met de trein laten verzenden?quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:41 schreef shiznuts het volgende:
Zag op https://electrek.co/guides/ebikes/ die Rattan en Ancheer voorbijkomen, volgens mij Chineesjes.
Iemand bekend met Chinese e-bikes? Ben weer in NL gaan wonen en een e-bike zou wel zo handig zijn (en ook dat je met tegenwind of helling op nog vooruit komt).
-- ohw... EU imposes increased duties of up to 79% on Chinese imported electric bicycles
Geen ervaring mee, maar waarom zou je ook betalen via Ideal? Beter PayPal of creditcard.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:29 schreef Junkie het volgende:
Ik heb gisteren (10 april) twee bestellingen gedaan. (Eentje met twee producten van verschillende shops.) En ik betaalde via iDeal.
Alleen nadat het bank gedeelte afgehandeld was, en je naar de website van de tussenpersoon (tussen iDeal en AliExpress) gaat kreeg ik een foutmelding. (Die tussen persoon is volgens mij: PPRO Financial Ltd. inzake - Alipay Singapore E-Commerce)
En nu is het geld wel afgeboekt.
Maar staan de bestellingen nog “awaiting payments”.
De Aliexpress help functies helpen me niet echt veel verder. En de Customer support is een chatbot waar je ook niet veel aan hebt.
Hebben jullie hier ervaring mee? Wat kan ik doen?
ali ondersteund toch geen paypal, alleen alipay oid? (tis te lang geleden) als je dan geen CC kaart hebt, is ideal een logische keuze.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar waarom zou je ook betalen via Ideal? Beter PayPal of creditcard.
Twee á drie weken later wordt 't terggeboekt.. dus even afwachten en anders contact opnemen. Vorige maand ook keertje gehad, paar dagen geleden terug gekregen.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:29 schreef Junkie het volgende:
Ik heb gisteren (10 april) twee bestellingen gedaan. (Eentje met twee producten van verschillende shops.) En ik betaalde via iDeal.
Alleen nadat het bank gedeelte afgehandeld was, en je naar de website van de tussenpersoon (tussen iDeal en AliExpress) gaat kreeg ik een foutmelding. (Die tussen persoon is volgens mij: PPRO Financial Ltd. inzake - Alipay Singapore E-Commerce)
En nu is het geld wel afgeboekt.
Maar staan de bestellingen nog “awaiting payments”.
De Aliexpress help functies helpen me niet echt veel verder. En de Customer support is een chatbot waar je ook niet veel aan hebt.
Hebben jullie hier ervaring mee? Wat kan ik doen?
Okay. Dank jullie voor de berichten.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:58 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Twee á drie weken later wordt 't terggeboekt.. dus even afwachten en anders contact opnemen. Vorige maand ook keertje gehad, paar dagen geleden terug gekregen.
Welkom terugquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:41 schreef shiznuts het volgende:
Zag op https://electrek.co/guides/ebikes/ die Rattan en Ancheer voorbijkomen, volgens mij Chineesjes.
Iemand bekend met Chinese e-bikes? Ben weer in NL gaan wonen en een e-bike zou wel zo handig zijn (en ook dat je met tegenwind of helling op nog vooruit komt).
-- ohw... EU imposes increased duties of up to 79% on Chinese imported electric bicycles
Ik heb vandaag een overboeking gekregen van PPRO Financial Ltd met de refund.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:54 schreef Junkie het volgende:
[..]
Okay. Dank jullie voor de berichten.
Klinkt goed. Zie DM.quote:Op zondag 21 april 2019 19:17 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga verhuizen (nou ja, ik heb al een woning in NL, maar ben nog niet met alles over) en kom veel spul tegen dat eigenlijk wel voor een habbekrats weg mag. Zo heb ik hier deze nog nieuw en ongebruikt in verpakking liggen: https://www.aliexpress.co(...)sic/32886964139.html . Interesse? (Heb zelf de BOSE QC35 II)
Je mag me altijd een doos sturen met spul om te reviewenquote:Op zondag 21 april 2019 19:17 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga verhuizen (nou ja, ik heb al een woning in NL, maar ben nog niet met alles over) en kom veel spul tegen dat eigenlijk wel voor een habbekrats weg mag. Zo heb ik hier deze nog nieuw en ongebruikt in verpakking liggen: https://www.aliexpress.co(...)sic/32886964139.html . Interesse? (Heb zelf de BOSE QC35 II)
quote:De Chinese politie is vrijdag binnengevallen bij een fabriek in de stad Shenzen waar naar verluidt voor miljoenen euro's aan nep-LEGO werd gemaakt en verkocht. Dat melden verschillende media, waaronder BBC.
"In oktober 2018 ontdekte de politie dat bouwstenen van Lepin die te koop werden aangeboden grote gelijkenissen vertoonden met die van LEGO", schrijft de politie in Sjanghai in een verklaring volgens de BBC.
Bij de politie-inval bij de Chinese speelgoedmaker Lepin zijn vier mensen aangehouden. De inval werd gedaan nadat de politie erachter kwam dat onder meer het ontwerp van de Star Wars-set van LEGO was gebruikt.
Volgens de verklaring heeft de politie zo'n 630.000 producten van Lepin in beslag genomen, met een waarde van ongeveer 200 miljoen Chinese yuan (zo'n 26,2 miljoen euro).
De maker van imitatie-LEGO verkocht het speelgoed tegen een fractie van de prijs van de Deense speelgoedmaker. Waar een doosje Lepin-speelgoed 2,70 euro kostte, is de prijs van een vergelijkbare doos LEGO minimaal 15 euro.
Ik zal het hier dan ook maar eens zeggen :quote:Op maandag 29 april 2019 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://s.click.aliexpress.com/e/65cCbuc
Leuke ontwikkeling van Xiaomi. Zie hem net pas voor het eerst.
Maar hoe bedenken ze dat dit product niet waterproof hoeft te zijn
Prutsers
Link werkt wel. Leuk projectje.quote:Op maandag 29 april 2019 11:57 schreef shiznuts het volgende:
Link doet het hier niet, maar de videodoorbell van Xiaomi?
Nee, je link werkt niet :pquote:Op maandag 29 april 2019 12:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Link werkt wel. Leuk projectje.
En meteen een goede reden om een 3D printer te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |