hoeveel wedstrijden heeft gast gespeeld?twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 14-11-2018 om 18:10:59Happy Haps 😄Ridgeciano gaat stapjes vooruit in zijn herstel, waaraan hij in elk geval tot de winterstop nog moet werken.#Feyenoord https://t.co/9FHarWtPAi reageer retweet
Ja omdat Tapia ook zelden heeft gespeeld op zijn positie, net als Amrabat bv (en ja het is een moeilijke jongen) en Ayoub straks ook. Kapitaalsvernietiging.quote:Op woensdag 14 november 2018 17:48 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee je moet ze verkopen. Tapia moet je verkopen voor iedereen de beste oplossing.
en als Malacia eerder had gespeeld ipv Nelom had je Haps misschien niet gekocht, hadden we een fatsoenlijke CV of RB van kunnen halen....quote:Op woensdag 14 november 2018 18:36 schreef klaasweetalles het volgende:
hoeveel wedstrijden heeft gast gespeeld?twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 14-11-2018 om 18:10:59Happy Haps 😄Ridgeciano gaat stapjes vooruit in zijn herstel, waaraan hij in elk geval tot de winterstop nog moet werken.#Feyenoord https://t.co/9FHarWtPAi reageer retweet
En straks moet hij er gelijk weer in ten koste van malacia vanwege het prijskaartje
Ja maar Van Persie is ook eigen jeugd.....quote:Op woensdag 14 november 2018 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het Feyenoord publiek is wel een beetje klaar met een groot deel van de huidige selectie die ze nu al jaren zien en waar geen progressie in zit
Ik kan me nog de periode herinneren onder koeman toen er 8 eigen jeugdspelers op het veld stonden toen waren de mensen gewoon enthousiaster op een bepaalde manier.
Het publiek wil gewoon weer wat nieuws zien. Deze selectie heeft een grote schoonmaak nodig
Ik wil eigenlijk alleen nog maar kijken als Van Persie speelt die laat nog wat extraas zien
Ik heb Tapia gezien op zijn positie in jong en hij was de slechtste van allemaal. Jongens wat een gezeik, Gio is geen pepernoot die heeft echt wel kijk op het spelletje.quote:Op woensdag 14 november 2018 18:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja omdat Tapia ook zelden heeft gespeeld op zijn positie, net als Amrabat bv (en ja het is een moeilijke jongen) en Ayoub straks ook. Kapitaalsvernietiging.
En dan maar andere jongens kopen voor veel geld en die ook voor een krats laten gaan...lekker beleid
Wat om kampioen te worden? Dan mag jij tekenen.quote:Op woensdag 14 november 2018 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij al een afspraak met van Geel heeft.....
hopelijk kan hij door tot zijn 48equote:Op woensdag 14 november 2018 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Het houdt niet op.quote:Op woensdag 14 november 2018 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Nelom?quote:Op woensdag 14 november 2018 18:27 schreef macca728 het volgende:
Elke keer dat dom geschreeuw argument....
Als je jeugd hebt in je selectie zijn ze goed genoeg om minuten te maken en zonder speeltijd worden ze nooit beter.
Pas als ze speelminuten maken kan je beoordelen of ze het kunnen halen uiteindelijk.
Maar blijf maar lekker doormodderen met spelers die niet beter worden en die niemand meer wil hebben.
Nelom/Malacia is een prima vb, Malacia was ook niet goed genoeg....Als Nelom niet geblesseerd was geweest was hij nog tweede LB.
En als Nieuwkoop en Jan-Arie en Jens je beste spelers zijn....
David Connolly. Ierse Maradona dio iedere club wilde hebben maar feyenoord er met het talent vandoor ging, hoeveel heeft hij gespeeld? 25 wedstrijdjes. Allemaal de schuld van Giovanni!quote:
Nelom was zelfs geselecteerd voor het Nederlands Eltal....wat is je probleemquote:
Romano Denneboom ook.quote:Op donderdag 15 november 2018 09:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nelom was zelfs geselecteerd voor het Nederlands Eltal....wat is je probleem![]()
![]()
Schaken is zelfs meervoudig international met 2 doelpunten achter z’n naam.quote:
Maakte toch de 2000e goal van Oranje ofzoquote:Op donderdag 15 november 2018 14:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Schaken is zelfs meervoudig international met 2 doelpunten achter z’n naam.
1500ste!quote:Op donderdag 15 november 2018 14:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maakte toch de 2000e goal van Oranje ofzo
Schaken was een uitstekend duo met Pellequote:Op donderdag 15 november 2018 14:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Schaken is zelfs meervoudig international met 2 doelpunten achter z’n naam.
*duequote:Op donderdag 15 november 2018 15:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Schaken was een uitstekend duo met Pelle
We waren 5(?) jaar op rij de beste jeugdopleiding. Geen wereldtalenten, maar vooral in de breedte. Met bijna enkel alleen die jeugd netjes 2e en nog een keer gedeeld 2e geworden en daarna van een schuldenlast van 40 miljoen naar een eigen vermogen van een aantal miljoen.quote:Op woensdag 14 november 2018 17:20 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik vind trouwens dat Gio met Bijlow, Malacia, Vente behoorlijk veel jeugd de kans geeft. Ook Nieuwkoop is jeugd en el Hankouri.
Het zijn alleen geen mega talenten. Nogmaals Zirkzee en Chong zijn dat wel. Frenkie de Jong het mega talent is ook al 21 trouwens. De Ligt is een extreem talent die zie je eens per 20 jaar en maakte ook nog zat fouten in ons kampioensjaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |