ik heb daar ook geen last meer vanquote:Op zondag 11 november 2018 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
ik word zelf niet zo snel lam gelukkig
Ja ik wil dus zo'n Lindberg acetanium maar kost minimaal 450¤ en wil dat ff niet kwijt aan een bril zijn momenteel .quote:Op zondag 11 november 2018 16:46 schreef Tamilselvi het volgende:
upgraden naar een kwalitatiever beter alternatief
maar dat is echt fantastisch! Heb je niet nog wat goud liggen dat je kan veranderen in geld?quote:Op zondag 11 november 2018 16:58 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Ja ik wil dus zo'n Lindberg acetanium maar kost minimaal 450¤ en wil dat ff niet kwijt aan een bril zijn momenteel .
nee skire tijdenquote:Op zondag 11 november 2018 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dat is echt fantastisch! Heb je niet nog wat goud liggen dat je kan veranderen in geld?
Staat je heel goed inderdaad.quote:Op zondag 11 november 2018 16:22 schreef wielrennerdt het volgende:
Heb een bril van Ace & Tate. Prima bril en hij staat goed.
Probleem is alleen dat de pootjes heel snel lam worden. Kan ik elke 2 weken naar de winkel om ze strak te laten zetten
Klacht: Geen Lindberg hebben
quote:Op zondag 11 november 2018 18:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Staat je heel goed inderdaad.
[ afbeelding ]
bedankt pz!quote:
nee joh, bril is juist goeiequote:Op zondag 11 november 2018 18:29 schreef Aiciu het volgende:
Ik ga mijn ogen laten laseren zodra ik toe ben aan een andere bril.
Elke keer schoonmaken en dan zijn die kutglazen nog steeds vies. Als je moe ben moet je eerst je bril afdoen, glazen die beslaan als je van buiten naar binnen stapt, vooral in de gym in de kleedkamer, bij kickboksen bril wisselen voor lenzen, helm zoeken die geen gedoe geeft om op te zetten met die bril.quote:
oh die heb ik ook al zeker hoorquote:Op zondag 11 november 2018 18:38 schreef nijnja het volgende:
Doe je nick eer aan en koop een snelle planga
Tuurlijk nietquote:Op zondag 11 november 2018 18:39 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Elke keer schoonmaken en dan zijn die kutglazen nog steeds vies. Als je moe ben moet je eerst je bril afdoen, glazen die beslaan als je van buiten naar binnen stapt, vooral in de gym in de kleedkamer, bij kickboksen bril wisselen voor lenzen, helm zoeken die geen gedoe geeft om op te zetten met die bril.
Ik zie graag helderquote:Op maandag 12 november 2018 19:07 schreef the-eye het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Als je ziet waar de ander z'n kop is, is het voldoende. Je hoeft toch niet z'n baardharen te kunnen tellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |