Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
Ik ook. Vandaar dat het niet op schoot.quote:Op zaterdag 10 november 2018 21:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Schoot niet op joh
Zit nog mobiel ook.
Dat kan ik niet lieverd.quote:Op zaterdag 10 november 2018 21:40 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik ook. Vandaar dat het niet op schoot.
Verander de TT maar in :"met z'n alle naar bed", dan praten we nergens meer over.
Weet ik. Maar een mod welquote:Op zaterdag 10 november 2018 21:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat kan ik niet lieverd.
Ik had je al niet zo snugger ingeschat.
ja doeiquote:Op zaterdag 10 november 2018 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
wat liggen jullie vroeg in bed op de zaterdag.
Da's moeite doen.quote:Op zaterdag 10 november 2018 21:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
je dmt er maar een modje voor
je zou mijn kloontje kunnen zijn.quote:
Misschien ben ik dat wel en zit ik nu op twee verschillende accounts mezelf te blokken. Hmmmm?quote:Op zaterdag 10 november 2018 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
je zou mijn kloontje kunnen zijn.
how Tyler Durdenquote:Op zaterdag 10 november 2018 21:50 schreef miaeak het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat wel en zit ik nu op twee verschillende accounts mezelf te blokken. Hmmmm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |