persconferentie?
pi_183087530
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 20:39 schreef Weltschmerz het volgende:

Het was een fluitje van een cent geweest om contact met Ocon te vermijden
Inderdaad, Ocon had z'n rem in moeten duwen toen hij zag dat het niks ging worden. Maar hij liet hem staan. :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_183087563
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 20:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Verstappen heeft al langer het probleem dat hij doet of alles waarvoor hij opzij moet kijken niet bestaat. Dan krijg je aanrijdingen, het is niet zo dat auto's in het niets verdwijnen als je de neus ervoor hebt. Hij gooide laatst ook de deur gewoon dicht terwijl Vettel daar zat omdat je daar volgens Verstappen niet kon inhalen. Toen had hij de mazzel dat alleen Vettels race verkloot was.

Het was een fluitje van een cent geweest om contact met Ocon te vermijden, maar hij stuurde in alsof Ocon niet alleen 'geklopt' maar ook van de aardbodem verdwenen was. Op die manier krijg je onnodig veel aanrijdingen en word je geen wereldkampioen.
Het is niet in je opgekomen dat Max Ocon daar helemaal niet verwacht? Het is niet dat ze om positie vechtten. Ocon mag zich unlappen maar als dat mislukt - het was daar onmogelijk - dan moet hem niet laten staan. Nog los van het feit dat unlappen op dat moment al een teken van mentale zwakte was.
pi_183087610
Goed, weer even ademhalen en vooruitkijken.Abu dhabi, warm weer dis goed voor de redbull, wat is daar dan mogelijk?
O ja, en ik ben er bij :)
pi_183087613
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 20:33 schreef Strani het volgende:
Ik heb een stuk liever dit, dan iemand die alleen een beetje zit te klagen via de radio of de media (lees: Vettel).

En ik zou graag hebben gezien wat er gebeurde voordat er werd geduwd. Gezien de kop van Ocon zou ik provocatie niet uit willen sluiten.
Hier.

  zondag 11 november 2018 @ 20:44:11 #37
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_183087623
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 20:42 schreef alpeko het volgende:

[..]

Het is niet in je opgekomen dat Max Ocon daar helemaal niet verwacht?
Tuurlijk wel, maar dat past niet in de kant waarop hij het op wil kletsen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_183087626
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 20:43 schreef aesop het volgende:
Goed, weer even ademhalen en vooruitkijken.Abu dhabi, warm weer dis goed voor de redbull, wat is daar dan mogelijk?
O ja, en ik ben er bij :)
Niks goed aan voor RB dat circuit.
pi_183087639
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 20:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Verstappen heeft al langer het probleem dat hij doet of alles waarvoor hij opzij moet kijken niet bestaat. Dan krijg je aanrijdingen, het is niet zo dat auto's in het niets verdwijnen als je de neus ervoor hebt. Hij gooide laatst ook de deur gewoon dicht terwijl Vettel daar zat omdat je daar volgens Verstappen niet kon inhalen. Toen had hij de mazzel dat alleen Vettels race verkloot was.

Het was een fluitje van een cent geweest om contact met Ocon te vermijden, maar hij stuurde in alsof Ocon niet alleen 'geklopt' maar ook van de aardbodem verdwenen was. Op die manier krijg je onnodig veel aanrijdingen en word je geen wereldkampioen.
Als Ocon die actie bij Hamliton had uitgevoerd waren de rapen ook gaar geweest. Ocon krijgt niet voor niets die straf. Verstappen was er al ruim voorbij na die eerste bocht na de finish. En zeker als achterblijver ga je even van het gas af. Maar goed shit happens maar om die stokbroodvreter te verdedigen gaat te ver. Het was niet eens een gevecht om het podium wbt Ocon.
pi_183087642
quote:
Mooi dat Max alsnog wel de tijd heeft gevonden om zijn petje op te zetten. _O- _O-
pi_183087666
Eerst vond ik het ook wel een beetje dom van Max (wel fout van Ocon), maar na de reactie van Ocon blijkt wel dat die er gewoon op uit was :r
pi_183087669
Ze mogen zich allebei melden bij de stewards.
pi_183087670
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 20:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Verstappen heeft al langer het probleem dat hij doet of alles waarvoor hij opzij moet kijken niet bestaat. Dan krijg je aanrijdingen, het is niet zo dat auto's in het niets verdwijnen als je de neus ervoor hebt. Hij gooide laatst ook de deur gewoon dicht terwijl Vettel daar zat omdat je daar volgens Verstappen niet kon inhalen. Toen had hij de mazzel dat alleen Vettels race verkloot was.

Het was een fluitje van een cent geweest om contact met Ocon te vermijden, maar hij stuurde in alsof Ocon niet alleen 'geklopt' maar ook van de aardbodem verdwenen was. Op die manier krijg je onnodig veel aanrijdingen en word je geen wereldkampioen.
Kijk deze topic vervuiler is ook weer uit zijn kast gekomen.
  zondag 11 november 2018 @ 20:45:30 #44
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_183087673
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zondag 11 november 2018 @ 20:45:53 #45
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_183087693
Hij mag bij de stewards komen
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_183087703
Ik heb me stierlijk zitten te ergeren hoe Hamilton en Mercedes deze winst claimt. Je zou je toch dood moeten schamen om deze onverdiende beker in ontvangst te nemen. Verder had Mercedes zich als een grote man moeten gedragen, een hele duidelijke statement moeten uitroepen over de doldwaze actie van Ocon waardoor zijn toekomst bij Mercedes is verkeken. En Mercedes zou in overleg met Hamilton de overwinning moeten geven aan Verstappen. Dan ben je in mijn ogen pas echt een kerel. Nu ben je in mijn ogen geen steek voor de ogen waard. Helemaal omdat de kampioenschap al in de pocket was.

Verder zou je van de FIA verwachten dat Ocon op zijn minst gediskwalificeerd wordt van deze wedstrijd en daarin zou ik verder gaan. In mijn ogen raakte hij ook meteen definitief zijn race licentie kwijt. Dat zijn pas de echte rechtmatige straffen voor een schandalige sabotage actie dat Ocon heeft gepleegd.
pi_183087720
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 20:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Verstappen heeft al langer het probleem dat hij doet of alles waarvoor hij opzij moet kijken niet bestaat. Dan krijg je aanrijdingen, het is niet zo dat auto's in het niets verdwijnen als je de neus ervoor hebt. Hij gooide laatst ook de deur gewoon dicht terwijl Vettel daar zat omdat je daar volgens Verstappen niet kon inhalen. Toen had hij de mazzel dat alleen Vettels race verkloot was.

Het was een fluitje van een cent geweest om contact met Ocon te vermijden, maar hij stuurde in alsof Ocon niet alleen 'geklopt' maar ook van de aardbodem verdwenen was. Op die manier krijg je onnodig veel aanrijdingen en word je geen wereldkampioen.
Jup dat was een beetje dom.
Ook als het wel voor een positie was gegaan, maar nu bij de achterligger mag je er toch wel vanuitgaan dat je wat meer ruimte krijgt? Zonde, Verstappen had een beetje slimmer moeten zijn
pi_183087724
DQ voor Max voor de volgende race vanwege zijn gedrag na afloop?
Zou te verwachten zijn.

Wellicht Ocon ook voor terug duwen.
  zondag 11 november 2018 @ 20:46:19 #49
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_183087725
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 20:45 schreef Piles het volgende:
Eerst vond ik het ook wel een beetje dom van Max, maar na de reactie van Ocon blijkt wel dat die er gewoon op uit was :r
Hij nam op zijn minst weloverwogen veel te veel risico. Gevalletje gekrenkt ego denk ik.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_183087737
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 20:44 schreef tralalala het volgende:

[..]

Mooi dat Max alsnog wel de tijd heeft gevonden om zijn petje op te zetten. _O- _O-
Je hebt niet eens gekeken dus, dat werd door een medewerker gedaan bij het interview net na de race.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')